Re: PlayStation 5

1878
paveman wrote: 15 Sep 2023 09:04 TR zie ik wel zitten, ga ik vast ooit halen.
Cyberpunk: als daar een third person view in komt (of al zit?) lijkt die me inmiddels behoorlijk de moeite waard.
Nee, enkel FPS (rijden met auto kan wel thrid person). Ik denk ook niet dat het in de plannen zit om dit (ooit) te doen.
Op PC zullen er ongewtijfeld wel mods zijn die dit toelaten.
Image

Re: PlayStation 5

1879
De nieuwe kleuren zijn wel leuk. Persoonlijk zou ik (voor de console) nog steeds voor zwart of purper gaan. Maar dan wil ze op een normale manier kunnen kopen wanneer ik wil... En ik vrees dat deze nieuwe kleuren ook weer 1 dag om de 4 maanden in stock gaan zijn. :q:
Image

Re: PlayStation 5

1882
NTGSruler wrote: 15 Sep 2023 13:00
gamerke1992 wrote: 15 Sep 2023 11:48
NTGSruler wrote: 14 Sep 2023 20:04 Verdomd goede trailer van Cyberpunk!
Helemaal mee eens!
Veronderstel dat jij de DLC aanschaft? :lol:

Iemand die controllers verzameld hier? De zilveren komt pas in januari 24 ter info.
Een special edition van de Pro controller zou ik mss wel kopen :lol:
Zonder twijfel. Ik ben altijd wel fan geweest van Cyberpunk, ook al vond ik het eerder een lineaire game met een open world ipv een echte pure RPG zoals ze het wouden doen uitschijnen.
Image

Re: PlayStation 5

1884
NTGSruler wrote: 15 Sep 2023 16:07 Ik heb Cyberpunk nooit gespeeld. De glitches en bugs bij release hebben mij doen afhaken.
Voor de ps4 versie zeer terecht.

De ps5 versie werkte zeer goed. De enige irritante bug die er in zat was een crash om de 2 uur ofso. Dus toen moest ik gewoon regelmatig saven.
Image

Re: PlayStation 5

1888
met0t0 wrote: 16 Sep 2023 17:19
zenmaster wrote: 14 Sep 2023 16:01 MGS5: The Phantom Pain: 268u
Da's ook de moeite :cool: Blij om te zien dat ik niet gek ben dat ik er ook meer dan 200u in gestoken heb :lol: Fantastische game... :love:
Zeker niet. :) Als fan van dag 1 van de serie kan ik er nog altijd niet omheen dat het verhaal niet afgewerkt is en het einde veel beter kon. Een laatste confrontatie met Eli/Liquid en Sahelanthropus bijvoorbeeld... Maar puur als game is het inderdaad een fantastische game.
Ik wist dat ik er dik over 260 uren aan had gespendeerd en daarom schrok ik wel dat ik nog langer met Ghost of Tsushima bezig ben geweest. :dizzy:
Image

Re: PlayStation 5

1889
@Kolm: herinner je je nog de "aanmeldingsbug" bij de PS4? Waar je constant de melding krijgt als iemand uit je friendslist zich aanmeldt? Maar dan steeds dezelfde persoon. Zéér irritant vind ik dit. Was hier een oplossing voor? Buiten meldingen afzetten? Want eigenlijk wil ik die meldingen als iemand online komt niet afzetten. Ik sta meestal ook als "busy", heb mezelf nu online gezet, maar dat helpt niet zie ik.
Image

Re: PlayStation 5

1890
NTGSruler wrote: 19 Sep 2023 15:07 @Kolm: herinner je je nog de "aanmeldingsbug" bij de PS4? Waar je constant de melding krijgt als iemand uit je friendslist zich aanmeldt? Maar dan steeds dezelfde persoon. Zéér irritant vind ik dit. Was hier een oplossing voor? Buiten meldingen afzetten? Want eigenlijk wil ik die meldingen als iemand online komt niet afzetten. Ik sta meestal ook als "busy", heb mezelf nu online gezet, maar dat helpt niet zie ik.
Die specifieke kan ik me niet herinneren. Wel dat iedereen die inlogt geen profiel afbeelding heeft. Allemaal een 'missing image' dingetje. Is ondertussen al maanden zo en ik weet dat ik niet de enige ben. Kwam ook al eerder voor dat ze het wel gingen fixen maar nu lijkt de PS4 hen niet meer te interesseren :q:
Image