Re: Pronken met je Platinums

1756
Als ik dan "mag"kiezen voor jou zou ik Uncharted 4 doen. Mooie game, en degelijke uitdaging. Natuurlijk kies jij zelf en is het persoonsgebonden wat je er van maakt van de 100e. Maar als je de moeite doet om al aan 100 te raken hecht je er toch enigszins belang aan aan trophies. Dus waarom van die dan geen mijlpaal maken? Je kan natuurlijk ook Hannah Montana doen of een Barbie game als je 100e? :lol: Just kidding.
Image

Re: Pronken met je Platinums

1759
Eerst voor de ps3 gehaald jaren geleden en nu dus voor ps4. The elder scrolls skyrim :)

Ik heb bij de laatste trophy wel problemen gehad door een bug. Ik moest in alle 9 holds een bounty hebben van 1000 gold. Ik deed dat en kreeg toch de trophy niet. Ik was 100% zeker dat ik het juist deed en ook in het menu stond dat ik overal een bounty had. Dus heb ik een oude save genomen en het daarmee opnieuw gedaan.
Image
Image

Re: Pronken met je Platinums

1760
Proficiat iedereen!!!

Geen platinum maar wel 100% completion in Uncharted 2 Remastered. Nu kan ik eindelijk die disc verwijderen want de volledige reeks staat op 100%. Wat een opluchting! Uncharted 2 is veruit de moeilijkste van de drie geweest voor mij. De Brutal difficulty hadden ze nooit mogen toevoegen. Game was er destijds niet voor gemaakt. Meerdere keren ben ik respawned midden in een vuurgevecht wetende dat je dood gaat in 1-2 kogels... Heb vandaag er dan ook nog eens de speedrun aan toegevoegd met 10 min over van de doeltijd. Ik kan nu gerust een nieuwe game starten. :smug:
Image