Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2221
fsterchele23 wrote: relatie tss ons is al die minnekes ma buiten da is alles pico bello tis ma ak da mens zien dat ik me erger vo de rest kan ze den boom in en geniet ik van het leven :p er is altij wel iemand die me weer blij maakt :p
+++ Goed zo . . . laat je niet kisten . . . bij ons gaat alles in kannen en kruiken. :D
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2225
Maxidomino wrote:------------------- Argh ik word zot van artikels met click bait. Amateurwebsites kunnen me niet schelen, maar grote nieuwssites zoals HLN doen het nu ook en ik haat het. "Meisje stapt in auto van onbekende en dan doen ouders dit". Neen! That's not how you do it. Het belangrijkste wat er in de titel moet staan is een antwoord op de 'wat-vraag'. Dat weglaten is gewoon de mensen nieuwsgierig maken, a.k.a. clickbait. :angry:
Echt serieus is HLN nooit geweest eh, ik kijk er niet meer naar sinds ik niet meer bij de ouders van met0t0 werk in de zomer (dat is ondertussen al een paar jaar geleden), maar ik durf te wedden dat er deze zomer al minstens 2 verhalen van vrouwen die hun man van hun edele delen ontdoen zijn gepasseerd en zo zijn er nog een paar steeds terugkerende verhalen...

--- Hiernaast zijn ze om 8u vanochtend beginnen zagen en boren, en wij gingen net eens uitslapen :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2226
+++ Beter geslapen, maar toch nog duidelijk effect van gisteren...
--- Vandaag voorbereiden voor morgen...
--- Bellen...
--- Die tocht en dat fucking gordijn...
+++ Lekkere boterhammen
+++ Resident Evil 2 krijgt Remake Ow yeah!
--- Shit, ik hoor dat hier een straat verder inbraken gebeuren/gebeurden met een slaapgas ofzo en ze kuisen heel je huis leeg...WTF! :wot:
--- Veel te heet...

--- Ik moet DmC: DE hebben...
--- Ik moet Resident Evil: Revelations 2 hebben...
--- Ik moet LEGO Jurassic World hebben...

+/- Nog 55 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
--- Nog 23 dagen voor de release van Mad Max - game, maar de pre-order zijn op dit moment niet echt mega-interessant...
--- Aan het wachten op een FFXII HD Remastered...
--- Aan het wachten op de PS4 versie van de nieuwe Final Fantasy Dissidia
--- Aan het wachten op nieuwe CE/guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

2231
dividedx11 wrote:++ Ik dacht deze morgen dat het niet te warm ging zijn, dus ging ik deze middag 30 kilometers fietsen. Pff, ongeloofelijk warm en stevige wind, maar heb er toch van genoten. Wel kletsnat...
----- Laat het alsjeblieft vanavond mooi weer zijn :(
Tzit u niet mee vandaag. Ze hadden voorspeld dat het snikheet ging zijn overdag en 's avonds ging het stormen. Het blijkt waar te zijn want hier in Wallonistan begint het al te onweren.
Image
Image