Re: PlayStation 5
1396Ik zou ook opteren voor plan sneu. Bestel een nieuwe en die defecte stuur je dan naar hen. Laat zien dat ze niet fucken met een gamer(ke).
Met dit soort acties is coolblue niks beter dan die scalpers.Sanity penguin wrote: 11 Jan 2022 09:41 Gisteren nog nieuwe bundels beschikbaar op Mediamarkt maar toch aan mij laten voorbijgaan. €868 vond ik er net wat over. Ik snap dat er packs verkocht worden op scalpers tegen te gaan, maar er is toch wel ergens een limiet
Inhoud: PLAYSTATION PS5 825 GB + Draadloze controller PS5 DualSense + Draadloze gaming headset PS5 Pulse 3D Zwart + FIFA 22 + Battlefield 2042 + PS
Kan Sony niks aan doen? Onzin. Ze hadden jaren geleden al chip fabrieken kunnen bouwen, maar dat was waarschijnlijk financieel niet interessant. Ik hoop dat de huidige markt er voor zorgt dat er veel nieuwe chip fabrieken in andere landen worden opgezet zodat het niet vrijwel enkel meer in China/Taiwan gemaakt wordt. Hetzelfde voor de auto industrie, je kan moeilijk andere bedrijven hiervan op de schuld geven.zenmaster wrote: 11 Jan 2022 16:50 Toen ik een paar maanden geleden een PS4 used kocht en controllers zocht was het ook zo. Even later hadden ze die allemaal opeens terug, Dreamland, Mediamarkt, Coolblue, GM… Denk dat het hetzelfde loopt als met de consoles, met mondjesmaat…
Probleem met de chips kan Sony weinig aan doen denk ik. Komen die niet van China?
Bij ons (autoindustrie) hebben we al bijna twee jaar hetzelfde probleem. Lang wachten op wagens door tekort aan chips, of gewoon een optie in de wagen niet kunnen leveren hierdoor.