Re: PlayStation 5

1831
Ik vrees dat die verhoging net zo zal verlopen als bij Netflix. Iedereen was boos en ging stoppen. Maar uiteindelijk maken ze nog meer winst, omdat slechts de minderheid effectief gestopt is. De personen die niet meer konden sharen, zijn er dan weer bijgekomen.
Image

Re: PlayStation 5

1833
gamerke1992 wrote: 02 Sep 2023 15:40 Ik vrees dat die verhoging net zo zal verlopen als bij Netflix. Iedereen was boos en ging stoppen. Maar uiteindelijk maken ze nog meer winst, omdat slechts de minderheid effectief gestopt is. De personen die niet meer konden sharen, zijn er dan weer bijgekomen.
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen Gamerke.
Welke keuze hebben we?
Image

Re: PlayStation 5

1834
NTGSruler wrote: 02 Sep 2023 15:52
gamerke1992 wrote: 02 Sep 2023 15:40 Ik vrees dat die verhoging net zo zal verlopen als bij Netflix. Iedereen was boos en ging stoppen. Maar uiteindelijk maken ze nog meer winst, omdat slechts de minderheid effectief gestopt is. De personen die niet meer konden sharen, zijn er dan weer bijgekomen.
Ik denk dat je gelijk gaat krijgen Gamerke.
Welke keuze hebben we?
´t Is dat. Wat ga je anders doen? En ze weten het goed genoeg. Proximus bv. die geven dan extra data. Daar krijg je tenminste nog iets in de plaats. Als ze bij PS Plus nu nog bv. 4 games ipv 3 zouden geven elke maand... Voor Essential dan.
Image

Re: PlayStation 5

1835
Ik denk dat het vooral ook cruciaal gaat zijn welke games ze volgende maand zullen aanbieden voor ps+. Als ze met een paar kleppers komen aanzetten zal de verhoging minder pijnlijk zijn dan als ze weer games toevoegen waar eigenlijk niemand om vroeg.
Of als we kijken naar hoe het vorig jaar ging... Horizon Forbidden West kwam uit in februari 2022 en in februari 2023 stond deze op extra. God of War Ragnarok kwam uit in november. Als ze dan binnenkort Ragnarok toevoegen aan de bibliotheek zal het weer reden zijn voor velen om terug een abonnement te nemen.
Image

Re: PlayStation 5

1836
Mij gaat het er vooral om dat ik moet betalen voor iets wat gratis zou moeten zijn. Ik heb een console gekocht van 500 euro MET online gaming. Ik betaal meer dan 60 euro per maand voor internet. Waarom moet ik nu dan nog eens 72 euro jaarlijks gaan betalen om die functie te gebruiken? Van de pot gerukt eigenlijk. En ja ik weet dat ik gratis games krijg en gebruik kan maken van de cloud.
Maar waarom kan dit gewoon niet gratis zijn? Mogen ze van mij de maandelijkse games en gebruik van de cloud houden.
Image

Re: PlayStation 5

1839
Daar ga ik ook 1001% mee akkoord. Uitpersen vd mens. Gelukkig is ademen nog gratis. Alhoewel de overheid voor ons Kyoto protocol propere zuurstof moet kopen om die normen te halen.

Wat internet betreft heb ik vaarwel gezegd tegen die grote spelers. Geen Telenet of Proximus voor mij. De eerste is ondanks de onnodig hoge kwaliteit nog veel te duur en de 2e heeft een barslechte klantendienst. EDPnet is het geworden. €36/mnd onbeperkt internet aan 100mbps zonder verdoken huurkosten van een modem want die koop en installeer je zelf. In België is er ook te weinig aanbieding en concurrentie dus het is vrij duur. NL staat ver voor op dat vlak. Een goede overheid zou een basispakket internet gratis moeten aanbieden bv. de eerste 100GB/mnd want het is tegenwoordig een basisbehoefte voor dagelijkse communicatie.

Sent from my EB2103 using Tapatalk




Image

Re: PlayStation 5

1840
RoyVdW wrote: 02 Sep 2023 22:07 Wat internet betreft heb ik vaarwel gezegd tegen die grote spelers.
Zou willen dat ik het kon... Ik ben een kleine 15 jaar geleden 1 keer overgeschakeld naar Telenet en wat nu een feit is was toen ook al. Veel te duur, veel pannes.
En dan 1 keer overgeschakeld naar Mobile Vikings, enkel voor gsm. Achteraf pas gemerkt dat ze op veel plaatsen waar ik kom nog geen 4G hadden, enkel 3G... en dat is nu zelfs nog geen 5 jaar geleden denk ik.
Nu kies ik vooral voor het gemak om alles bij 1 provider te hebben. Betaal nu ongeveer €100 maandelijks voor internet/tv en 4 gsm abo´s. En je kan zeggen dat ze nog altijd duurder zijn dan anderen of slechte klantendienst hebben (zelf nog niks van gemerkt behalve dat ze volgens mij onderbemand zijn), maar ik heb op meer dan 20 jaar de storingen bij mijzelf thuis op 1 hand kunnen tellen.
Image

Re: PlayStation 5

1843
Haha! In jouw aantallen is dat niet veel idd... Met de beperkte ruimte op het beginscherm daarentegen... Ik houd ervan om het overzicht te houden. Maar ook om snel overzicht te hebben in games die je in coop kunt spelen als kameraad van me bij me is. Ik weet niet waarom, maar de Library werkt daarin echt totaal niet prettig voor mij...
Image
cron