Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

123
Voor Tjeefkeuh is het gelukt, maar ik kreeg de trophy niet toen ik zijn drift call out van 170m verbeterde. Waarschijnlijk moet het met dezelfde auto gebeuren en die kon ik niet vinden op de opgegeven spawn points.
Volgens de guide is de wingsuit wonder feat de enige die sowieso goed werkt. De wingsuit krijg je na de tweede missie (iets met een vrouw die je upgrades geeft voor het kabelding aan je arm).
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

124
Kolm wrote:Voor Tjeefkeuh is het gelukt, maar ik kreeg de trophy niet toen ik zijn drift call out van 170m verbeterde. Waarschijnlijk moet het met dezelfde auto gebeuren en die kon ik niet vinden op de opgegeven spawn points.
Volgens de guide is de wingsuit wonder feat de enige die sowieso goed werkt. De wingsuit krijg je na de tweede missie (iets met een vrouw die je upgrades geeft voor het kabelding aan je arm).
Ik zal u daar dan eens een uitdaging voor sturen

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

128
Denk het wel. Maar anders moet jij hem ook even installeren en die challenge sturen met een paar seconden. Kan zijn dat die van Tjeefkeuh erg groot is :p
Ik kan vanavond wel even meekijken als je wilt. Na startmissie, sta je vlak bij een nieuwe missie voor upgrades. Als je die missie doet krijg je de wingsuit voor de challenge.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

135
Mensen die de online trophies van Truck Racer willen doen? Gratis PS3 game met PS+ deze maand. Zou halfuurtje duren ongeveer. 25 races online rijden waarvan je er 5 na elkaar moet winnen. Allemaal te doen in private lobby. Vandaag en in het weekend ben ik vrij en ik hoop dan ook de trophies te behalen en te helpen met iedereen die wil. Stuur maar PSN bericht voor de geïnteresseerden. PSNID is NTGSruler
Image
cron