Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2136
FGras wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat ironman vr een goede game is, kan je het tegendeel al bewijzen gamerke? :shhhh:

OT:
Ik heb net GOG Galaxy gedownload (wow wat een mooie software is dat).
En toen zag ik Broforce voor 3,50. Gelijk gekocht. :)

Image
Oei waarom denk je dat?

Ik weet dat het zeker geen knaller is. Maar de demo die ik heb gespeeld was zeer goed. En voor deze prijs lijkt het mij een hele toffe game. Ik heb getwijfeld toen het uitkwam om het meteen te kopen, maar heb dan toch even afgewacht tot het iets zou zakken in prijs.
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2137
gamerke1992 wrote:
FGras wrote:Ik kan mij niet voorstellen dat ironman vr een goede game is, kan je het tegendeel al bewijzen gamerke? :shhhh:

OT:
Ik heb net GOG Galaxy gedownload (wow wat een mooie software is dat).
En toen zag ik Broforce voor 3,50. Gelijk gekocht. :)

Image
Oei waarom denk je dat?

Ik weet dat het zeker geen knaller is. Maar de demo die ik heb gespeeld was zeer goed. En voor deze prijs lijkt het mij een hele toffe game. Ik heb getwijfeld toen het uitkwam om het meteen te kopen, maar heb dan toch even afgewacht tot het iets zou zakken in prijs.
Ik houd de ontwikkelingen in VR land redelijk in de gaten en ik had nog niet van deze game gehoord, dat kan geen goed teken zijn :D
Laten we hopen dat het wel een vette titel is!

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

2138
FGras wrote:
gamerke1992 wrote: Oei waarom denk je dat?

Ik weet dat het zeker geen knaller is. Maar de demo die ik heb gespeeld was zeer goed. En voor deze prijs lijkt het mij een hele toffe game. Ik heb getwijfeld toen het uitkwam om het meteen te kopen, maar heb dan toch even afgewacht tot het iets zou zakken in prijs.
Ik houd de ontwikkelingen in VR land redelijk in de gaten en ik had nog niet van deze game gehoord, dat kan geen goed teken zijn :D
Laten we hopen dat het wel een vette titel is!
Oh maar deze was met veel reclame aangekondigd hoor. Vlak voor en tijdens release speelde winkels zoals GameMania, bol en coolblue hier goed op in. Ze hebben dan ook een set gemaakt van de game + 2 move controllers en die was meteen uitverkocht. Er waren toen ook ontzettend veel reviews en hoge verwachtingen.

Er werd ook gezegd dat dit de game ging zien waardoor mensen playstation VR zouden kopen. Dat is niet het geval geweest, maar dat bewijst de hoop die ze er in hadden.

Bekijk maar eens een video!

Last edited by Kolm on 27 Nov 2020 18:29, edited 1 time in total.
Reason: Ik denk dat de afbeelding nu wel genoeg herhaald is xD
Image
cron