Re: Life Is Strange

106
Kolm wrote:Mijn einde:
[+] einde
Ik heb de stad opgeofferd... Stiekem zag ik een leuk stelletje in die twee en gunde ik ze nog een (hopelijk) lang leven samen :love:
Had dat ook gekozen, geen spijt :P

Voor mij hoeft er geen vervolg te komen, ik vond dat het verhaal afgerond was. Beter dat ze iets volledig nieuw maken in dat zelfde genre.
Image

Re: Life Is Strange

108
Whauw ik heb episode 1 uitgespeeld net!

Wat een ervaring, ik vind het leuker dan verwacht, dan had ik deze veel eerder gehaald.

Hoewel er maar weinig gegamed word en meer gepraat heb ik bij deze game telkens het gevoel dat ik de verkeerde keuzes maak, ik zit ook echt te dubben wat ik moet kiezen elke keer en onverwacht ben ik een beetje een bad-ass,

Geweldige ervaring! ben benieuwd naar episode 2!
Image

Re: Life Is Strange

109
Colossus wrote:Whauw ik heb episode 1 uitgespeeld net!

Wat een ervaring, ik vind het leuker dan verwacht, dan had ik deze veel eerder gehaald.

Hoewel er maar weinig gegamed word en meer gepraat heb ik bij deze game telkens het gevoel dat ik de verkeerde keuzes maak, ik zit ook echt te dubben wat ik moet kiezen elke keer en onverwacht ben ik een beetje een bad-ass,

Geweldige ervaring! ben benieuwd naar episode 2!
hij wordt steeds beter & beter, geloof me, de game heeft nog heel wat verrassingen in petto :cool:

Re: Life Is Strange

111
RoyVdW wrote:Nu moet ik die zeker hebben mss is €30 voor de gewone versie toch niet zo veel geld dan.
ik weet niet hoe diep jij in de buidel wil tasten voor dit soort games Royie maar ik denk dat het je niet gaat beklagen voor 30 :smug:

Re: Life Is Strange

112
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Nu moet ik die zeker hebben mss is €30 voor de gewone versie toch niet zo veel geld dan.
ik weet niet hoe diep jij in de buidel wil tasten voor dit soort games Royie maar ik denk dat het je niet gaat beklagen voor 30 :smug:
Hoe u het zegt is wel leuk. Precies AC toestanden zoals vroeger. Ik heb mijn geld digitaal altijd bij en kan betalen wat en wnr ik wil via PayPal, overschrijving, een QR code of NFC zonder dat ik ooit fysiek geld zie of aanraak. Graaf he die smartphone dinges van het heden.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: Life Is Strange

114
Gamefreak wrote:anyway, geef Life is Strange een kans Roy :idea:
Dat ga ik zeker doen voor de shiny :Tp: maar niet voor €35. Even wachten op tweedehands deal max €20 retail en dan doorverkopen want ik vermoed dat ik deze wel op een paar dagjes uitgespeeld zal hebben.
Image

Re: Life Is Strange

115
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:anyway, geef Life is Strange een kans Roy :idea:
Dat ga ik zeker doen voor de shiny :Tp: maar niet voor €35. Even wachten op tweedehands deal max €20 retail en dan doorverkopen want ik vermoed dat ik deze wel op een paar dagjes uitgespeeld zal hebben.
als je echt doorjast heb je deze zelfs op één dag afgehaspeld :nerd:

Re: Life Is Strange

116
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:anyway, geef Life is Strange een kans Roy :idea:
Dat ga ik zeker doen voor de shiny :Tp: maar niet voor €35. Even wachten op tweedehands deal max €20 retail en dan doorverkopen want ik vermoed dat ik deze wel op een paar dagjes uitgespeeld zal hebben.
als je echt doorjast heb je deze zelfs op één dag afgehaspeld :nerd:
Phoe dat zal ik nooit doen, dat is zonde :cool:

Heb zelf net episode 2 uitgespeelt.
Ik vond hem weer goed, soms wel irritant om dingen niet te vinden maar ach, ben bezig hé.
Image

Re: Life Is Strange

119
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:dingen ? bedoel je de foto's ?
Ik bedoelde eigenlijk bierflesjes. :bier:
Die zijn toch niet zo moeilijk te vinden :silly: :1bier:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Life Is Strange

120
dividedx11 wrote:
Colossus wrote:
Gamefreak wrote:dingen ? bedoel je de foto's ?
Ik bedoelde eigenlijk bierflesjes. :bier:
Die zijn toch niet zo moeilijk te vinden :silly: :1bier:
Ik keek er steeds eentje over het hoofd, en maar zoeken jongens...
Ineens had ik hem :jip:
Image
cron