Re: Vragentopic

181
Iemand die mij mss kan helpen met de laatste online trophies in Super Exploding Zoo te behalen? Ik wil het zelf doen via mijn Vita en de PS4 maar het lukt mij niet? De I will Survive trophy bijvoorbeeld wil mijn tegenstander (mezelf) dus niet rampagen?? Mss Kolm ofzo die wat meer uitleg kan geven aangezien jij de platinum hebt? Voel mij beetje belachelijk dat ik die trophies niet kan halen gezien het feit dat zowat iedereen hier die platinum heeft....
Image

Re: Vragentopic

182
NTGSruler wrote:Iemand die mij mss kan helpen met de laatste online trophies in Super Exploding Zoo te behalen? Ik wil het zelf doen via mijn Vita en de PS4 maar het lukt mij niet? De I will Survive trophy bijvoorbeeld wil mijn tegenstander (mezelf) dus niet rampagen?? Mss Kolm ofzo die wat meer uitleg kan geven aangezien jij de platinum hebt? Voel mij beetje belachelijk dat ik die trophies niet kan halen gezien het feit dat zowat iedereen hier die platinum heeft....
Dat van die rampage vond ik vrij makkelijk te halen door gewoon met vreemden de multiplayer te spelen. Oftewel heb ik gewoon geluk gehad :o het is vooral die trophy met die panda dat ik met ps4 en ps Vita heb moeten halen.
Image

Re: Vragentopic

183
gamerke1992 wrote: Dat van die rampage vond ik vrij makkelijk te halen door gewoon met vreemden de multiplayer te spelen. Oftewel heb ik gewoon geluk gehad :o het is vooral die trophy met die panda dat ik met ps4 en ps Vita heb moeten halen.
Typisch. Net als je hulp vraagt lukt het natuurlijk. Platinum is binnen. Heb moeten hosten via mijn Vita om de trophies te halen, op PS4 lukte het precies niet... Laatste trophies waren wel glitchy, heb niet eens de platinum zien verschijnen op mijn scherm, maar toen ik syncte stond die er wel....
Image

Re: Vragentopic

184
Ik had daar ook een probleem mee hoor... Ook dat die andere vijand niet wilde gaan rampagen. Ik geloof dat de andere vijand gewoon meer dan 1-2 "vriendjes" moest hebben ofzo en dan van zodra jij minder vriendjes had dan hem dan wisselde de rampage. Iets in die zin was het, voor het geval nog iemand dat probleem krijgt :p

Congrats! :cool:
Image

Re: Vragentopic

185
Kolm wrote:Ik had daar ook een probleem mee hoor... Ook dat die andere vijand niet wilde gaan rampagen. Ik geloof dat de andere vijand gewoon meer dan 1-2 "vriendjes" moest hebben ofzo en dan van zodra jij minder vriendjes had dan hem dan wisselde de rampage. Iets in die zin was het, voor het geval nog iemand dat probleem krijgt :p

Congrats! :cool:
Lol, thx voor het antwoord nog! Heb het uiteindelijk gehost op mijn Vita want op PS4 wilden de trophies precies niet unlocken... Maar soit platinum is binnen :P
Image

Re: Vragentopic

189
Gamefreak wrote:iemand van jullie gozers al eens gehoord van de Alienware Alpha ? is dit enkel interessant voor Steam gebruikers ? :smug:
Er worden steam machines gemaakt door verschillende fabrikanten, maar sowieso moeten ze allemaal voldoen aan bepaalde minimum specs. Alienware vraagt graag veel meer geld voor hun producten dan andere merken, omdat ze beter van kwaliteit en duurzaamheid zouden zijn. Ik zou nooit alienware kopen omdat je het altijd goedkoper vind. En o ja die steam machines moeten pc gaming populair maken bij mensen die alleen maar van consoles houden, maar moest ik van jou zijn zou ik wel bij de gewone console bouwers blijven en als je steam wil gebruiken een pc of laptop in de plaats kopen. Is wat duurder bij aankoop van je hardware maar door de steam sales kan je veel goedkoper games kopen dan op console en kan je wel je geld terug verdienen. Of je kan beslissen om je games te downloaden en dan is het sowieso een stuk goedkoper, maar voor de prijs dat het soms op steam staat vind ik het de moeite niet om al die miserie van de juiste download te vinden en hopen dat het spel werkt en dat het niet gaandeweg crasht, zit je veel beter om de officiële versie te kopen ;)
Image

Re: Vragentopic

191
RoyVdW wrote:Is 1GB aan 4G data veel per maand? Zit nu op trein naar zee en is leuk zo opt forum zitten met tapatalk :-) moet wel zien dat ik ni over limiet ga.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Ik gebruik mijn data echt heel veel en zit amper boven 500 MB, tenzij ik naar zee ben, omdat ik dan nonstop data opgebruik, want daar is geen router. Die 2 GB die ik heb is dus eigenlijk te veel, maarja
Image
Image

Re: Vragentopic

192
RoyVdW wrote:Is 1GB aan 4G data veel per maand? Zit nu op trein naar zee en is leuk zo opt forum zitten met tapatalk :-) moet wel zien dat ik ni over limiet ga.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Opletten dat je geen of niet teveel Youtube filmpjes of filmpjes int algemeen afspeelt, want anders zit je zo door je 1GB!
Image

Re: Vragentopic

193
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Is 1GB aan 4G data veel per maand? Zit nu op trein naar zee en is leuk zo opt forum zitten met tapatalk :-) moet wel zien dat ik ni over limiet ga.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Opletten dat je geen of niet teveel Youtube filmpjes of filmpjes int algemeen afspeelt, want anders zit je zo door je 1GB!
Als je in full HD kijkt wel ja :)
Image