Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1291
dividedx11 wrote:
Kolm wrote:Aan mijn tempo van films kijken heb ik daar een paar jaar voor nodig... :p
Haha we kijken er vaak wel een paar op een dag, het is dan ook vakantie en ik werk ondertussen wat aan mijn fotografieopdrachten :)
Grappig dat jij dit nu ook doet :p Ik ben met een vriend alle marvel films in de juiste volgorde aan het kijken. We zijn bij de start van 2019 begonnen en zitten nu aan film 15 van de 21 (of 22?).
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1292
gamerke1992 wrote:
dividedx11 wrote:
Kolm wrote:Aan mijn tempo van films kijken heb ik daar een paar jaar voor nodig... :p
Haha we kijken er vaak wel een paar op een dag, het is dan ook vakantie en ik werk ondertussen wat aan mijn fotografieopdrachten :)
Grappig dat jij dit nu ook doet :p Ik ben met een vriend alle marvel films in de juiste volgorde aan het kijken. We zijn bij de start van 2019 begonnen en zitten nu aan film 15 van de 21 (of 22?).
En ik ben dan degene die ze allemaal vanaf release in de bioscoop heeft gezien :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1297
It Chapter 2 7.5/10
27 jaar geleden zagen we de Loser club samen het monster It verslaan. Iedereen is zijn eigen leven beginnen leiden, tot er plots weer wat nare dingen beginnen te gebeuren in Derry. Ze komen samen en besluiten om het monster nu definitief te doden.
De plot is eigenlijk redelijk simpel waarbij de nu volwassenen hun eigen angsten onder ogen moeten komen. Hier zitten zo dus geslaagde, maar ook minder geslaagde stukken tussen. Heel jammer, maar het engste stuk hebben ze al in de teaser trailer gestopt.
Hetgeen wat ik goed vond waren de acteerprestaties. Bill Hader, James Mcavoy en James Ransone speelden duidelijk een opgegroeide versie van hun jongere versies. De rest deed het okay, maar was niet al te spectaculair. Pennywise doet het nog altijd goed als clown, en Bill was een uitstekende kandidaat voor deze rol.
Nu de iets mindere stukken... Ik heb het gevoel dat ze de film iets te kinderlijk hebben gemaakt soms. En met succes, want de hele zaal zat vol met kinderen die constant lachten wanneer ze Pennywise zagen. Dit is best jammer, want ze konden deze film echt wel gruwelijker maken. Nieuwsblad heeft deze film 1/5 gegeven, met de woorden dat het publiek enger was dan de film. Snap ik, want ik kon al die kinderen wel vermoo... Sorry!
Hierdoor is de film ook totaal niet eng, met soms gewoon té overdreven stukken. Veel te vaak dat er een of ander lelijk cgi monster op iemand komt afgelopen. Sorry, maar niet echt eng te noemen.
De film is op alle vlakken iets minder dan de eerste. Toch blijft het nog steeds een goeie film met zijn goede momenten. Ik hoop vooral niet dat ze de koe gaan beginnen uitmelken, en nog 3 prequels, 5 spinoffs en 2 spirituele vervolgen gaan maken :p
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1298
^ It chapter 2 wil ik zeker nog een keer zien!

OT:
The Great Gatsby
Zeker vermakelijk. Iets anders dan andere films. Eerste helft heeft veel misterie wat het erg boeiend maakt. Tweede helft iets minder sterk omdat het vrij voorspelbaar was hoe het ging eindigen. 8/10


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1302
FGras wrote:Spiderman: Far from Home.

Beter dan ik had verwacht! Eurotrip mixed met marvel film, ook wel grappig om die Nederlandse acteurs nog voorbij te zien komen. Dikke aanrader!

Jammer dat deel 3 lastig gaat worden.

9/10


Sent from my iPhone using Tapatalk
Goed nieuws voor jou dan! Vandaag aangekondigd dat er toch nog een film gaat volgen binnen het MCU met tom holland =D
Image

Re: Welke film heb je het laatst bekeken?

1303
Mr.Wolf wrote:
FGras wrote:Spiderman: Far from Home.

Beter dan ik had verwacht! Eurotrip mixed met marvel film, ook wel grappig om die Nederlandse acteurs nog voorbij te zien komen. Dikke aanrader!

Jammer dat deel 3 lastig gaat worden.

9/10


Sent from my iPhone using Tapatalk
Goed nieuws voor jou dan! Vandaag aangekondigd dat er toch nog een film gaat volgen binnen het MCU met tom holland =D
Haha! Super nice dat ze mijn berichtje hebben gelezen. Super gaaf nieuws dit!

Ot:
What happened to monday
Hele unieke film, goed verhaal, gemixt gevoel op het einde.
9,5/10


Sent from my iPhone using Tapatalk
cron