Re: Wat speel je op dit moment?

3198
Marty wrote: 04 Aug 2023 10:42 Kan dat wel met deze game. Dacht dat het niet kon bij deze game. Geen idee hoe ik daar bij kom.

Het levelen ging me te traag denk ik
Yup, had het ook gelezen op psnprofiles dat alles client-side was en daardoor hiervan gebruik kon maken. Daarom dat ik ook snel roekelozer begon te spelen en ook op hogere moeilijkheidsniveaus om sneller te kunnen levelen
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3199
Mr.Wolf wrote: 04 Aug 2023 09:46 Alienation al een paar maanden... Moet nu mijn laatste character nog tot level 30 krijgen en dan zou de miserie pas beginnen...
Als je een wapen krijgt, kan deze slots hebben voor een core in te stoppen. Nu is het de bedoeling dat je een 12 slot weapon moet vinden en da's extreem zeldzaam. Ik heb gelezen dat sommigen op level 200 nog steeds niet zo'n wapen gevonden hebben terwijl anderen op level 28 al eentje hadden.
Kijk zoiets vind ik dan stom. Vergald meteen je plezier dan. Dan ze zoiets in een game stoppen kan ik wel begrijpen. Maar dat ze er dan een challenge voor insteken die dan mogelijks zéér uitdagend is. Dan heb je nog tenminste de kans en hopelijk uiteindelijk dan de voldoening om dat wapen te unlocken.
Nu is het volledig luck based.


Zelf nog altijd MW 2. Er is vorige week iets geklikt bij mij met de game en sinds lang kan ik niet wachten om opnieuw multiplayer te spelen. DMZ is ook fun, al hebben ze nu een MRAP toegevoegd die OP is (gepantserd voertuig).

Ondertussen is de hype trein voor Modern Warfare 3 ook op gang getrokken. Gerucht is dat we volgende week teaser krijgen en ergens rond 17 aug een reveal event in Warzone.
Ik ga het nu al zeggen, maar Modern Warfare 3 zal ik preorderen. Ook al wordt het een MW 2 2.0. Voor de ingewijden: classic mini map zou terugkomen en ninja zou terug een perk worden. Verder hoop ik dat DMZ ook terug komt.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3200
NTGSruler wrote: 04 Aug 2023 19:57
Mr.Wolf wrote: 04 Aug 2023 09:46 Alienation al een paar maanden... Moet nu mijn laatste character nog tot level 30 krijgen en dan zou de miserie pas beginnen...
Als je een wapen krijgt, kan deze slots hebben voor een core in te stoppen. Nu is het de bedoeling dat je een 12 slot weapon moet vinden en da's extreem zeldzaam. Ik heb gelezen dat sommigen op level 200 nog steeds niet zo'n wapen gevonden hebben terwijl anderen op level 28 al eentje hadden.
Kijk zoiets vind ik dan stom. Vergald meteen je plezier dan. Dan ze zoiets in een game stoppen kan ik wel begrijpen. Maar dat ze er dan een challenge voor insteken die dan mogelijks zéér uitdagend is. Dan heb je nog tenminste de kans en hopelijk uiteindelijk dan de voldoening om dat wapen te unlocken.
Nu is het volledig luck based.


Zelf nog altijd MW 2. Er is vorige week iets geklikt bij mij met de game en sinds lang kan ik niet wachten om opnieuw multiplayer te spelen. DMZ is ook fun, al hebben ze nu een MRAP toegevoegd die OP is (gepantserd voertuig).

Ondertussen is de hype trein voor Modern Warfare 3 ook op gang getrokken. Gerucht is dat we volgende week teaser krijgen en ergens rond 17 aug een reveal event in Warzone.
Ik ga het nu al zeggen, maar Modern Warfare 3 zal ik preorderen. Ook al wordt het een MW 2 2.0. Voor de ingewijden: classic mini map zou terugkomen en ninja zou terug een perk worden. Verder hoop ik dat DMZ ook terug komt.
Idd... Nu heb ik gisteren plots ontdekt dat je andere mensen hun game kunt joinen. Dus ik had gisteren als level 26 iemand gejoind die level 38 was ofzo, dus de enemies waren dan iets rond een level 40. Ik krijg die niet dood, maar die andere speler wel. Maar ik krijg bij elke kill die hij maakt wel de XP, dus na 5 minuutjes was ik 2 levels gestegen, wat me anders een uur zou gekost hebben :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3202
Oké, gisteren terug wat spelers gejoined die op de hoogste moeilijkheid spelen. Jesus... De wapens dat deze mannen hebben :p Ik speel het tweede level uit op 12 min en deze mannen op 2 minuten. Ze waren ook level 30/300 terwijl ik 30/40 was ofzo, dus na een kwartiertje spelen ben ik nu ook level 30/300 wat het maximum is. En ja, plots dropt daar een legendary 11 slot wapen ipv een 12 slot wapen. Beetje een zure, dus ik hoop dat ik een van de dagen toch het 12 slot wapen kan bemachtigen!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3204
Marty wrote: 06 Aug 2023 10:17 Enige trophy die je nog moet ?
Nope, ik moet nog wel wat challenges doen tot ik er 100 heb en nog 17 assignments ofzo doen (bv kill 20 enemies van dit type met dat type wapen). En dan natuurlijk nog de 12 cores in het legendary wapen stoppen en dan ook nog 4 wapens van telkens level 30 equippen en die volstoppen met cores.
Heb dus nog wel wat werk, maar als ik gewoon al het legendary 12 slot wapen krijg, ben ik al tevreden :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3206
Marty wrote: 06 Aug 2023 10:36 Net even in mijn game gekeken en heb wel een wapen met 12 slots maar in 1 slot kan je geen core in stoppen.

En moet nog 2 playthroughs afronden
Daar moet je ook mee opletten denk ik, want je hebt ook speciale effecten zoals dat je een boomerang afschiet bij elke hit op een enemy en die tellen niet mee dacht ik.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

3208
Oke, raar maar waar heb ik net m'n 12 slot weapon kunnen bemachtigen :p Ik heb de hele tijd op niveau legend of master liggen spelen met anderen omdat hier de kans op dit soort wapen bijna 500% hoger ligt dan anders.
Aangezien er even niemand was om dit mee te doen, besloten om gewoon een level te spelen op de 2e makkelijkste moeilijkheid en opeens krijg ik zo'n wapen bij het openen van een kistje op het einde van het level...
Nu nog een grind om genoeg cores te krijgen om elk van die 12 slots in te vullen!
Image
cron