Re: Trophy Leaderboards II

20
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Daar gaat mijn zilveren :cry : :cry : :cry :

En ik dacht NTGSruler wel een beetje genaderd te zijn... niet dus

Was vrij recent ook nog 2 nieuwe games gestart en dat helpt natuurlijk niet : D
Je bent zeker genaderd hoor. No panic ; )
Haha, zou zomaar kunnen... Gisteren ging ik na het halen van 1 trophy achteruit, blijkbaar zijn de DLC trophies voor Far Cry 5 uit xD
met0t0 wrote:Leuke update alweer, bedankt! :cool:

Ik heb dus al 4 weken geen nieuwe trophies meer gehaald, maar blijkbaar is dat goed om Kolm (ondertussen toch) te overtreffen in rarity : p
Bij rarity is stilstaan meestal vooruit gaan... :q: Ik stond een tijdje onder de .70%, maar dan minecraft begonnen... :silly:
Image

21
Eindelijk is het gelukt! 85% voor completion! :party:

Met dank aan Far Cry 2 waar ik nu eindelijk aan de singleplayer ben begonnen 5 jaar na het behalen van alle online trophies en net geen 10 jaar na de release van de game. Over een echte backlog game gesproken :O

Ik heb hem ooit voor 4.98 euro uit de tweedehands bak gevist om het online gedeelte met een paar vrienden te doen. Dat was echt een enorme grind en de singleplayer trophies zijn ook niet zo op 1-2-3 te halen. Maar als het lukt, dan wordt de platinum wel mijn trophy met laagste rarity: 0.52%. Op dit moment staan er al 3 trophies van deze game in mijn top 5 van rarity. Dat zegt genoeg over hoe erg de multiplayer was :|

Hmm, die DLC trophy van FC5 zou helemaal niet in het lijstje van rarity getoond moeten worden, maar blijkbaar update dat lijstje erg traag...
Image

23
Kolm wrote:Eindelijk is het gelukt! 85% voor completion! :party:

Met dank aan Far Cry 2 waar ik nu eindelijk aan de singleplayer ben begonnen 5 jaar na het behalen van alle online trophies en net geen 10 jaar na de release van de game. Over een echte backlog game gesproken :O

Ik heb hem ooit voor 4.98 euro uit de tweedehands bak gevist om het online gedeelte met een paar vrienden te doen. Dat was echt een enorme grind en de singleplayer trophies zijn ook niet zo op 1-2-3 te halen. Maar als het lukt, dan wordt de platinum wel mijn trophy met laagste rarity: 0.52%. Op dit moment staan er al 3 trophies van deze game in mijn top 5 van rarity. Dat zegt genoeg over hoe erg de multiplayer was :|

Hmm, die DLC trophy van FC5 zou helemaal niet in het lijstje van rarity getoond moeten worden, maar blijkbaar update dat lijstje erg traag...
Hehe goed bezig! Wordt een mooie platinum die FC2 ;)
Image

24
paveman wrote:Congrats Kolm!
En rustig aan met die platinum voor FC2: je moet niet qua Rarity dichter bij me in de buurt komen!!! :P :shh:
Haha, zo'n haast heeft het nog niet. Naast de FC2 trophies nog zo'n 150 andere trophies halen, wil proberen van FC2 trophy 10.000 te maken :saint:
NTGSruler wrote:Hehe goed bezig! Wordt een mooie platinum die FC2 ;)
Jup! Tzal nog wel ff duren, maar dan heb je ook wat :lol:
Image

29
We kunnen er ook een extra lang seizoen van maken tot het einde van het jaar ofzo :-"

Ik ga er toch zelden op vooruit in de leaderboards, behalve voor rarity, het enige waarop ik echt goed scoor en dat allemaal zonder er iets voor te doen :p

30
Kunnen we hier spreken van seizoenen? De eerste wisseling was na een jaar omdat iemand de goede werken van Tjeefkeuh diende over te nemen. Verder is het een continuering van behaalde trophy's. Aan tussenstanden zijn verder geen voordelen of medals verbonden.

Ik kan slechts een voordeel bedenken en dat is dat men telkens de balans kan opmaken na een jaar en dat die balans dan zichtbaar blijft. Zo zouden we per categorie kunnen zien wie waar vooruit is gegaan en hoeveel platinums in een jaar behaald zijn door de deelnemers.
Helaas beschik ik niet over de allereerste stand van zaken zoals deze door Tjeefkeuh ooit is opgesteld. Wellicht dat Tjeefkeuh die beginstand nog wel ergens heeft.
Alle tussenstanden nadat "seizoen II" is begonnen heb ik overigens wel bewaard zodat "seizoen II" alsnog kan worden afgesloten na het tweede jaar en kunstmatig alsnog een "seizoen III" kan worden gecreëerd.

Graag hoor ik van jullie of we hier voordelen (en extra werk!!!) in zien om per seizoen van een jaar de vorderingen zichtbaar te maken. Vorderingen die ook niet zichtbaar zijn in het origineel van PSNProfiles. ;)

Geef daarom in volgende posts jouw mening en argumentatie weer zodat we over enkele weken een balans kunnen opmaken.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu