Re: Pronken met je Platinums

4636
Ah eens op letten dan. Nu we het eigenlijk toch over sales hebben: Tegenwoordig erger ik mij aan de ellenlange lijst met games in sale. Pas op, sale en korting is een goed ding, maar ik ontzie het altijd om gans de lijst te doorbladeren. Het laatste stuk is altijd zoveel bagger van games...
Image

Re: Pronken met je Platinums

4637
Als ik iets 'wil' dan zet ik het in mijn wishlist en bij een nieuwe sale kijk ik in mijn wishlist of er iets van in sale is.
Hierbij zet ik dan wel vaak zowel standard edition, gold edition, season pass als losse dlc's in mijn lijst. Sommige games komt niet alles in sale maar bv enkel de season pass. Of soms is een standard edition sale + season pass sale goedkoper dan een gold edition sale.

Als ik echt heel veel tijd heb dan ga ik wel is door de lijst maar tegenwoordig zijn die lijsten idd zo lang en lijken er wel elke week nieuwe sales te zijn waardoor het stomweg teveel tijd vraagt.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4641
Het kan zijn dat er wel een maximum aantal is aan hoeveel er in je wishlist kan. Vroeger voor de PS5 was dat er in de oude store alleszins wel. Op dit moment staan er 77 dingen in mijn lijst :q:

Op PS5 krijg je ook meldingen als iets uit je wishlist in sale komt. Maar op PS4 heb ik die nog niet gezien. Vermoed dat het dus enkel PS5/PSApp is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4643
Ik heb Inquisitor Martyr in mijn wishlist staan voor ps5, misschien ooit nog kopen.
Maar omdat ik de ps4 versie al heb kan ik die kopen voor €29,99.
En krijg altijd een melding ervan dat ie goedkoper aan te schaffen is. Maar dat is dus als ie van €23,99 (nu in de aanbieding) naar €29,99 gaat. Maar de store denkt dan oh hij is nu €29,99 ipv €59,99. Dus krijg ik die melding. En ik denk dus dan he cool game is verder afgeprijsd. Nou niet dus. :lol:

Hoop dat dit duidelijk is uitgelegd :-"
Image

Re: Pronken met je Platinums

4645
#177 Goat Simulator / :Tp: #8 van 2023.
Image

Uurtje of 10 denk ik, en vooral omwille van The Flapmaster trophy.

Weinig over te zeggen, denk dat iedereen wel deze game kent.
Geen idee waarom ik deze plots had geïnstalleerd en beginnen spelen ben.

Ik dacht dat we deze via PS+ hadden gekregen, maar ik vind het nergens terug. Vermoedelijk heb ik deze dan ooit gekocht inclusief DLC.
DLC staat 1/4 ook al op 100%. Maar voorlopig genoeg van voor vandaag :lol:

Image

Re: Pronken met je Platinums

4646
Beetje gestoorde game geloof ik :P

Maar het moeilijkste heb je wel geloof ik!
Had je die flap master niet aan je dochter kunnen vragen? Vaak zijn kinderen/pubers echt supergoed in dat soort dingen.
Technisch zou het probleem voor velen zijn dat de hitbox van het ding een vierkant/rechthoek is en dat je er zo over moet 'nadenken' om het makkelijker te maken. Geen idee of dat klopt, ik moet er nog is mee beginnen :P

Game was al paar keer erg goedkoop in sale, dus misschien toen is gekocht?
Image

Re: Pronken met je Platinums

4647
Dat van die hitbox is net het probleem. Ik moest al wennen om gewoon de geit in de lucht te houden met driehoekje. Ik kan je niet zeggen hoeveel keer ik mij bestolen voelde toen ik net op driehoekje drukte maar ik game over kreeg omdat ik dus zogezegd de rand had geraakt van de ladder (hitbox detection dus).
Je moet eigenlijk je perifeer zicht gebruiken en gewoon je geit in de gaten houden + altijd ter hoogte van de voorlaatste laddertrap? (is dat een woord?) zijn. Bovendien is het drukken op driehoekje volgens mij ook nog eens gevoelig (kort omhoog of lang omhoog springen). Tis moeilijk uit te leggen, je zal het wel ondervinden als je het ooit eens probeert! :lol:

En ik wil de game mee rekenen als uitgespeeld in de backlog, maar ja ik heb die destijds niet meegeteld denk ik. Soit nog 3 DLC's en dan is deze uitgespeeld :relief:

Zaterdagnamiddag/avond als je zin en tijd hebt kunnen we Hot Wheels doen eventueel. Nog juist de maximum coins/gears trophy en ik ben er. (5 mp races ook, maar komt automatisch en 100 quick races komt ook automatisch. Dan nog een stuk of 20-25 blindboxes en platinum is binnen).
Image

Re: Pronken met je Platinums

4649
RoyVdW wrote: 30 Jun 2023 16:57 Je hebt die gwn gekocht voor de EZPZ plat geef toe. Ik ook. Was leuk voor tussendoor en gestoord ja.

Sent from my EB2103 using Tapatalk
Geen idee meer wanneer ik die gekocht heb. Inderdaad leuk voor tussendoor. Het feit dat ik nu pas aan deze game toe kom (of dacht van, laat ik deze eens spelen) zegt genoeg hoe ver ik achter sta op vlak van games.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4650
Ik heb Goat Simulator ook gespeeld van toen hij eens bij PS+ zat. Heb de DLC er wel niet bij, ben ook gestopt na de main game. Vermakelijk, maar nu ook niet zo echt goed of moeilijk (behalve dan die ene trophy) :lol:
Na de platinum heb ik hem toch maar laten liggen ;)
cron