Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2101
Elexus wrote:-- minder leuke ontdekkingen doen
Mag ik vragen wat ik me hier moet bij voorstellen? Toevallig iets Indiana Jones-achtig?
Elexus wrote:++ de rust hier in huis, alleen wonen geeft je toch een zen gevoel
Maak me niet jaloers :P
Da_SoldierBE wrote:--- het jaarlijkse gespam met gelukkige verjaardag
Gelukkige verjaardag! (of niet als je niet graag spam krijgt :D )
Mr.Wolf wrote:++/-- Donderdag en vrijdag naar Gamescom, maar ook daar weinig zin in... Precies in niet veel zin meer de laatste tijd
Als je voor veel zaken geen zin hebt, en zeker als het games zijn, is er dan niks anders aan de hand? Ben je meer droevig dan normaal of ligt er iets op je lever? :(


--- Miserie altijd als ik een douche wil nemen. Mijn vader wilt nu ook al dat ik de damp die zich vormt door het douchen onder controle begin te houden... :bomb:
--- Gisteren ging niet zoals gepland door veel te vroeg opstaan en om boodschappen te gaan...
+/- Dus zei ik maar "f*** it" tegen mijn plannen en ging in tegen alle verwachtingen in wat op de PlayStation spelen, een beetje Resident Evil 6 voor een extra costume te unlocken via een online event (gewoon "offline" spelen, terwijl je "online" bent, en je krijgt medailles die meetellen om iets te unlocken)...
+++ Heb me best vermaakt met Resident Evil 6
--- Ongelooflijk, maar mijn vader wou kijken naar de Gay Pride Parade op een nederlandse zender...dat is nu toch wel niet wat ik zou kiezen om mijn avond te vullen...
+++ Veel beter geslapen, bijna zo goed als uitgeslapen...
--- Stomme lattenbodem...
--- Mijn zusje is tijdens haar vrijwilligerswerk gebeten door een kitten, en haar vinger staat nu toch wel dik. Waarschijnlijk iets ontstoken. Nooit gehad bij mijn kat, en mijn zus wordt eenmaal gebeten en ze heeft ervan...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 66 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 32 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2104
Elexus wrote:
Captain Witwicky wrote:
Mag ik vragen wat ik me hier moet bij voorstellen? Toevallig iets Indiana Jones-achtig?
Haha neenee. xD Gaat hem meer om backstabbing van sommige mensen enz.
Captain Witwicky wrote:Maak me niet jaloers :P
Ondertussen ben ik weer in het ouderlijk huis dus 't was niet van lange duur.
Dubbele awh dus :(

--- Shit zeg, mijn vader wilt nu dat ik hem in een paar minuten kan overtuigen wat het vershil is tussen Intel en AMD. Voor een simpele particulier zoals wij bestaat het dus niet om te weten dat het gewoon processors zijn die al of niet sneller en beter zijn afhankelijk van welke chip het is...
--- Dag ging snel voorbij, zeker doordat ik mij moet bezighouden met zulke shit...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2109
++ nog maar 9 dagen
-- nog 9 dagen (werk) :p
-- studeren, booooo
++ nog 2 weken om te studeren
++ dankzij werk heb ik wel de nodige beweging per dag :p
++ 't ging goed, 't was rustig
-- te weinig uren in een dag
++ poffertjes eten
++ mijn mama die speciaal voor mij 4x Nivea producten gaat kopen in de Kruidvat omdat ge gratis een DVD met Disney Pixar short films erbij krijgt xD
++ lieve mama
++ niemand thuis, 't is rustig
++ leuke armband besteld voor weinig geld
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2110
+++ Weer best goed geslapen...
+/- Gerucht dat FFXII een Remaster krijgt...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 65 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies...
--- Nog 31 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2113
+++ Uncharted Collection Special Edition aangekondigd
--- Uncharted Collection Special Edition aangekondigd

Ik twijfelde nog met:
"+/- Nog 65 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies..."

Het zal retail worden, eens ik zeker weet dat het beschikbaar wordt bij de Game Mania. Liever fysieke extra's dan een dynamisch thema.
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2114
Captain Witwicky wrote:+++ Uncharted Collection Special Edition aangekondigd
--- Uncharted Collection Special Edition aangekondigd

Ik twijfelde nog met:
"+/- Nog 65 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies..."

Het zal retail worden, eens ik zeker weet dat het beschikbaar wordt bij de Game Mania. Liever fysieke extra's dan een dynamisch thema.
Ik vroeg me al af waarom je twijfelde om de retail of digitale versie te kopen. Het is toch beter dat je het niet koopt, geld spaart voor een PS4 en de game dan later aan een lagere prijs koopt. Never mind, vandaag heb ik mijn antwoord gekregen. er is een collector's edition dus moet je het wel meteen kopen als je die zeker wilt hebben aan een normale prijs. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2115
Maxidomino wrote:
Captain Witwicky wrote:+++ Uncharted Collection Special Edition aangekondigd
--- Uncharted Collection Special Edition aangekondigd

Ik twijfelde nog met:
"+/- Nog 65 dagen voor de Uncharted Collectie, ik twijfel of ik digitaal or retail kies..."

Het zal retail worden, eens ik zeker weet dat het beschikbaar wordt bij de Game Mania. Liever fysieke extra's dan een dynamisch thema.
Ik vroeg me al af waarom je twijfelde om de retail of digitale versie te kopen. Het is toch beter dat je het niet koopt, geld spaart voor een PS4 en de game dan later aan een lagere prijs koopt. Never mind, vandaag heb ik mijn antwoord gekregen. er is een collector's edition dus moet je het wel meteen kopen als je die zeker wilt hebben aan een normale prijs. [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Yep.
Eerst was er de gewone editie.
Met pre-order had je in-game costumes en wapens, anders niet. Dat was retail
Met online pre-order kreeg je het bovenstaande met dynamisch thema. Dat is digitaal.
Dus toen twijfelde ik.
En alles is pre-order dus daarna niet meer beschikbaar normaal.
Nu is er de Special Edition, met fysiek extra's die enkel dus via retail beschikbaar zijn. Dus dat maakt mijn keuze. Ik heb dan geen dynamisch thema, maar wel een artbook + steelbook + verzamelslipcase. Dus die moet ik wel pre-orderen.

--- Mijn vader die absurde connecties en besluiten maakt... ;(
--- Mijn vader kent het concept niet "laat me met rust"...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
cron