Re: Final Fantasy VII Remake

258
zenmaster wrote: 14 Jul 2024 09:34 Weet niet wat ik verkeerd doe, maar ik kom niet eens voorbij die domme Cactuar trial met Yuffie... Ik gebruik art of war of blindside voor de groene en windstorm voor de rode...?
Weet zo niet meer wat die kleuren combo's waren maar Doppelganger is je grote vriend hier.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

259
^nog eens bedankt, Marty. Ik benutte in het begin altijd veel te weinig alle abilities van iedereen.

Zit nu vast bij het laatste gevecht. Echt stom dat je alle eindbazen opnieuw moet doen als je je spel hebt afgezet. Die lukken nog vlot, maar is een hoop tijdverlies als je naar die laatste wil. :p
Wou het gisteren nog snel even doen, maar zal nu een week on hold moeten. Alles moet weg voor de elektriciteitswerken volgende week.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

261
Marty wrote: 01 Sep 2024 09:50 Hoe gaat het met het verhaal Zenmaster en Paveman? Hoever zijn jullie?
Met het verhaal nog steeds even ver als mijn laatste bericht. :( Heb niet verder kunnen doen. Heb pas sinds gisteren weer overal stroom in huis en ga hopelijk dadelijk de Playstations weer plaatsen. :) Dan hopelijk nog eens tegen die irritante Sephiroth vechten met zijn f'ing Octoslash! :angry:
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

262
Daarnet het verhaal uitgespeeld van Rebirth. Hoe kan ik nu alles afwerken? Snap niet goed het verschil tussen retain en restore quest data. Heb nog niet alle quests gedaan...
Kan ik bv. Chapter 1 herstarten en alles doen? Of 12-13? Heb nog geen zin in Hard Mode.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

263
Retain: je behoud alle quests die je al klaar hebt. En je dus gewoon via chapter select quests kan afronden. En dan is idd chapter 12/13 het beste.

Restore: alle quests worden hersteld.
Als je namelijk de derde optie kiest (reset?)
kun je alle quests herspelen. Dus alle quests worden gereset. Dan kan je quests spelen voor betere rank ofzo.

Ben je daar klaar mee, kies je restore en alle quests die je al gedaan hebt worden hersteld met de beste ranking.

Je raakt iig nooit progress kwijt.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

266
Awel ja, ik heb echt heel erg genoten van de game. In het begin was ik wat negatief over Chadley en al zijn taakjes, maar ik denk dat mijn gehoor zijn gekwetter selectief heeft uitgeschakeld en ja.. Echt fantastische game. De toevoegingen en aanpassingen, niks op aan te merken. Het kernverhaal is zo goed als ongewijzigd gebleven.
Kreeg nog een bericht van Sony: "Ga door tot je platina hebt bereikt!" .. Nee, bedankt! Zou graag nog mijn mentale gezondheid behouden. Krijg al stress als ik er nog maar aan denk om sommige gevechten en minigames in Hard mode te doen.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

267
Hahahaha! Bekijk het maar zo: je hebt voor hetere vuren gestaan... Catherine, MGS2 bijvoorbeeld...

Chadley is idd wel een beetje irritant (net zoals die rare kwiebus op z'n motor, Roche :ziek:), maar vooral vanwege het gekwetter idd, zeker als het via de controller gaat, aangezien ik telkens vergeet het volume van de controller aan te passen.
Image

Re: Final Fantasy VII Remake

268
zenmaster wrote: 03 Sep 2024 17:12
Kreeg nog een bericht van Sony: "Ga door tot je platina hebt bereikt!" .. Nee, bedankt! Zou graag nog mijn mentale gezondheid behouden. Krijg al stress als ik er nog maar aan denk om sommige gevechten en minigames in Hard mode te doen.
Niet opgeven, ik heb me er ook doorheen gevochten.
Jij kan dat ook :cool:
Image