Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2071
+++ Beter geslapen, kon nog beter, maar ik viel niet meer in slaap en moet ook nog wat gedaan krijgen vandaag...
--- Gisteren kreeg ik nog eens nekpijn er ook bij, vandaag lichte hoofdpijn...
--- Moeder heeft mijn kamer opgeruimd, NIKS is zoals ik het wil en alles ligt ergens anders... :angry:
+++ Gisteren gekeken naar Aliens
+/- Morgen naar buiten voor sollicitatie als serremedewerker...
--- FF Type-0 pc versie bevat een paar geupgrade game-elementen die ik toch ook wel graag zou zien, maar gelukkig zijn de pre-orders niks waard voor mij en is er normaal geen CE
--- Heimwee naar gamen, bijna al een maand of meer niet meer gegamed denk ik, het begint te kriebelen... :(

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 70 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 36 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2072
@ Witwicky: ruim dan zelf uw kamer op en 't probleem is opgelost. :p Ik kan er ook niet tegen dat men aan m'n spullen zit dus ik kuis al jaren zelf mijn kamers.

Ot:

++ eerste loon vd vakantiejob is gestort
-- nooit zin hebben om na het werk nog te studeren, buh
++ bijna weekend
++ gaan dogsitten bij de hondjes van m'n zus
-- m'n zus, schoonbroer en nicht zijn naar Pairi Daizi, had graag meegeweest maar niet gelukt door het werk
-- profiteurs die profiteren
-- tegenvallende PSN sales
++ PSN geld dan maar wat opsparen
-- koud in huis
-- koude handen
-- honger maar niet direct iets in huis om te eten :(
-- vergeten pannenkoeken vragen toen m'n ma de boodschappen bestelde D:
+/- mss Panza Cup eten dan maar
-- zin in frietjes :p
-- geraak niet vooruit in mijn GoT leesboeken en ik wil zo graag nog veel andere boeken lezen
-- heel weinig tijd hebben :(
-- niet veel aan de vakantie hebben
++ hopelijk wel in september
-- september is nog een tijdje wachten though :p
-- FNAC's onbekwaamheid met online bestellingen O.O
++ gisteren eventjes Rocket League gespeeld met fsterchele en we wonnen toch vaak
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2073
Elexus wrote:@ Witwicky: ruim dan zelf uw kamer op en 't probleem is opgelost. :p Ik kan er ook niet tegen dat men aan m'n spullen zit dus ik kuis al jaren zelf mijn kamers.
Wel...ik kuis ook al vanaf mijn tienerjaren mijn kamer en het is niet dat ik aan mijn ouders vraag of ze het doen of het aan hun overlaat, dus mijn kamer is opgeruimd, maar niet volgens mijn ouders, het ligt niet zoals zij dat willen...
En hoe goed ik het ook kuis, achter mijn rug zitten ze nog altijd aan mijn spullen en mijn ouders snappen niet dat het mijn keuzes en privacy zijn...

--- Serieus, mijn vader begint ruzie te maken omdat ik niet direct kruimeltjes opruim van mijn boterham. Kruimels vliegen niet weg, die man heeft geen geduld...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2075
- Ik denk telkens dat er hier weinig gepotst wordt, maar dan bedenk ik me er tijdverschil is
++ heb de altijd consumerende Amerikaan verlaten voor het groene Canada. Het is hier erg mooi.
+++ al langs allemaal leuke dingen geweest.
++++ heb het gevoel dat ik al 2 weken in Amerika zit, maar ik ben er pas 5 dagen :o
++ over een paar dagen mijn oom bezoeken in Canada
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2076
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:@ Witwicky: ruim dan zelf uw kamer op en 't probleem is opgelost. :p Ik kan er ook niet tegen dat men aan m'n spullen zit dus ik kuis al jaren zelf mijn kamers.
Wel...ik kuis ook al vanaf mijn tienerjaren mijn kamer en het is niet dat ik aan mijn ouders vraag of ze het doen of het aan hun overlaat, dus mijn kamer is opgeruimd, maar niet volgens mijn ouders, het ligt niet zoals zij dat willen...
En hoe goed ik het ook kuis, achter mijn rug zitten ze nog altijd aan mijn spullen en mijn ouders snappen niet dat het mijn keuzes en privacy zijn...

--- Serieus, mijn vader begint ruzie te maken omdat ik niet direct kruimeltjes opruim van mijn boterham. Kruimels vliegen niet weg, die man heeft geen geduld...
zet anders een granieten slot op je deur :smug:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2078
++ woop woop bijna weekend
++ moneys moneys van vakantiejob
++ het vroeg opstaan gaat me ook al beter af
-- studeren, echt niet tof na te zijn gaan werken D:
++ dit weekend op de hondjes van m'n zus passen
++ toffe games ontdekken
-- lame Summer Sale van de PSN store, weeral :O
++ toffe Rocket League matchen gespeeld in toernooi gisteren. We hebben alleszins 1 ding geleerd, opwarming is alles! Eerste matchen nipt verloren, de laatste overweldigend gewonnen met 8-1 voor Team Frozen League! :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2081
Mr.Wolf wrote:++/-- Ingeschreven bij de rijschool. Spannend!!
------ Wel wat schrik voor binnenkort te gaan rijden
Ik vond het centrum van Geel echt een hel om voor de eerste keren te rijden. Zeker bij zo'n driehoekig rond punt waar een kappel in het midden staat (ik weet dat het niet logisch klinkt maar mss weet je wat ik bedoel en anders leer je het wel kennen). Tegen dat ik daar door had hoe het zat met voorrang geven enzo :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2082
daviduvel wrote:
Mr.Wolf wrote:++/-- Ingeschreven bij de rijschool. Spannend!!
------ Wel wat schrik voor binnenkort te gaan rijden
Ik vond het centrum van Geel echt een hel om voor de eerste keren te rijden. Zeker bij zo'n driehoekig rond punt waar een kappel in het midden staat (ik weet dat het niet logisch klinkt maar mss weet je wat ik bedoel en anders leer je het wel kennen). Tegen dat ik daar door had hoe het zat met voorrang geven enzo :P
Toevallig woon ik bijna naast dat kapelleke dat daar in het midden staat van die straat :p Ik kom er zo goed als elke dag
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2085
daviduvel wrote:
Mr.Wolf wrote:++/-- Ingeschreven bij de rijschool. Spannend!!
------ Wel wat schrik voor binnenkort te gaan rijden
Ik vond het centrum van Geel echt een hel om voor de eerste keren te rijden. Zeker bij zo'n driehoekig rond punt waar een kappel in het midden staat (ik weet dat het niet logisch klinkt maar mss weet je wat ik bedoel en anders leer je het wel kennen). Tegen dat ik daar door had hoe het zat met voorrang geven enzo :P
Heb daar ook veel gereden. Vond het makkelijk. Rij overal bewust iets te traag en kijk goed naar de borden. Zoals je met de rijschool rijd zul je achteraf nooit meer rijden. Schildpad tempo en overdrijven zoals bij elk stopbord stoppen ookal kan je van een kilometer zien dat er niets aankomt bv.
Image