Re: PlayStation Plus

2777
Trouwens even meegeven: vanaf 1 september zal de Dreams online niet meer ondersteund worden. Dit betekent dat er geen patches/fixes/toevoegingen aan de game worden gedaan.

Diegene die de game graag zouden willen spelen (platinum halen), is het misschien aan te raden hier niet te lang mee te wachten vooraleer er misschien problemen optreden met online servers.
Image

Re: PlayStation Plus

2778
NTGSruler wrote: 28 Jul 2023 07:10 Trouwens even meegeven: vanaf 1 september zal de Dreams online niet meer ondersteund worden. Dit betekent dat er geen patches/fixes/toevoegingen aan de game worden gedaan.

Diegene die de game graag zouden willen spelen (platinum halen), is het misschien aan te raden hier niet te lang mee te wachten vooraleer er misschien problemen optreden met online servers.
Het is denk ik minder kritisch dan dat het lijkt.

Alle details:
https://docs.indreams.me/en/whats-happe ... ort-update

De server migratie is ondertussen al doorgevoerd. In september komt de laatste patch waardoor een paar dingen weggaan maar wat trophies betreft worden ze aangepast indien nodig. Natuurlijk gaat je progress van voor de patch voor het oude objective, niet doortellen voor het nieuwe objective, deze is dan reset.
Ook bepaalde ingame events die ze organiseren stoppen maar geloof niet dat dat voor trophies uitmaakte.

En een belangrijk lijntje redelijk naar onder al:
When will live service support end?

We will be releasing our last update (discounting critical bug fixes) for Dreams in September 2023.
We will still support the ability to play, create and share Dreams with others after September.
Dus als er echt problemen zouden zijn na de patch dan kijken ze er ook nog wel naar.

Ik weet dat ze toen met LBP2, LBPVita en LBP3 echt heel lang hebben geprobeerd om de problemen op te lossen na de ddos problemen veroorzaakt door users die niet blij waren. Maar omdat Sony geen patches meer toeliet op PS3/PSVita konden ze niet anders dan op die platformen de boel te sluiten. LBP3 op PS4 heeft een patch gekregen waardoor het daar wel online is kunnen blijven.
Dus ik heb er wel redelijk het vertrouwen in dat ze bij een serieus probleem wel gaan kijken :)
Image

Re: PlayStation Plus

2779
Das goed te horen. Ik vond het toch de moeite waard om het te vermelden. Het feit dat ze toch nog een tijdje zullen ondersteunen is goed nieuws. Meestal worden online servers aan hun lot overgelaten en is het gissen of online trophies te behalen vallen. Natuurlijk spreek ik dan van games die al jaren niet meer ondersteund worden.

Infamous 2 is zo ééntje dat mij te binnen schiet. Was nogal gokken of ik die trophies ging kunnen behalen aangezien de servers maar de helft van de tijd werken. Toen ik op psnprofiles zag dat de servers werkten en mensen de trophies haalden heb ik het erop gewaagd ^^
Image

Re: PlayStation Plus

2781
PlayStation Plus Extra and Premium | Game Catalog
Sea of Stars | PS4, PS5
Moving Out 2 | PS4, PS5
Destiny 2: The Witch Queen | PS4, PS5
Lost Judgment | PS4, PS5
Destroy All Humans 2 Reprobed | PS4, PS5
Two Point Hospital: Jumbo Edition | PS4
Source of Madness | PS4, PS5
Cursed to Golf | PS4, PS5
Dreams | PS4
PJ Masks: Heroes of the Night | PS4, PS5
Hotel Transylvania: Scary-Tale Adventures | PS4, PS5
Lawn Mowing Simulator: Landmark Edition | PS4, PS5
Spellforce III Reforced | PS4
Midnight Fight Express | PS4

PlayStation Premium | Classics
MediEvil: Resurrection | PS4, PS5
Ape Escape: On the Loose | PS4, PS5
Pursuit Force: Extreme Justice | PS4, PS5
Image

Re: PlayStation Plus

2786
Psplus gaat een heel stuk duurder worden:
In hetzelfde artikel ook de aankondiging dat de prijs van PS+ weer omhoog gaat vanaf 6 september. Het wordt €72 per jaar voor Essential, €126 per jaar voor Extra en €152 per jaar voor Premium. 

En de games:
Saints Row PS4/PS5
Black Desert Online Traveler Edition PS4 ( dacht dat dit een free to play game was)
Generation Zero PS4

PSBlog
Image

Re: PlayStation Plus

2789
Is idd veel, ik zit gelukkig nog goed tot eind 2024.

Maar als ze games als deze blijven toevoegen is zo'n abo toch voordeliger. Je moet ze vaak wel op release gaan spelen want je weet nooit hoelang ze in de collectie blijven:

Speel nu deze: Sea of Stars:


Image

Re: PlayStation Plus

2790
Ps + extra 126 euro nog wel... Hadden ze nu gewoon 110 genomen, was dit nog wel oké onthaald geweest denk ik. Nu is het vooral afwachten of de kwaliteit van de library naar boven gaat... Want buiten enkele games vond ik de kwaliteit de laatste maanden wel minder met wat toegevoegd werd.
En dan nog zo'n forse stijging aankondigen met 3 games die eigenlijk matig zijn... Als dit dan de "kwaliteit" is waarvoor we meer moeten betalen...
Sony begint de laatste tijd serieus naast z'n schoenen te lopen
Image