Re: Pronken met je Platinums
2147tenzij ik tussendoor zin heb om door te doen me monster energy supercross zalt wss weer effe gedaan zen me platinumsNTGSruler wrote:Hier zijn ze weer goed bezig! Proficiat Kolm en Sterchele!
2150#58: cop-letionist (Lego city undercover)
Lego game staan erom bekend dat je veel moet verzamelen maar deze ging er echt over
Lego game staan erom bekend dat je veel moet verzamelen maar deze ging er echt over
2151Platinum #173: Batman: The Enemy Within
@Sanity: De kinderen zijn alle lego games aan het afwerken omdat het paasvakantie is?
2152Haha, ik speel ze wel met de dochter ja, maar stiekem heb ik er zelf ook veel plezier om nadien aan het verzamelen te slaan
nu bezig met the hobbit op vita en dan kan ik van AC Origins de 60e maken.
2153Ik weet dat ze ook leuk zijn, maar tot nu toe nog maar 2 gespeeld op de vita, eigenlijk de mindere versies. Heb net ook een hele collectie tweedehands gekocht voor de vita xDSanity penguin wrote:Haha, ik speel ze wel met de dochter ja, maar stiekem heb ik er zelf ook veel plezier om nadien aan het verzamelen te slaan
Op een of andere manier zijn deze games erg 'draagbaar'.
2154#122 Assassin's Creed Rogue Remastered
@kolm: ik denk dat dit door het hoge pick-up-and-play-gehalte van de games komt. Het zijn niet de meest ingewikkelde games en het is meestal goed duidelijk wat er moet gebeuren, zelfs als je een paar uur of paar dagen later pas weer verder gaat.
@kolm: ik denk dat dit door het hoge pick-up-and-play-gehalte van de games komt. Het zijn niet de meest ingewikkelde games en het is meestal goed duidelijk wat er moet gebeuren, zelfs als je een paar uur of paar dagen later pas weer verder gaat.
2155Wat vond je ervan Paveman ad je hem al gespeeld op PS3? Proficiat. Vond het een van de betere AC's (moet Unity, Syndicate en Origins nog wel spelen), maar die collectibles maken het een grind)
2156Om maar even heel erg uitgebreid op je vraag te antwoorden: http://www.pressxtorevive.com/assassins ... ed-review/ dit vond ik ervanRoyVdW wrote:Wat vond je ervan Paveman ad je hem al gespeeld op PS3? Proficiat. Vond het een van de betere AC's (moet Unity, Syndicate en Origins nog wel spelen), maar die collectibles maken het een grind)
Los daarvan is de plat wel enigszins grindy idd, maar ik heb dat nooit als ECHT vervelend ervaren. De game zelf maakte het de moeite waard.