Re: Wat speel je op dit moment?

3183
Ik heb meer fun met Diablo als met FFXVI
134 uur ten opzichte van 36 uur

Diablo IV:

Ik vermaak me prima. Heel stuk beter dan Wolcen. Platinum kost me denk ik meer uur dan dat ik in Wolcen heb gestoken maar het is tenminste geen grind om steeds hetzelfde te doen.
Morgen begint seizoen 1. Benieuwd hoe dat is. Gisteren wel een nieuwe patch uitgekomen wat mijn ( en die van iedereen) character flink heeft generfed.

Endgame is op moment wel karig maar met elk seizoen komt er meer story bij. Alleen geen idee of je die story ook kan spelen als dat seizoen is afgelopen. En je moet per seizoen een nieuwe character aanmaken.
Hier nog even een tier 28 nightmare dungeon:




FFXVI:
Geweldig verhaal tot nu toe. Voice acting top. Battles tussen Eikons ook spectaculair. Enige wat ik wat minder vind is de battle en je loop/ren snelheid.
Maar het verhaal is op sommige momenten wel wat bruter dan vorige Final Fantasies. Maar dat vind ik weer beter.

Helaas loopt spel niet altijd vlekkeloos. Frame drops, ook op performance mode.
En het is meer een actie game. Vind er weinig rpg elementen inzitten.
Je levelt en je krijgt gewoon standaard stats erbij. Je hebt zelf geen keus waar je die wilt spenderen.

Geen resist of weaknesses. Je kan gewoon een Fire Bomb aanvallen met vuuraanvallen en je doet zelfde damage.
In andere Final Fantasies zouden de Fire Bombs er healt bij krijgen als je ze met vuur aanvalt.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3190
😂

Hier al enkele dagen weer bezig met Catherine Full Body. Heb de naar mijn mening moeilijkste stages al gedaan. Beter voor mijn gemoedsrust. 🤣 Is toch wel kut in deze game dat je tijdens stages (4-5 puzzels per stage voor de laatste stages) niet kan saven. Voor de rest topgame. 🙂
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3191
Eigenlijk voor de moment volledig terug in Call of Duty. De DMZ mode is eigenlijk fantastisch. Véél veranderd dan toen de game mode gereleased werd. Voor mij persoonlijk véél leuker dan de Warzone mode. Enigste jammere is dat ik steeds met randoms moet spelen. Al moet ik zeggen dat dit voorlopig wel nog meevalt.
Zou fantastisch zijn moest ik vast team van 3 spelers hebben. Samen missies, objectives, easter eggs doen. Voor weapon cases gaan. Tis echt een leuke mode.
Bij deze nog eens een warme oproep, moesten er hier zijn die het eens samen willen proberen :P Ben nu aan het proberen om 100000 cash te extracten (in totaal) om een wallet unlock te doen. Je kan nu ook dogtags oprapen van spelers, maar dan ziet dat team je wel waar je zit. Er is toch véél te doen.

De raids is ook jammer dat het nooit echt gelukt is met randoms. Had overlaatst nog eens geprobeerd, maar het begin van de missie start met 1 speler geblinddoekt (je ziet echt niets) en 2 spelers die via camera's die speler moeten begeleiden naar de uitgang. 1x geprobeerd en gefrustreerd afgehaakt. Andere speler had geen mic en de derde speler zette mij steeds terug als de geblinddoekte speler. Maar puur voor de story mode zou ik ze allemaal wel eens willen doen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3192
Gisteren de gitaar nog eens vastgepakt en enkele trophies in Rocksmith weggewerkt.
Ik kan er op dit moment geen geld aan geven, maar heb een nieuwe gitaar nodig hiervoor. Ik speelde bv. twee nummers (Everlong en R U Mine) naar mijn mening foutloos, maar door een defecte knop op de gitaar en versleten pickups registreert het spel niet alles... Waardoor ik nooit 100% haal. :?
Ook nog wat verder gedaan met God of War. Het is zeker geen slechte game, maar het voelt nu al een beetje als een opdracht. De graphics buiten beschouwing gelaten heb ik het gevoel dat ik een PS3 game speel. Ach ja, het is wat het is. :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3194
Alienation al een paar maanden... Moet nu mijn laatste character nog tot level 30 krijgen en dan zou de miserie pas beginnen...
Als je een wapen krijgt, kan deze slots hebben voor een core in te stoppen. Nu is het de bedoeling dat je een 12 slot weapon moet vinden en da's extreem zeldzaam. Ik heb gelezen dat sommigen op level 200 nog steeds niet zo'n wapen gevonden hebben terwijl anderen op level 28 al eentje hadden.
Image
cron