Re: PlayStation 4

211
De hoge kost is ook gewoon voor een groot stuk de ontwikkelkost van de tech die terugverdiend moet worden. Ze zijn al jaren bezig met het ontwikkelen ervan en hebben er dus al een hoop geld ingestoken terwijl ze er nog geen cent voor hebben gekregen. Eens die ontwikkelkost terugverdiend is gaat de prijs automatisch zakken. Voor nieuwe versies van het product waarvan de tech enkel verder is geëvolueerd en niet volledig van scratch is opgebouwd, zal de prijs ook lager liggen dan van die eerste versie van het product. PS3 was in eerste instantie ook 600 euro...
Image

Re: PlayStation 4

212
RoyVdW wrote:Dus in principe is die VR gekoppeld aan de PS4? Dus je moet 2 keer €399 neertellen dan hoe kan je anders games erop spelen? :O
begin maar al aandelen in één of andere goeddraaiend bordeel over te kopen dus Roy :smug:

Re: PlayStation 4

214
NTGSruler wrote:Ben ik de enige dan die niet overstag gaat om VR games te spelen?? Het gedacht alleen al... Waarom blijven we toch gewoon niet ouderwets op de bank spelen met een controller in je handen? Niets zaliger dan dat.
Ik deel uw mening meneer :)

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

216
NTGSruler wrote:Ben ik de enige dan die niet overstag gaat om VR games te spelen?? Het gedacht alleen al... Waarom blijven we toch gewoon niet ouderwets op de bank spelen met een controller in je handen? Niets zaliger dan dat.
Het grootste probleem ermee momenteel vind ik de kwaliteit van de games. De meeste Androidgames zijn een pak beter. Veel mensen gaat ge dan ni overtuigen om 400 euro uit te geven.

Re: PlayStation 4

217
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote:Ben ik de enige dan die niet overstag gaat om VR games te spelen?? Het gedacht alleen al... Waarom blijven we toch gewoon niet ouderwets op de bank spelen met een controller in je handen? Niets zaliger dan dat.
Het grootste probleem ermee momenteel vind ik de kwaliteit van de games. De meeste Androidgames zijn een pak beter. Veel mensen gaat ge dan ni overtuigen om 400 euro uit te geven.
Dat is dus mijn reden waarom ik hem niet hoef ;)
Image

Re: PlayStation 4

218
Er is nu een demo beschikbaar van Nioh. En dat is geen makkelijke game. 2 a 3 hits en je bent dood. Voor de fans van Onimusha/dark souls zeker aan te raden om hem even te testen. Demo (alpha) beschikbaar om te spelen tot 5 mei.
Image

Re: PlayStation 4

219
Marty wrote:Er is nu een demo beschikbaar van Nioh. En dat is geen makkelijke game. 2 a 3 hits en je bent dood. Voor de fans van Onimusha/dark souls zeker aan te raden om hem even te testen. Demo (alpha) beschikbaar om te spelen tot 5 mei.
Ok, geen game voor mij dus. Ik geraak al niet uit het begingebied van Bloodborne dusja... :')
Image

Re: PlayStation 4

220
Marty wrote:Er is nu een demo beschikbaar van Nioh. En dat is geen makkelijke game. 2 a 3 hits en je bent dood. Voor de fans van Onimusha/dark souls zeker aan te raden om hem even te testen. Demo (alpha) beschikbaar om te spelen tot 5 mei.
ik heb hem ook al gespeeld en inderdaad, geen piece of cake, ik hoop dat in de definitieve versie er wel een keus is op welke moeilijkheidsgraad je kan spelen :idea:

Re: PlayStation 4

222
NTGSruler wrote:Ben ik de enige dan die niet overstag gaat om VR games te spelen?? Het gedacht alleen al... Waarom blijven we toch gewoon niet ouderwets op de bank spelen met een controller in je handen? Niets zaliger dan dat.
Hmm, als onze verre voorouders er ook altijd zo over gedacht zouden hebben dan woonden we nu nog in grotten en liepen we in berenvelletjes rond. Klinkt misschien wel romantisch maar de gemiddelde levensverwachting was 19(!) jaar. "Sterf jong, dan word je een mooi lijk" *), maar het zou wel heel erg stil zijn op dit forum. :-"

*) uit 'Klop maar op een deur' van Willard Motley
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 4

223
Heb gelezen dat die PS4K Neo zal heten en dat PS4 games compatibel zijn op beide versies. Dat is goed nieuws. Hij zal enkel wat duurder zijn dan de €399 van de huidige versie. Ga hem denk wel kopen als ik mijn huidige PS4 kan verkopen voor een degelijke prijs. Nu ben ik toch meer overtuigd en aangezien ik een 4K heb is dat in orde nu hopen dat er ook geen zeer dure HDMI kabel voor moet gekocht worden want ik heb er al een van Monster van €70 die dat normaal al ondersteund.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image
cron