Oké ik moet dus enkel zien dat NTGS mij niet inhaalt en ik coolgamer of paveman inhaal qua voor een medaille
Mooi werk Frans leuk dat het verder wordt gezet
Re: Trophy Leaderboards II
17Mijn zegen heb je!RoyVdW wrote:Oké ik moet dus enkel zien dat NTGS mij niet inhaalt en ik coolgamer of paveman inhaal qua voor een medaille
Mooi werk Frans leuk dat het verder wordt gezet
18Voorlopig weinig tijd voor te gamen
En als ik game is het op de Vita. Ben begonnen met Montezuma 4 en dat zal tijdje duren vooraleer de platinum in zicht komt. Als dat ooit lukt...
En als ik game is het op de Vita. Ben begonnen met Montezuma 4 en dat zal tijdje duren vooraleer de platinum in zicht komt. Als dat ooit lukt...
19Ik zie dat ik qua platina op plek 16 sta, maar dat moet volgens mij plek 15 zijn.
20Volgende week dan. Ik heb de tellingen verricht van zaterdag op zondag.billie91 wrote:Ik zie dat ik qua platina op plek 16 sta, maar dat moet volgens mij plek 15 zijn.
21Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.Sora_Lizard wrote:Volgende week dan. Ik heb de tellingen verricht van zaterdag op zondag.billie91 wrote:Ik zie dat ik qua platina op plek 16 sta, maar dat moet volgens mij plek 15 zijn.
22Dat deed ik toch ook?billie91 wrote: Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 853#p56023
23Die is toch al van meer dan een week geleden?Sora_Lizard wrote:Dat deed ik toch ook?billie91 wrote: Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.
24Net als Tjeefkeuh willen we het eens per week publiceren. In verband echter met mijn andere bezigheden kan de dag variëren van zaterdag t/m maandag. Maar goed hier istie weer!minermb wrote:Die is toch al van meer dan een week geleden?Sora_Lizard wrote:Dat deed ik toch ook?billie91 wrote: Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.
Overall:
Geen verschuivingen deze reis. Opvallend is dat Hybris in percentage achteruit is gegaan!
Platinums:
Weinig nieuwe platinums afgelopen week, Kolm +3, Sanity +1, billie +1, die daarmee stijgt van plaats 17 naar 16.
Completion:
Ook hier is billie goed bezig en stijgt naar plaats 13 daarmee gamerke in de verdediging dwingend op plaats 14.
Rarity:
Hybris en met0t0 verwisselen van stek, met0t0 stijgt naar plaats 5 en komt daarmee in de buurt van een medal! Ook daviduvel en gamerke verwisselen van plaats waarbij daviduvel nu in de top 10 terecht is gekomen.
27Hij is gewoon hard aan het nadenken over welke platinum nu de 200ste moet worden...
29Ja, dit bedoel ik. Die eerste had ik ook gelezen en daarom vroeg ik er ook naar. Vooral dat Shampi bijna een platinum heeft dus is geschrokken vond ik wel grappig om te lezen.Sora_Lizard wrote:Net als Tjeefkeuh willen we het eens per week publiceren. In verband echter met mijn andere bezigheden kan de dag variëren van zaterdag t/m maandag. Maar goed hier istie weer!minermb wrote:Die is toch al van meer dan een week geleden?Sora_Lizard wrote:Dat deed ik toch ook?billie91 wrote: Aha, het is trouwens ook tof als je elke week een klein verhaaltje ervan maakt. Dat vond ik altijd bij de eerste leaderboards wel mooi om te lezen.
Overall:
Geen verschuivingen deze reis. Opvallend is dat Hybris in percentage achteruit is gegaan!
Platinums:
Weinig nieuwe platinums afgelopen week, Kolm +3, Sanity +1, billie +1, die daarmee stijgt van plaats 17 naar 16.
Completion:
Ook hier is billie goed bezig en stijgt naar plaats 13 daarmee gamerke in de verdediging dwingend op plaats 14.
Rarity:
Hybris en met0t0 verwisselen van stek, met0t0 stijgt naar plaats 5 en komt daarmee in de buurt van een medal! Ook daviduvel en gamerke verwisselen van plaats waarbij daviduvel nu in de top 10 terecht is gekomen.
30Hoe gaan we de ondersteuning vormgeven, zodat onze beste Sora hier nu niet alsnog elke week alleen voor staat?