Re: Welke game speelde je het laatste uit?

99
BozeGozerXrd wrote:
Toon8 wrote:
Ligeiro wrote:thief

wat een saai spel :p
En toch volledig uitgespeeld? Ik zou dan al lang gestopt zijn :P
Waarom zou je een game niet uitspelen als je er aan begonnen bent? Zelfs een slechte game hoort uitgespeeld te worden.
Ik denk dat er veel zijn die als ze een game saai vinden ze stoppen met spelen en iets anders doen.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

102
BozeGozerXrd wrote:
Toon8 wrote:
Ligeiro wrote:thief

wat een saai spel :p
En toch volledig uitgespeeld? Ik zou dan al lang gestopt zijn :P
Waarom zou je een game niet uitspelen als je er aan begonnen bent? Zelfs een slechte game hoort uitgespeeld te worden.
oh ja ? ik daag je uit Gozer, Pirates of the Carribean op ps2, ik heb geprobeerd (een jaar of 10 terug) maar helaas.... :q:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

103
Gamefreak wrote:oh ja ? ik daag je uit Gozer, Pirates of the Carribean op ps2, ik heb geprobeerd (een jaar of 10 terug) maar helaas.... :q:
1. Het is een filmgame. Ik vraag me eerder af waarom je zo'n game uberhaupt koopt zonder eerst meerdere reviews na te lezen of de game feitelijk (uit)speelbaar is.
2. Ik heb 1 PotC film gezien. Dat zegt ook wel hoeveel behoefte ik heb een game van de reeks te kopen.
3. Ik heb ook wel eens een extreem slechte budget game niet uitgespeeld omdat het een bug had waardoor dat onmogelijk was. Zulke situatie tellen natuurlijk niet mee.

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

104
BozeGozerXrd wrote:
Gamefreak wrote:oh ja ? ik daag je uit Gozer, Pirates of the Carribean op ps2, ik heb geprobeerd (een jaar of 10 terug) maar helaas.... :q:
1. Het is een filmgame. Ik vraag me eerder af waarom je zo'n game uberhaupt koopt zonder eerst meerdere reviews na te lezen of de game feitelijk (uit)speelbaar is.
2. Ik heb 1 PotC film gezien. Dat zegt ook wel hoeveel behoefte ik heb een game van de reeks te kopen.
3. Ik heb ook wel eens een extreem slechte budget game niet uitgespeeld omdat het een bug had waardoor dat onmogelijk was. Zulke situatie tellen natuurlijk niet mee.
staande ovatie Gozer maarrrrr..... in die tijd las ik nog geen reviews dus ik kon het niet weten en ik merkte al snel dat het shit was :smug:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

105
BozeGozerXrd wrote:
Toon8 wrote:
Ligeiro wrote:thief

wat een saai spel :p
En toch volledig uitgespeeld? Ik zou dan al lang gestopt zijn :P
Waarom zou je een game niet uitspelen als je er aan begonnen bent? Zelfs een slechte game hoort uitgespeeld te worden.

^ dit dus :) ik speel altijd een game uit, hoe saai of hoe slecht ze ook is