Denk dat het voor Sam een combinatie van beiden isRoyVdW wrote:Gek Sam die Destiny staat op 10 difficulty en +1000 uur. Zeer goede game oftewel geschifte drang naar platinums
En Shampi, je hebt veel games +130 dus geen probleem, maar wel weinig trophies dan ja
Re: Pronken met je Platinums
137Inderdaad! Ik vind Destiny een van de beste games naar mijn smaak. Nog nooit heb ik zo veel tijd in één game gestoken, dus dat wilt wel wat zeggen denk ikNTGSruler wrote:Denk dat het voor Sam een combinatie van beiden isRoyVdW wrote:Gek Sam die Destiny staat op 10 difficulty en +1000 uur. Zeer goede game oftewel geschifte drang naar platinums
En Shampi, je hebt veel games +130 dus geen probleem, maar wel weinig trophies dan ja
138Dat wilt zeker wat zeggen. Zelfs meer tijd dan GTA V destijds!darksam6 wrote:
Inderdaad! Ik vind Destiny een van de beste games naar mijn smaak. Nog nooit heb ik zo veel tijd in één game gestoken, dus dat wilt wel wat zeggen denk ik
139hahaha ja inderdaad! Maar het verschil is dat ik GTA wel beu was en destiny nietNTGSruler wrote:Dat wilt zeker wat zeggen. Zelfs meer tijd dan GTA V destijds!darksam6 wrote:
Inderdaad! Ik vind Destiny een van de beste games naar mijn smaak. Nog nooit heb ik zo veel tijd in één game gestoken, dus dat wilt wel wat zeggen denk ik
140Klopt! Was GTA V ook beu. Al heb ik al dikwijls getwijfeld die aan te schaffen voor PS4! But neh, too much gamesdarksam6 wrote: hahaha ja inderdaad! Maar het verschil is dat ik GTA wel beu was en destiny niet
Net de Campaign uitgespeeld van Killzone Mercenary op Veteran. Aant gaan voor de platinum! Heb jij die Spangled trophy al?
141Had al een aantal jaar geen platinum meer gehaald, maar nu toch weer eentje met Far Cry 4.
143Ik ga hem zowiezo wel eens aanschaffen, maar nog niet direct.NTGSruler wrote:Klopt! Was GTA V ook beu. Al heb ik al dikwijls getwijfeld die aan te schaffen voor PS4! But neh, too much gamesdarksam6 wrote: hahaha ja inderdaad! Maar het verschil is dat ik GTA wel beu was en destiny niet
Net de Campaign uitgespeeld van Killzone Mercenary op Veteran. Aant gaan voor de platinum! Heb jij die Spangled trophy al?
Awel ik zal Killzone eens downloaden, ik denk niet dat ik die trophy heb (nog niet)
144Dacht van niet, had eens in je lijst gekeken Maar euh, Kolm vroeg het ook in het Killzone Mercenary topic. Moet eens zien wanneer. Dit weekend wss s' avonds als jij mss online bent hédarksam6 wrote:
Ik ga hem zowiezo wel eens aanschaffen, maar nog niet direct.
Awel ik zal Killzone eens downloaden, ik denk niet dat ik die trophy heb (nog niet)
GTA V platinum halen op PS4 opnieuw? Mhm als het samen met jou kan waarom niet? (vermoedt dat er nu wel geen race hack meer is lol)
145Multiplayer trophies moet je niet opnieuw doen, enkel singleplayer trophies. Je kan je online personage overzetten naar ps4.NTGSruler wrote:Dacht van niet, had eens in je lijst gekeken Maar euh, Kolm vroeg het ook in het Killzone Mercenary topic. Moet eens zien wanneer. Dit weekend wss s' avonds als jij mss online bent hédarksam6 wrote:
GTA V platinum halen op PS4 opnieuw? Mhm als het samen met jou kan waarom niet? (vermoedt dat er nu wel geen race hack meer is lol)
146Wat M3 dus zegt awel ik kan vanavond wel en morgen overdag niet want dan ben ik naar antwerp convention en s'avonds denk ik dat ze een paar raids willen doen in destiny met de clan Ik moet met driveclub nog die challenge trophy hebben, goed dat ik jou dan wat challenges aanmaak wanneer je eens kan?NTGSruler wrote:Dacht van niet, had eens in je lijst gekeken Maar euh, Kolm vroeg het ook in het Killzone Mercenary topic. Moet eens zien wanneer. Dit weekend wss s' avonds als jij mss online bent hédarksam6 wrote:
147Inderdaad, maar waren daar geen problemen bij dat niet bij iedereen alle online trophies popten? Bijvoorbeeld die van level 100?darksam6 wrote:
Wat M3 dus zegt awel ik kan vanavond wel en morgen overdag niet want dan ben ik naar antwerp convention en s'avonds denk ik dat ze een paar raids willen doen in destiny met de clan Ik moet met driveclub nog die challenge trophy hebben, goed dat ik jou dan wat challenges aanmaak wanneer je eens kan?
Euh ja geen probleem anders in de week ergens é. Je stuurt die challenges maar, zal mijn PS4 eens opzetten van de week en die challenges "failen"
148Proficiat!!billie91 wrote:Had al een aantal jaar geen platinum meer gehaald, maar nu toch weer eentje met Far Cry 4.
149Thanks, overigens is deze wel easy om te halen. Dus voor de trophyhoeren onder ons, sla je kans.redphilly wrote:Proficiat!!billie91 wrote:Had al een aantal jaar geen platinum meer gehaald, maar nu toch weer eentje met Far Cry 4.