Re: Wat speel je op dit moment?

3167
NTGSruler wrote: 26 Jun 2023 13:22 Ik doe enkel de PS5 versie. Ben ongeveer halfweg in de rumble mode en heb iets van 20000 coins. Waarschijnlijk weet je wel dat er een update is geweest waarbij je nu 525 coins krijgt als je een race wint. Online draait het bij winst rond de 700 dacht ik. Op zich lijkt het mij wel nog te doen om de coins offline te grinden, zeker omdat ik ook nog DLC wil doen. Wat misschien wel eens leuk zou zijn is om dus die 5 wins te doen in private. Heb reeds paar races gedaan online, maar steeds maximum 2e geworden.

Verder zijn die gears nog steeds een grind inderdaad. Zit nu rond de 2000, maar heb nog geen auto's gescrapt en nog geen common en rare auto's upgrade gedaan.
Ik heb alles na de aanpassing van de patch gedaan wat coins betreft. Online zijn de races 20-21 seconden zonder laadtijden, offline veel langer.

Voor jouw beeld: Ik heb dus van 0 tot 100000 coins gedaan in online mode met die 20 seconden races een paar uur. Daarna de hele sp inclusief alle DLC trophies. Tijdens dit ging ik dubbele auto's al scrappen voor gears. Uiteindelijk al mijn coins uitgegeven aan chests en dubbele auto's gescrapt. Nog niet genoeg... dan maar backup van savefile gemaakt en alles beginnen scrappen van duur naar goedkoop en ergens halverwege kreeg ik dan trophy...

Die 0 tot 100000 coins was dus eigenlijk wat ik na uitspelen van de sp en dlc nog nodig zou hebben gehad om auto's te kopen/scrappen voor die gears :L:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3168
Nadat Marty er naar vroeg: rogue legacy 2.

Ik heb er ondertussen al wat langer mee gespeeld en het is op alle vlakken een grote upgrade van de eerste game.

Er zijn veel meer upgrade mogelijkheden, speelbare personages, tijdelijke powerups en armor/wapens.

En het ziet er ook gewoon veel beter uit.

Ik zeg dus nu volmondig dat wie de eerste kon smaken of into rogue likes is (zeker 2D), dat dit wel eens een pareltje kan zijn.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3169
Kolm wrote: 26 Jun 2023 15:22
NTGSruler wrote: 26 Jun 2023 13:22 Ik doe enkel de PS5 versie. Ben ongeveer halfweg in de rumble mode en heb iets van 20000 coins. Waarschijnlijk weet je wel dat er een update is geweest waarbij je nu 525 coins krijgt als je een race wint. Online draait het bij winst rond de 700 dacht ik. Op zich lijkt het mij wel nog te doen om de coins offline te grinden, zeker omdat ik ook nog DLC wil doen. Wat misschien wel eens leuk zou zijn is om dus die 5 wins te doen in private. Heb reeds paar races gedaan online, maar steeds maximum 2e geworden.

Verder zijn die gears nog steeds een grind inderdaad. Zit nu rond de 2000, maar heb nog geen auto's gescrapt en nog geen common en rare auto's upgrade gedaan.
Ik heb alles na de aanpassing van de patch gedaan wat coins betreft. Online zijn de races 20-21 seconden zonder laadtijden, offline veel langer.

Voor jouw beeld: Ik heb dus van 0 tot 100000 coins gedaan in online mode met die 20 seconden races een paar uur. Daarna de hele sp inclusief alle DLC trophies. Tijdens dit ging ik dubbele auto's al scrappen voor gears. Uiteindelijk al mijn coins uitgegeven aan chests en dubbele auto's gescrapt. Nog niet genoeg... dan maar backup van savefile gemaakt en alles beginnen scrappen van duur naar goedkoop en ergens halverwege kreeg ik dan trophy...

Die 0 tot 100000 coins was dus eigenlijk wat ik na uitspelen van de sp en dlc nog nodig zou hebben gehad om auto's te kopen/scrappen voor die gears :L:
Got it! ;)

Laat maar weten wanneer je er eens zin in hebt om de online wat te doen. Ik speel ondertussen de singleplayer en DLC verder. Het presseert niet ^^
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3170
gamerke1992 wrote: 26 Jun 2023 16:33 Nadat Marty er naar vroeg: rogue legacy 2.

Ik heb er ondertussen al wat langer mee gespeeld en het is op alle vlakken een grote upgrade van de eerste game.

Er zijn veel meer upgrade mogelijkheden, speelbare personages, tijdelijke powerups en armor/wapens.

En het ziet er ook gewoon veel beter uit.

Ik zeg dus nu volmondig dat wie de eerste kon smaken of into rogue likes is (zeker 2D), dat dit wel eens een pareltje kan zijn.

Wil ik ook nog mee starten maar op moment bezig met FFXVI, Diablo 4, Killzone Liberation en tussen door nog beetje gold farmen in Wolcen :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3171
NTGSruler wrote: 26 Jun 2023 16:36
Got it! ;)

Laat maar weten wanneer je er eens zin in hebt om de online wat te doen. Ik speel ondertussen de singleplayer en DLC verder. Het presseert niet ^^
PS5 versie staat al geïnstalleerd geloof ik dus dat scheelt :)
Maar waarschijnlijk ten vroegste in het weekend. Op dit moment ben ik compleet gesloopt van de warmte, vandaag is de eerste 'redelijke' dag in weken wat temperatuur betreft. Maar de weken van slecht slapen, paar keer ziek zijn van de warmte enz, dat is met die ene dag niet opgelost. Zo doodmoe... :moe:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3173
NTGSruler wrote: 29 Jun 2023 21:05 Dat van die hitbox is net het probleem. Ik moest al wennen om gewoon de geit in de lucht te houden met driehoekje. Ik kan je niet zeggen hoeveel keer ik mij bestolen voelde toen ik net op driehoekje drukte maar ik game over kreeg omdat ik dus zogezegd de rand had geraakt van de ladder (hitbox detection dus).
Je moet eigenlijk je perifeer zicht gebruiken en gewoon je geit in de gaten houden + altijd ter hoogte van de voorlaatste laddertrap? (is dat een woord?) zijn. Bovendien is het drukken op driehoekje volgens mij ook nog eens gevoelig (kort omhoog of lang omhoog springen). Tis moeilijk uit te leggen, je zal het wel ondervinden als je het ooit eens probeert! :lol:

En ik wil de game mee rekenen als uitgespeeld in de backlog, maar ja ik heb die destijds niet meegeteld denk ik. Soit nog 3 DLC's en dan is deze uitgespeeld :relief:

Zaterdagnamiddag/avond als je zin en tijd hebt kunnen we Hot Wheels doen eventueel. Nog juist de maximum coins/gears trophy en ik ben er. (5 mp races ook, maar komt automatisch en 100 quick races komt ook automatisch. Dan nog een stuk of 20-25 blindboxes en platinum is binnen).
Ik was het ff vergeten te zeggen maar ik kan ook op zaterdag :)
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3174
Sackboy mag voorlopig even met zichzelf spelen (see what I did there) en ik ben weer begonnen aan The Last of Us Part II.
Was enkele dagen geleden al gestart met Grounded en Permadeath, maar had ergens een foutje gemaakt. Zat gelukkig nog niet ver. Maar nu dus voor goed begonnen en hoop volgende week ergens ermee klaar te zijn. Heb volgende week nog 2 dagen verlof en ben helemaal alleen thuis, dus kan doordoen.

Voor de mensen die ook voor de 100% gaan van TLoU2, gebruik maken van die glitch is echt wel handig. Je moet soms nog goed opletten. :lol: Maar oneindig reloaden, craften en healen is SUPER handig. Zonder de glitch, als je dat kan, is het moeilijk. Voorbij Jackson geraken was al even zweten met beperkt wapenarsenaal, zeker bij Clickers.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3177
Kolm wrote: 08 Jul 2023 12:42 Ik vond zelf die 'onzichtbaar al aan het buik sluipen' wel handig. De meeste gevechten kon je dan gewoon voorbij sluipen zonder ooit te vechten :lol:
Ik denk als Ellie pas gegeten heeft en het zonneke schijnt, en ze ligt dan tussen het lange gras dat ze wel eens een klopke kan krijgen en in slaap vallen. :lol:
Nee, die is inderdaad ook nice. Heb hem al gebruikt, maar het gaat heel traag zo. Op bepaalde plekken gebruik ik het sowieso, maar niet de hele tijd. :P
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3178
Kolm wrote: 08 Jul 2023 12:47
NTGSruler wrote: 26 Jun 2023 19:28 Geef maar een gil!
Vandaag was inderdaad zalige dag kwestie warmte! Ideaal zo van temperatuur!
Waar kan ik jouw het makkelijkste bereiken? Vandaag kan ik tot 15u en morgen hele middag wegens slecht weer :P
Vandaag ben ik op het werk.
Morgen in de namiddag kan ik zeker, maar ik moet morgenavond ook wel terug aan het werk. Dus laten we zeggen tussen 14u-1645u? (ten laatste 17u, dan nog wat klaarmaken voor vertrek).
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3179
Niks. :lol: Zit weer met het dilemma 'welke game starten'.
Bij Sackboy zit ik ongeveer in de helft en ik denk dat ik zo tussendoor eens wat leveltjes ga doen, als break van intensievere games. Ook omdat de multiplayer trophies met 2 controllers kunnen dringt het niet zo om deze af te werken.
Ik twijfel momenteel tussen God of War, Nier Automata en Persona 5. Ground Zeroes is ook nog een optie.
Of de PS3 weer in de plaats zetten en beginnen met Final Fantasy XIII.
Sowieso ga ik een paar hiervan al maar installeren.

Edit: oke, ben dan toch gestart met God of War.
Image