dividedx11 wrote:Lig alweer 2u in m'n bed, maar kan weer maar eens niet slapen... Hatelijk en ben dan nog eens doodop erbovenop.
En hoe komt het? Pieker je over iets?
dividedx11 wrote:Lig alweer 2u in m'n bed, maar kan weer maar eens niet slapen... Hatelijk en ben dan nog eens doodop erbovenop.
Hmm, blijkbaar is hij toch in slaap gevallen. Ik word vaker 's nachts wakker door lage rugpijn, dat werkt uitermate vermoeiend.gamerke1992 wrote:dividedx11 wrote:Lig alweer 2u in m'n bed, maar kan weer maar eens niet slapen... Hatelijk en ben dan nog eens doodop erbovenop.
Je had gelijk, en was daarom niet hier.met0t0 wrote:Dan is het nu toch ook weekend voor uColossus wrote:Mwa duurt nog even, moet morgen ook nog
Soms is het dat, maar nu was ik echt rustig. Enkel m'n lichaam komt niet tot rust.gamerke1992 wrote:dividedx11 wrote:Lig alweer 2u in m'n bed, maar kan weer maar eens niet slapen... Hatelijk en ben dan nog eens doodop erbovenop.
Sterkte . . . en de kleine ook!Colossus wrote:Het leven zoals het is: dreumes krijgen kiezen!
Dank je,Sora_Lizard wrote:Sterkte . . . en de kleine ook!Colossus wrote:Het leven zoals het is: dreumes krijgen kiezen!
Je komt er niet echt onderuit met de media,Sora_Lizard wrote:Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er nog anderen zijn die de presidentsverkiezingen in de USA volgen.
ik ben vorige nacht wakker gebleven !!Sora_Lizard wrote:Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of er nog anderen zijn die de presidentsverkiezingen in de USA volgen.
Hoi Divided, ik heb geen examenstress maar last van mijn hernia.dividedx11 wrote:Anybody else here? De examenstress begint te komen en ik merk het al aan m'n slaap...
Ai, das nog heel wat vervelender. Liever wakker van de stress dan van de pijn. Gelukkige ben ik tegen half 2 toch in slaap kunnen vallen (het mocht wel want lag al van 22u in m'n bed en heb derna niets meer gedaan)Sora_Lizard wrote:Hoi Divided, ik heb geen examenstress maar last van mijn hernia.dividedx11 wrote:Anybody else here? De examenstress begint te komen en ik merk het al aan m'n slaap...