Re: Quick News Topic

2371
Ik doe enkel de PS5 versie. Ben ongeveer halfweg in de rumble mode en heb iets van 20000 coins. Waarschijnlijk weet je wel dat er een update is geweest waarbij je nu 525 coins krijgt als je een race wint. Online draait het bij winst rond de 700 dacht ik. Op zich lijkt het mij wel nog te doen om de coins offline te grinden, zeker omdat ik ook nog DLC wil doen. Wat misschien wel eens leuk zou zijn is om dus die 5 wins te doen in private. Heb reeds paar races gedaan online, maar steeds maximum 2e geworden.

Verder zijn die gears nog steeds een grind inderdaad. Zit nu rond de 2000, maar heb nog geen auto's gescrapt en nog geen common en rare auto's upgrade gedaan.
Image

Re: Quick News Topic

2372
NTGSruler wrote: 26 Jun 2023 13:22 Ik doe enkel de PS5 versie. Ben ongeveer halfweg in de rumble mode en heb iets van 20000 coins. Waarschijnlijk weet je wel dat er een update is geweest waarbij je nu 525 coins krijgt als je een race wint. Online draait het bij winst rond de 700 dacht ik. Op zich lijkt het mij wel nog te doen om de coins offline te grinden, zeker omdat ik ook nog DLC wil doen. Wat misschien wel eens leuk zou zijn is om dus die 5 wins te doen in private. Heb reeds paar races gedaan online, maar steeds maximum 2e geworden.

Verder zijn die gears nog steeds een grind inderdaad. Zit nu rond de 2000, maar heb nog geen auto's gescrapt en nog geen common en rare auto's upgrade gedaan.
Ik ga even verder in 'wat speel je op dit moment topic' ;)
Image

Re: Quick News Topic

2373
Van onderstaande games is een tijdje geleden een PS5 versie uitgekomen maar er was geen gratis upgrade voor mensen die de game al eerder op PS4 hadden gekocht. Nu is de gratis upgrade wel beschikbaar :)

The complex
Late Shift
Ten Dates
Image

Re: Quick News Topic

2374
Nog iemand die Mortal Kombat leuk vindt?



En 12 juli zou er gameplay te zien zijn van Test Drive Unlimited Solar Crown; Ben zéér benieuwd. Volg de game vanop een afstand en heb de Test Drive series altijd leuk gevonden. Jammer genoeg zou de game weeral uitgesteld zijn, nu naar ergens 2024...
Image

Re: Quick News Topic

2376
:D
Op het forum hiernaast zeiden ze: Fuck off! :lol:

Is Mortal Kombat eventueel ééntje wat je op release zou kopen? Gewoon vraag eigenlijk. Zelf ben ik van hetzelfde gedacht. Ik ben geen "pro" in fighting games en het gaat hem vooral om het eens lekker te kunnen "vechten" in een game. Denk dat de laatste MK game die ik gespeeld heb, al dateert van PS2 tijdperk. Maar ik heb daar goede herinneringen aan eerlijk gezegd.
En ja ik moet eerlijk bekennen: als de game enorm véél online trophies krijgt, dan laat ik het ook waarschijnlijk voor wat het is.
Image

Re: Quick News Topic

2380
Nice! Heel wat beter dan die Leflop controller die ze aangekondigd hebben...

Ik heb de zoektocht voor een zwarte of paarse cover opgegeven en ben nu aan het kijken naar andere. Heb een mooie gevonden. Jammer genoeg in USA, dus dan betaal je weer €80 a €100 invoering. 🙄
Image

Re: Quick News Topic

2381
Ik denk dat veel gamers hier in Europa liever de FFXVI controller hadden gehad die exclusief was voor Japan ipv die Lebron controller die exclusief voor de US had mogen zijn... Hier hebben we toch een stuk minder met basketbal.
Image
cron