Re: Je laatste aankoop (geen games)

1831
Als je maar vaak genoeg lego vraagt voor verjaardag/kerst enz dan komt dat vanzelf :lol:

Kwestie dat games lastiger zijn om te organiseren omdat het risico dat ik hem gekocht heb of net in die periode in een sale koop erg groot is. Lego is ook op meer plekken te koop dan games. Dus ik maak gewoon een kleine wishlist van lego met een beetje alle prijscategorieën, die geeft ik aan Sora zodat hij het kan doorgeven en hij regelt dan dat er daarvan niks dubbel gekocht wordt :D
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1833
Wauw, ik wist niet dat hier zoveel Lego liefhebbers waren :cool:

Zelf vind ik het enorm cool, maar ik snap niet dat jullie dan nog eens de tijd vinden om DAT ook nog eens erbij te doen. Buiten games spelen dan.

Maar chapeau!

@Zenmaster: geen idee als dat topic druk zal zijn, maar als er nog zijn die dat willen, maak ik het wel aan! Al ga ik er persoonlijk niet te veel in te vertellen hebben. :P
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1839
Ik heb na 7 jaar een nieuwe macbook pro voor mijn werk gekocht. Het was gister geleverd, maar al snel het bleek om een geretourneerd exemplaar te gaan. Zonder plastic er om heen dus lastig uit de doos te krijgen met vette vingerafdrukken op het scherm die 58 dagen geleden geactiveerd was. De batterij had al 5 keer een cyclus doorgelopen en de batterij capaciteit kon nu al nog maar max 99% hebben.

Dus ik heb Wehkamp gebeld en ze de keus gegeven. Of een dikke korting of weer retour. En dan komen ze met max 100 euro korting aanzetten op een laptop van bijna 3000 euro. Ik had toch zeker 20% verwacht.

Frustrerend frustrerend frustrerend… En ff snel ergens anders bestellen gaat ook niet want bijna niemand heeft deze op voorraad.

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1842
Kolm wrote:
NTGSruler wrote: 13 Dec 2021 14:13 Mooi Met0t0! Ga je serieus kunnen van genieten. Zoals ik al aangaf in het andere topic, ben vooral benieuwd naar die nieuwe Bravia XR tv's
Image
Ik heb zelf in oktober de Sony Bravia XR A90J 55 inch gekocht en ben wat bevindingen aan het typen. Even geduld :P
Even geduld is voorbij. Heb je hier al een review over gepost? Ik sta op punt om nu een LG 65C1 aan te schaffen in de solden.
Image


Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1843
RoyVdW wrote: 20 Jul 2022 23:07LG 65C1 aan te schaffen in de solden.
Image
Als ge hem voor een goede prijs kunt vinden, zou ik gewoon niet twijfelen. Ik heb de 55 inch editie en blijf het een fantastische tv vinden, gelijk wat ik erop afspeel (games in Full HD + HRD op PS4, klassieke Blu Ray's in Full HD en 4K HDR streaming als meest indrukwekkende) :cool:
Ik heb hem toekomstgericht gekocht voor als ik een PS5 heb, het is sowieso een zeer goede tv om te gamen, daarvoor staat hij bekend :)

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1844
Klopt daar ben ik van op de hoogte. Bedankt voor de reactie Het zal deze worden, mijn Samsung vandaag verkocht op 2ehands. De 2 PS5 zijn ook de deur uit gescalpt. Met dat geld is die zeker het overwegen waard en kost die me ruim onder de 1K. Heb ondertussen ook een volledige Sonos surround set up en dat is graaf via eARC.

@kolm; Heb je die review hier ergens geplaatst of in het tv topic??

Sent from my EB2103 using Tapatalk


Image
cron