Re: PlayStation 5

2311
zenmaster wrote: 23 Oct 2024 21:17 De DS4 en Dual Sense verbruiken wel meer stroom met die extra snufjes, maar ja ze hadden er wel betere batterijen in mogen stoppen. Maar die laden dan weer te traag op voor veel mensen waarschijnlijk.

Ik heb ook net het nieuwe scherm ontdekt. Leuk wel, en een paar mooie standaard backgrounds.
Alleen dat gele ps plus balkje blijft dan weer staan... Irritant.
Het verbruik staat alleen niet echt in verhouding tot de nieuwe toevoegingen gevoelsmatig. DS4 gaat dan nog met 2 soms 3 avonden en licht op minimum, maar ik heb 1 DualSense van release die nog geen uur meegaat, eerder 30min. Heb tijdens de laatste kortingsactie van paar weken/maanden terug een nieuwe gekocht en die andere dan maar in de kast gedaan voor als ik zin krijg om de batterij te vervangen (vervangen is makkelijk, maar eentje vinden die goed is en niet ontploft is wat anders). De andere controller van release gaat 1 avond mee als het niet te lang is, de nieuwe tot 2 avonden maar dan mag het niet Astro bot zijn :lol:

En dan staat licht op minimum en adaptive feedback en triggers op minimum qua kracht en gaat hij vanzelf uit na (30?) minuten niks doen. Bij sommige games zet ik de triggers volledig uit als ze echt in de weg zitten en niks toevoegen (Maneater en Wreckfest bv) maar veel games gebruiken het eigenlijk niet of amper.
Astro Bot is daarop een uitzondering, die gebruikt het zeer intensief maar daar voegt het ook echt wat toe aan de ervaring en is het niet vervelend.

Ga ik in het weekend een keer een hele zaterdag of zondag middag spelen inclusief avond... Dan is de DS4 minstens 1 keer wisselen en de Dualsense eerder 2 keer en zelfs 3 bij Astro bot.
De DS3... 1 keer per week? Misschien 2 als ik in het weekend echt veel game. En dan blijft deze aanstaan als ik er een tijd niks mee doe. Dus in het weekend waar ik vaak afwissel tussen wat gamen en wat in huis doe, staat die de hele tijd aan.
En dan zijn die dus al minstens 10 jaar oud en een paar zelfs 15 jaar oud en werden ze soms een paar maanden niet gebruikt zonder tussendoor opladen.
Image

2313
Vandaag eindelijk de mail gekregen van Sony dat ze de preorders beginnen af te handelen voor de Pro. Had 3-4 dagen al het geld op PayPal gezet voor de zekerheid. Hopelijk gaat alles vlot.

Hoeveel kilo is er al af Marty? :D
Image

2314
NTGSruler wrote: 29 Oct 2024 14:04 Vandaag eindelijk de mail gekregen van Sony dat ze de preorders beginnen af te handelen voor de Pro. Had 3-4 dagen al het geld op PayPal gezet voor de zekerheid. Hopelijk gaat alles vlot.

Ik zit nu op zo'n 95,5 kilo. Dus zo'n 2.7kg al weer kwijt in zo'n 2,5 week.
Image

2315
zenmaster wrote: 29 Oct 2024 07:47 Die wat 30min meegaat daar zou ik toch de batterij van vervangen :lol: Of wisselen met één die nog binnen garantie is. :saint:
Het is een beetje lastig om garantie op een witte te claimen als je een zwarte hebt gekocht :lol:

En die batterij vervangen zat ik ook aan te denken maar ik liep een beetje vast wat betreft betrouwbaarheid van de batterijen die beschikbaar zijn op het internet. Iets met de bomen en het bos :q:
Image

2318
Kolm wrote: 29 Oct 2024 20:40 Het is een beetje lastig om garantie op een witte te claimen als je een zwarte hebt gekocht :lol:

En die batterij vervangen zat ik ook aan te denken maar ik liep een beetje vast wat betreft betrouwbaarheid van de batterijen die beschikbaar zijn op het internet. Iets met de bomen en het bos :q:
Bwaaa, tegenwoordig. Je moet gewoon DISCRIMINATIE! roepen, of BLACK CONTROLLERS MATTER! :P

Ja, ik ken het wel. Je krijgt dan 5 merken ofzo, welke is een goeie... En dan uiteindelijk koop je maar niks.

@Marty: goed zo! Voor Kerstmis heb je die Pro!
Image

2319
Thnx Ruler en Zenmaster

Denk niet dat ik voor kerst zover ben.
Ben al de hele maand slecht in orde, wat ergere symptomen van mijn fibro. En krijg niet veel warm eten weg.
Dus hopelijk is dat binnenkort over en dan zal het afvallen wat langzamer gaan.

Ben wel sinds ik begonnen ben, half augustus, bijna 10 kilo kwijt.
Paar jaar geleden woog ik bijna 120kilo.
Dus ik ben goed op weg
Image

2320
Marty wrote: 29 Oct 2024 20:35
NTGSruler wrote: 29 Oct 2024 14:04 Vandaag eindelijk de mail gekregen van Sony dat ze de preorders beginnen af te handelen voor de Pro. Had 3-4 dagen al het geld op PayPal gezet voor de zekerheid. Hopelijk gaat alles vlot.

Ik zit nu op zo'n 95,5 kilo. Dus zo'n 2.7kg al weer kwijt in zo'n 2,5 week.
Pfoeh! Goed bezig, hoor!
Image

2321
Toch chapeau hoor, Marty. Hoe ouder je wordt en hoe meer je al kwijt bent, des te moeilijker wordt het. Ooit kom je op je "normale" gewicht en dan zal het blijven hangen. Heb hier ook moeite mee sinds ik richting de 40 ging en nu 41 ben. Buik en kont is heel moeilijk.
Dus een paar kg op een maand is al super.
Image

2322
zenmaster wrote: 30 Oct 2024 07:45
Kolm wrote: 29 Oct 2024 20:40 Het is een beetje lastig om garantie op een witte te claimen als je een zwarte hebt gekocht :lol:

Bwaaa, tegenwoordig. Je moet gewoon DISCRIMINATIE! roepen, of BLACK CONTROLLERS MATTER! :P

Ja, ik ken het wel. Je krijgt dan 5 merken ofzo, welke is een goeie... En dan uiteindelijk koop je maar niks.

@Marty: goed zo! Voor Kerstmis heb je die Pro!
Het is nog erger eigenlijk... de controller die stuk is is een witte, dus dan zou het WHITE CONTROLLERS MATTER worden :shhhh:

Maar ja, dat dus! Teveel keuze dus dan maar niks...

@Marty: Doe je goed! Hopelijk gaan die andere klachten snel over.
Wat doe je precies of waar focus je op om af te vallen?
Image

2323
Op moment is het alleen op voeding letten omdat ik op moment niet veel kan sporten ivm knieklachten.

Heb nu eigenlijk sinds september al geen chips of snoep gehad, alleen op verjaardagen enzo.

Normaal doe ik ook nog 2 of 3x per week half uurtje op de crosstrainer thuis in de woonkamer.

Of wat Beat Saber of andere vr game.
Gamen en afvallen... wat wil je nog meer :lol:
Image

2325
Marty wrote: 30 Oct 2024 12:07 Op moment is het alleen op voeding letten omdat ik op moment niet veel kan sporten ivm knieklachten.

Heb nu eigenlijk sinds september al geen chips of snoep gehad, alleen op verjaardagen enzo.

Normaal doe ik ook nog 2 of 3x per week half uurtje op de crosstrainer thuis in de woonkamer.

Of wat Beat Saber of andere vr game.
Gamen en afvallen... wat wil je nog meer :lol:
Doe pistol whip dan. Sta ik nog meer van in het zweet dan beat saber :lol:
Image