Re: Pronken met je Platinums

4696
zenmaster wrote: 19 Aug 2023 22:44 #19 - God of War [Father and Son]
Image

Uiteindelijk heb ik me heel goed geamuseerd met deze game. Veel lore, daar hou ik van. De verhalen worden leuk wordt verteld door Mimir, meestal tijdens het chillen in je boot. Geweldig "personage" vond ik zo een pratend hoofd aan je riem. :lol: Muspelheim en Niflheim waren minder mijn ding. Ik heb de laatste Valkyrie gehouden om in schoonheid te eindigen. Wat door mijn laag level toch nog een uitdaging was.
Zeker een topper, al was ik altijd meer fan van de Griekse mythologie dan de Noorse.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4699
Ook nog snel even deze gehaald vandaag... :q:

#21 - Final Fantasy VII Remake Intergrade [Master of Fate]
Image

Zojuist gepopped dus. Voelt als cheaten. 🤣😂 Maar ik ga dus beginnen aan INTERmission. Ik wou deze eigenlijk herspelen net voor Rebirth, maar heb nu zin gekregen in dit verhaal met Yuffie.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4701
paveman wrote: 28 Aug 2023 16:38 Best een leuke uitbreiding, al moest ik wel heel erg wennen aan de andere manier van combat van Yuffie... vond dat niet per se een verbetering...
Ja, inderdaad. Ik heb nog niet lang gespeeld. Maar het is wennen. Voor mij ook de combat in het algemeen, had hem sinds de platinum te hebben gehaald in 2021 niet meer gespeeld.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4706
gamerke1992 wrote: 04 Sep 2023 23:53 Nummertje 68: Tiny Tina’s Wonderlands
Image

Ik moest er even inkomen, maar later werd het een heel vermakelijke game :)
Nice, zelf altijd grote fan geweest van de borderlands reeks, maar dit lijkt zo'n game die elk moment op ps+ extra kan komen te staan, dus ben zo wat afwachtend om te kopen :p
Image

Re: Pronken met je Platinums

4707
Mr.Wolf wrote: 05 Sep 2023 10:11
gamerke1992 wrote: 04 Sep 2023 23:53 Nummertje 68: Tiny Tina’s Wonderlands
Image

Ik moest er even inkomen, maar later werd het een heel vermakelijke game :)
Nice, zelf altijd grote fan geweest van de borderlands reeks, maar dit lijkt zo'n game die elk moment op ps+ extra kan komen te staan, dus ben zo wat afwachtend om te kopen :p
Volgens mij zat die vorig jaar ergens gewoon bij de PS+ games? Of was dat die stand-alone DLC?
Image

Re: Pronken met je Platinums

4708
Sanity penguin wrote: 05 Sep 2023 11:09
Mr.Wolf wrote: 05 Sep 2023 10:11
gamerke1992 wrote: 04 Sep 2023 23:53 Nummertje 68: Tiny Tina’s Wonderlands
Image

Ik moest er even inkomen, maar later werd het een heel vermakelijke game :)
Nice, zelf altijd grote fan geweest van de borderlands reeks, maar dit lijkt zo'n game die elk moment op ps+ extra kan komen te staan, dus ben zo wat afwachtend om te kopen :p
Volgens mij zat die vorig jaar ergens gewoon bij de PS+ games? Of was dat die stand-alone DLC?
Dat was borderlands 3, niet deze spin-off.

Maar fysiek vind je de game vaak voor nog geen 15 euro. Ik heb denk ik zelfs maar 10 euro betaald in mediamarkt.
Image