Re: Pronken met je Platinums

4657
Van wat ik gelezen heb moet je wel iemand joinen die alle trophies zelf heeft behaald en dus niet van iemand die de platinum heeft behaald door alleen een sessie te joinen.

En ja ik heb die gisteren behaald :lol:

Edit:
Of toch wel, lees nu ook andere reacties dat het waarschijnlijk welmogelijk is.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4659
#178 Stranded Deep. #9 van 2023.
Image
Tijd: 2 min.

Heb er maar gebruik van gemaakt. Momenteel is het mogelijk de platinum te halen als je een game joined van iemand die reeds alle trophies heeft behaald. Alle trophies komen tevoorschijn. Beetje cheesy, maar ga ik er niet wakker van liggen. Gratis platinum en tis niet hacken. Door de laatste update van de game is dit blijkbaar mogelijk.


#179 Hot Wheels Unleashed. #10 van 2023.
Image

Tijd volgens PS5: 27 uur.

Leuke tussendoor game. Niet al te moeilijk al zitten er hier en daar wel time trials in waarbij je short cuts moet uitvoeren die soms wat trial en error vereisen.
De 100 000 coins en de 25000 gears zijn de langste grind. Ik had al héél wat coins door de game te spelen, maar gisteren met Kolm wat private multiplayer gedaan waarbij je om beurt kan winnen op een zelfgemaakt circuit. Oh ja er is tijd terug een update geweest waarbij je serieus wat meer coins verdiend bij een win. Dus dat helpt de grind wel. De 25000 gears verzamelen is nog een lastige omdat je constant blind boxes moet kopen en de wagens die je daaruit krijgt moet upgraden en dan vernietigen om gears terug te krijgen.
Al bij al een leuke game. DLC heb ik ook gedaan van deze game, was wel nog leuk.


#180 The Light in The Darkness. #11 van 2023.
Image
Tijd: 2u.

Gratis te downloaden in de store enkel voor PS5.
Eerlijk: fantastisch verhaal en ééntje waar de +dochter zou van smullen. Alles met de Holocaust en de WO II is ze in geïnteresseerd. Mooi verhaal met jammer genoeg geen leuk einde..
Image

Re: Pronken met je Platinums

4664
NTGSruler wrote: 07 Jul 2023 12:21 Das snel Kolm :)

@Paveman: nice. Deze staat in principe ook nog op mijn to do lijst dit jaar.
Kena is op zich ook niet superlang. En ik geef toe dat ik de trophy voor Master difficulty met de skip glitch gedaan heb. :girl:
De game uitspelen op Master zou voor zoveel frustratie gezorgd hebben en zo'n zure smaak achter gelaten hebben terwijl deze game dat eigenlijk helemaal niet verdient!
Image