Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1696
---- argh, dan wil een mens ietsje vroeger beginnen met vakantiejob bij een bedrijf dat naar eigen zeggen 'altijd jobstudenten nodig heeft, hoe meer hoe liever' en dan krijgt ge te horen 'ja sorry, voor die periode (1 weekske vroeger) hebben wij geen vacature open staan'. Daarnaast nog geen woord gehoord over mijn effectieven job die in juli zou moeten beginnen maar wel nen uitleg van 'ja, in september gaan we zeker mensen nodig hebben'. I mean, wtf?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1698
Maxidomino wrote:Deze keer wel de juiste datum, een gelukkige verjaardag Captain!
- Al mijn saves zijn weg
Bedankt :hug:
Spijtig van je saves, had je geen PS+ zodat je saves veilig waren?
NTGSruler wrote:Happy Birthday Captain!
Thanks :hug:
Sora_Lizard wrote:+++ er is er een jarig . . hoera, hoera . .
+++ van harte gefeliciteerd Capt'n, hopelijk ziet je vader het feestelijke er ook van in.
Kheb mijn best geporbeerd om zo weinig mogelijk frictie te veroorzaken en het is me gelukt . Bedankt :hug:
Elexus wrote:Happy B-day Captain!
++ vanavond frietjes eten, dat zal de tummy wel kunnen appreciëren
Thank you :hug: Ik heb ook frietjes gegeten
Gamefreak wrote:proficiat Cap !
Ligeiro wrote:+++happy bday Cap!
Merci jongens :hug:


+++ Allemaal bedankt voor de verjaardagswensen
--- Terug half/half geslapen maar beter dan gisteren...
--- Gisteren werd dat plots warmer en dat vond ik niet leuk...
--- E3 is zo goed als gedaan...
--- Geen FF12 HD
--- Gisteren iedereen moeten helpen, altijd mijn laptop delen, en zelfs niet op de PS3 kunnen spelen...that's my birthday

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 6 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 111 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...

EDIT

--- Verdomme, toch, mijn vader is een eikel, hij wil nu dat ik een virus scan doe op harde schijven, dat duurt uren, nu net dat niemand anders de pc nodig heeft en ik dus niet moet delen. Daarna begint hij weer over werk zoeken, maar hij neemt wel de manier waarop ik werk zoek af. Miserie heb ik met die man!
+++ 4 artikels voor de blog
--- Ik zou meer kunnen doen moest mijn vader er geen stok voor steken...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1699
--- Batmobile Edition van Arkham Knight is geannuleerd
--- WTF game mania! Pre-orders van batmobile edition worden omgezet naar standaard basic game ipv limited edition, what gives?! 0o
+/- waterkansje dat ik de limited edition met statue nog kan hebben dankzij mijn oude vertrouwde gameboer in Ninove. Maandag weet hij (en ik) meer

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1700
-----Studeren, ik kan het niet, wil het niet, het interesseert me niet, haat het, maar ik besef dat het moet ja dus doe ik moeite, mss heb ik een probleem :L:
---Koppijn
--Saai sollicitatiegesprek gehad en 3u testen uitvoeren op de PC
++Dit forum is eve pauze
-Werken morgenavond
+Geld verdienen
+Nog eens frisdrank proeven morgenavond, door de week overleven op water en melk
+Discipline
+Soms sporten, fietsen, bewegen
+Ik haat binnen zitten en niks doen (studeren)
+/-Mondelinge examens zijn snel voorbij, maar ook kwestie van geluk welke vragen je krijgt
...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1702
-- wat een gedoe om die vakantiejob in orde te krijgen, how hard can it be...
-- ze waren blijkbaar mijn dossier 'kwijt'. Ja natuurlijk, ik heb nooit eentje gehad wss want moest nooit CV achterlaten of niks
++ vriendelijke madam heeft ons verder geholpen en gaat nu kijken waar ik kan beginnen werken
++ misschien toch nog kunnen beginnen werken wanneer ik wou
++ Steamsales
-- geen nieuwe sales op PSN, boo zenne
-- studeren steekt tegen
++ vandaag nieuwe Penny Dreadful
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1706
RoyVdW wrote:-----Studeren, ik kan het niet, wil het niet, het interesseert me niet, haat het, maar ik besef dat het moet ja dus doe ik moeite, mss heb ik een probleem
---Koppijn
--Saai sollicitatiegesprek gehad en 3u testen uitvoeren op de PC
Het kan zijn dat je een eigen ritme moet bouwen of een manier van studeren, maar algemeen is studeren nooit echt leuk, tenzij het je hobby is dat je leert ;)
Sollicitaties zijn nu meer computerprogramma's die bepalen wat je kan of niet. Onlangs een show gezien over solliciteren, waar ze zo te zien je sneller aannemen als je een jaar hebt weest gaan reizen, ja hoor, dat kan iedereen, en zo eerlijk tegenover de rest.
Ligeiro wrote:--- Batmobile Edition van Arkham Knight is geannuleerd
--- WTF game mania! Pre-orders van batmobile edition worden omgezet naar standaard basic game ipv limited edition, what gives?! 0o
Dat moet toch de eerste keer zijn dat dit gebeurt niet? En heel, heel spijtig. De andere editie zal haast uitverkocht zijn, waardoor ze daarom die switch maken naar de standaard versie, geloof ik. Succes met het vinden van die andere editie.

--- Gisteren was serieus onplezant...
--- Mijn vader had geen geduld met die schijven te controleren, en na veel discussies heb ik gewoon mijn laptop weer af moeten staan, wat uiteindelijk resulteerde, zoals ik wel verwachtte, in mijn laptop die weer een of ander probleem had, misschien door de 2 malware spullen op de schijf. Na uren antivirus en anti spy, is, naar alle waarschijnlijkheid, mijn laptop terug in orde...
--- Ik slaap niet zoals ik het wil...
--- Het weer steekt me tegen...
+/- E3, veel nieuw, maar ook niet zoveel als ik dacht...
+++ Gameplay van Mad Max en Deus Ex

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...
+/- Nog 5 dagen
--- Plannen maken voor JW te gaan zien, na de examens van mijn broer want die wilt mee...
+/- Nog 110 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1707
RoyVdW wrote:-----Studeren, ik kan het niet, wil het niet, het interesseert me niet, haat het, maar ik besef dat het moet ja dus doe ik moeite, mss heb ik een probleem :L:
---Koppijn
--Saai sollicitatiegesprek gehad en 3u testen uitvoeren op de PC
++Dit forum is eve pauze
-Werken morgenavond
+Geld verdienen
+Nog eens frisdrank proeven morgenavond, door de week overleven op water en melk
+Discipline
+Soms sporten, fietsen, bewegen
+Ik haat binnen zitten en niks doen (studeren)
+/-Mondelinge examens zijn snel voorbij, maar ook kwestie van geluk welke vragen je krijgt
...
Dat heb ik ook moeten doen en uiteindelijk weet je het resultaat niet eens
Image
Maar slecht zal het niet geweest zijn, aangezien ik aangenomen ben zeker?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1709
++++++ Blijkbaar moet ik dinsdag na de examens mee gaan laserschooten met een paar mensen, daarna voordrink doen bij een paar vrienden en daarna samen naar de uitblaas td. Ik had meer verwacht dat ik niks meer ging vinden en dat ik wss gewoon thuis ging zitten
--------- Ik en mijne maat hadden afgesproken dat ik is een berichtje ging sturen naar dat meisje als de examens gedaan waren. Ik weet toch niet echt wat ik dan allemaal moet doen en zeggen
------- En blijkbaar komt ze ook naar de uitblaas td met haar beste vriendin (die het op de een of andere manier weet van mij) en was mijne maat van plan om er is iets tegen te gaan zeggen en hij ging mij meenemen. Ik zal is hey zeggen zeker??
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

1710
---- Kast die tegen de muur omhoog hing boven de bureau naar beneden gekomen... (3 pluggen los uit de muur :L: )
Laptop van mijn vrouw stond open eronder en scherm volledig kapot. Gelukkig werkt hij wel nog via een extern scherm, dus geen schade aan de rest.
Verder nog een gat in de bureau en een kapotte lamp.

+++ Gelukkig had mijn vrouw zo'n 5 minuten ervoor gedaan met werken aan diezelfde laptop. Was niet goed afgelopen anders denk ik...
Image