Al enkele dagen bekend, maar wou hem hier nog plaatsen.
De samenwerking van Brembo met GT7 in een nieuwe trailer, met redelijk veel Porsche die te zien is in de game
Wachten op iets kan toch moeilijk zijn!
Re: Gran Turismo 7
137Juist, Porsche zit nu ook in Gran Turismo... Aangezien GT5 mijn laatstgespeelde is, was ik dat al vergeten
De auto's zagen er altijd al fantastisch uit, nu op PS5 zal het nog beter zijn
De auto's zagen er altijd al fantastisch uit, nu op PS5 zal het nog beter zijn
138Ik heb er eigenlijk veel vertrouwen in dat het goed komt met de game. Wel nog even afwachten of de release daadwerkelijk in maart zal zijn..
140Fantastisch weer é! De marketing voor de game is op volle toeren geloof ik. Binnenkort op Youtube eens kijken hoe ze de trailer weer uiteenhalen en welke verschillende nieuwe auto's er te zien zijn. Zowiezo al de Chaparall is te zien.
141De marketing voor deze game is inderdaad goed op dreef, dat gaat wel een tegenslag zijn als de game dan nog eens wordt uitgesteld
Anderzijds is het wel te begrijpen waarom ze de game zo op de voorgrond plaatsen, 't is een van de eerste echt grote PS5-games en de console is toch ook al een jaar uit.
Anderzijds is het wel te begrijpen waarom ze de game zo op de voorgrond plaatsen, 't is een van de eerste echt grote PS5-games en de console is toch ook al een jaar uit.
142Als ze de game gaan uitstellen dan ga ik mijn verjaardag ook uitstellenmet0t0 wrote: 24 Oct 2021 16:07 De marketing voor deze game is inderdaad goed op dreef, dat gaat wel een tegenslag zijn als de game dan nog eens wordt uitgesteld
148Opvallend wel dat hij het heeft over veel te leren hebben. Misschien dat er standaard iets meer driving assists uitgeschakeld zouden staan om meer op realisme te focussen? Of ja, veel license tests kan ook...
149Het kan aan mij liggen maar ik vind het nog wel erg vroeg om al zoveel te hypen...
Dat ze dan elke paar weken wat tonen ja, maar bijna dagelijks... zijn ze van plan dit vol te houden tot aan de release?
Dat ze dan elke paar weken wat tonen ja, maar bijna dagelijks... zijn ze van plan dit vol te houden tot aan de release?