Re: Wat speel je op dit moment?

3152
Kolm wrote: 05 Jun 2023 13:39
Marty wrote: 04 Jun 2023 15:35 Ik heb Diablo Ultimate edition voor €76 gehaald. €100 psn tegoed voor €86 en dan via psstars punten ingeleverd voor €20.

Een stronghold gedaan:

Waar? :saint:
Weet niet of ze Belgische kaarten hebben maar dit kwam van G2a.com. Kan gewoon met ideal betaald worden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3156
Marty wrote: 05 Jun 2023 16:24 Weet niet of ze Belgische kaarten hebben maar dit kwam van G2a.com. Kan gewoon met ideal betaald worden.
Ze hebben wel Belgische kaarten maar behalve die van 20 euro voor 19.99 zijn ze allemaal even duur of zelfs duurder dan wat ze waard zijn: 111.79 voor eentje van 100 :nerd:

Maar ze hebben bij de instelling van regio ook geen aparte Belgium zoals ze wel een aparte Netherlands hebben, kan er ook iets mee te maken hebben. Maar Europe en Netherlands kiezen geeft allebei dezelfde prijzen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3159
Kolm wrote: 05 Jun 2023 17:29
zenmaster wrote: 05 Jun 2023 17:28
Kolm wrote: 05 Jun 2023 17:15 111.79 voor eentje van 100 :nerd:
Wat?? 🤣 Hoe is´t mogelijk...
Iemand moet die Nederlandse korting betalen... :q:
Oh shit. :lol: :O Gelukkig kan ik net over de grens op sommige plaatsen goedkoper winkelen.

Hier bezig met Sackboy, beetje nog maar gedaan. Tussendoor ook een beetje verdergedaan met mijn tweede playthrough in The Last of Us Part 2. In stukjes zodat ik volgende keer in 1 keer tegoei aan de DLC kan beginnen.
En heb de demo van Street Fighter 6 gespeeld. Ben de laatste weken helemaal warmgedraaid voor de game en het lijkt mij echt een topper te gaan worden.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3160
zenmaster wrote: 06 Jun 2023 10:30
Kolm wrote: 05 Jun 2023 17:29
zenmaster wrote: 05 Jun 2023 17:28
Kolm wrote: 05 Jun 2023 17:15 111.79 voor eentje van 100 :nerd:
Wat?? 🤣 Hoe is´t mogelijk...
Iemand moet die Nederlandse korting betalen... :q:
Oh shit. :lol: :O Gelukkig kan ik net over de grens op sommige plaatsen goedkoper winkelen.

Hier bezig met Sackboy, beetje nog maar gedaan. Tussendoor ook een beetje verdergedaan met mijn tweede playthrough in The Last of Us Part 2. In stukjes zodat ik volgende keer in 1 keer tegoei aan de DLC kan beginnen.
En heb de demo van Street Fighter 6 gespeeld. Ben de laatste weken helemaal warmgedraaid voor de game en het lijkt mij echt een topper te gaan worden.
Vandaag de gameplay gezien van Mortal Kombat 1 op Summerfest.
Lang geleden dat ik nog een MK game heb gespeeld. Spreekt mij eigenlijk meer aan dan een Street Fighter game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3161
NTGSruler wrote: 09 Jun 2023 15:57
zenmaster wrote: 06 Jun 2023 10:30
Kolm wrote: 05 Jun 2023 17:29
zenmaster wrote: 05 Jun 2023 17:28
Kolm wrote: 05 Jun 2023 17:15 111.79 voor eentje van 100 :nerd:
Wat?? 🤣 Hoe is´t mogelijk...
Iemand moet die Nederlandse korting betalen... :q:
Oh shit. :lol: :O Gelukkig kan ik net over de grens op sommige plaatsen goedkoper winkelen.

Hier bezig met Sackboy, beetje nog maar gedaan. Tussendoor ook een beetje verdergedaan met mijn tweede playthrough in The Last of Us Part 2. In stukjes zodat ik volgende keer in 1 keer tegoei aan de DLC kan beginnen.
En heb de demo van Street Fighter 6 gespeeld. Ben de laatste weken helemaal warmgedraaid voor de game en het lijkt mij echt een topper te gaan worden.
Vandaag de gameplay gezien van Mortal Kombat 1 op Summerfest.
Lang geleden dat ik nog een MK game heb gespeeld. Spreekt mij eigenlijk meer aan dan een Street Fighter game.
Same hier eigenlijk. Vooral ook het bruute vond ik altijd wel leuk aan Mortal Kombat, want ik speel eigenlijk niet zo graag fighting games haha.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3162
Oh jawel, ben altijd wel fan geweest. MK ook natuurlijk. Ik hoop dat het iets wordt daarmee, na de zoveelste reboot/remake.
Wil nog altijd eens zo een kleine Megadrive bemachtigen om onder andere MK3 te kunnen spelen. Dacht dat die daarop stond.

Hier nog steeds bezig met Sackboy: A Big Adventure. Ontspannen gamen wel met deze game, me likes.

Daarna zal ik denk ik de PS3 weer uit moeten halen om met Final Fantasy 13 te beginnen...
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3164
Sanity penguin wrote: 10 Jun 2023 17:56 Hier ook nog bezig met Sackboy. Al vind ik de latere levels (na Vex verslagen te hebben) een pak minder ontspannend :lol:
Dat had ik ook! Heb dan ook maar gespeeld tot aan die laatste bubbel of wat het ook was om iets te unlocken :shh:

Tip: Je kan iets van oneindige levens aanzetten in de settings. Dan kan je doodgaan zoveel je wil maar word je nooit teruggezet naar het begin van het level zoals wanneer je levens op zijn :D
Image
cron