Re: PlayStation 4

286
Tjeefkeuh wrote:
Captain Witwicky wrote:Die banner voor je profiel is wel leuk, kzit wat te prutsen met de photo mode van The Crew, maar wel een beperkt deel van de foto wordt maar gebruikt.
Het maken van die mappen zorgt er eigenlijk in mijn geval voor dat het nog slordiger wordt, de icoontjes storen mij en de volgorde van de games in je map is minder logisch dan voorheen. Voor de rest nog een beetje ontdekken...
Die volgorde is aanpasbaar
Interessant...dan moet ik nog een beetje verder verkennen :P
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: PlayStation 4

287
Ik vind het vooral jammer dat je een spel niet in twee mappen kan stoppen :( Misschien ben ik gewoon teveel gewend aan steam
Image


Voor de meldingen vind ik het witte eigenlijk leuker dan het voorgaande, deze neemt (volgens mij) minder ruimte in beslag
Image

Re: PlayStation 4

288
minermb wrote:Ik vind het vooral jammer dat je een spel niet in twee mappen kan stoppen :( Misschien ben ik gewoon teveel gewend aan steam :)

Voor de meldingen vind ik het witte eigenlijk leuker dan het voorgaande, deze neemt (volgens mij) minder ruimte in beslag
Dit vind ik ook jammer, ik had graag zowel gesorteerd op genres als op digitale, fysieke en IGC games.

Re: PlayStation 4

289
Eerste map die ik aanmaakte was voor al die applicaties... Meestal verdwijnen ze wel naar achter in het rijtje maar af en toe komen ze toch weer eens naar voren. Geen drama op zich maar had ze liever gewoon ergens anders gezien. Nu staan ze in een map en dat is nu het tweede icoontje. Ik vraag me af of je ze ook naar achter in de lijst kan zetten. Zou nog is moeten kijken wat daar de mogelijkheden zijn, heb nog niet de tijd genomen om alle nieuwe dingen te bekijken.

Iets wat me wel opviel is dat ze nu opnieuw weergeven hoelang geleden iemand online was. Alleen is het nogal ruw tov de PS3. Het gaat over minuten, uren, dagen of 'meer dan 1 maand'. Persoonlijk had ik liever zoals op de ps3 gehad dat ze zeggen meer dan x maanden, meer dan x jaar. Had gehoopt zo nog eens mijn lijst te kunnen opruimen voor mensen die al lang offline zijn. Probleem op PS3 is dat er daar mensen al maanden offline lijken omdat ze niet meer op de PS3 gamen maar op de PS4. Dus op basis van PS3 alleen kan ik dat niet doen.
Image

Re: PlayStation 4

290
O echt? Is er dan zoveel veranderd? Valt mij niet op maar toch heb ik het gevoel dat het een nieuw systeem is de lay out is gwn aangepast. Vind het niet beter. Ook zoals NTGS zegt wat me is opgevallen dat meldingen lelijk wit zijn en je onduidelijker iemand zijn profiel ziet vind ik in die vakjes enzo was vroeger overzichtelijker.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

Re: PlayStation 4

291
Kolm wrote:Eerste map die ik aanmaakte was voor al die applicaties... Meestal verdwijnen ze wel naar achter in het rijtje maar af en toe komen ze toch weer eens naar voren. Geen drama op zich maar had ze liever gewoon ergens anders gezien. Nu staan ze in een map en dat is nu het tweede icoontje. Ik vraag me af of je ze ook naar achter in de lijst kan zetten. Zou nog is moeten kijken wat daar de mogelijkheden zijn, heb nog niet de tijd genomen om alle nieuwe dingen te bekijken.

Iets wat me wel opviel is dat ze nu opnieuw weergeven hoelang geleden iemand online was. Alleen is het nogal ruw tov de PS3. Het gaat over minuten, uren, dagen of 'meer dan 1 maand'. Persoonlijk had ik liever zoals op de ps3 gehad dat ze zeggen meer dan x maanden, meer dan x jaar. Had gehoopt zo nog eens mijn lijst te kunnen opruimen voor mensen die al lang offline zijn. Probleem op PS3 is dat er daar mensen al maanden offline lijken omdat ze niet meer op de PS3 gamen maar op de PS4. Dus op basis van PS3 alleen kan ik dat niet doen.
Ik denk dat de mappen alleen naar achteren geplaatst worden als je andere mappen gaat gebruiken. Als je een game gebruikt die in een map zit die rechts van de "applicaties" map zit dan schuift ie naar links van de map "applicaties"

Wat ik zelf wel handig vind is als je iets in je download lijst wilt verwijderen je niet meer op "options" hoeft te drukken maar gewoon op "X" en dan selecteren van "starten" of "verwijderen"
Image

Re: PlayStation 4

292
Is er een manier om het beep geluid bij het opstarten van de ps4 af te zetten? Nu bijvoorbeeld is mijn vriendin in slaap gevallen voor de tv en wil ik mijn ps4 opzetten zonder haar wakker te maken. Anders kan ik hem gelijk ook weer afzetten
Image

Re: PlayStation 4

293
gamerke1992 wrote:Is er een manier om het beep geluid bij het opstarten van de ps4 af te zetten? Nu bijvoorbeeld is mijn vriendin in slaap gevallen voor de tv en wil ik mijn ps4 opzetten zonder haar wakker te maken. Anders kan ik hem gelijk ook weer afzetten :)
Lol, dat denk ik niet. Eventueel op te lossen door een lading kussens erover te droppen bij aanzetten?
Of opendoen en de piezoelectric speaker verwijderen :p

Lichte slaper dan toch? Het is inderdaad wat overbodig zo'n beep te geven, maar die van PS4 vind ik dan alleszins een pak stiller dan die van de PS3 :D
Image

Re: PlayStation 4

294
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Is er een manier om het beep geluid bij het opstarten van de ps4 af te zetten? Nu bijvoorbeeld is mijn vriendin in slaap gevallen voor de tv en wil ik mijn ps4 opzetten zonder haar wakker te maken. Anders kan ik hem gelijk ook weer afzetten :)
Lol, dat denk ik niet. Eventueel op te lossen door een lading kussens erover te droppen bij aanzetten?
Of opendoen en de piezoelectric speaker verwijderen :p

Lichte slaper dan toch? Het is inderdaad wat overbodig zo'n beep te geven, maar die van PS4 vind ik dan alleszins een pak stiller dan die van de PS3 :D
Heeeel lichte slaper :p

Mijn ps4 openvijzen zal ik er maar niet voor doen :think:
Image

Re: PlayStation 4

296
gamerke1992 wrote:Is er een manier om het beep geluid bij het opstarten van de ps4 af te zetten? Nu bijvoorbeeld is mijn vriendin in slaap gevallen voor de tv en wil ik mijn ps4 opzetten zonder haar wakker te maken. Anders kan ik hem gelijk ook weer afzetten :)
nope, vrij zeker van dat dat niet gaat :/

Re: PlayStation 4

297
Het heeft eigenlijk als doel om via geluid foutcodes te kunnen melden indien er geen beeld is. Denk maar aan de 3 biepjes bij de PS3 nadat je op de power-knop duwt tijdens een freeze. PC's hebben het ook maar ik geloof dat het daar nogal vaak by default uit staat en/of vervangen is door led-lampjes. PC-hardware ben ik helaas al een tijdje niet meer up-to-date...
Enige manier om er vanaf te komen is de speaker van die chip te dempen met iets of de chip eraf slopen. In beide gevallen vervalt je garantie.
Image

Re: PlayStation 4

298
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:Is er een manier om het beep geluid bij het opstarten van de ps4 af te zetten? Nu bijvoorbeeld is mijn vriendin in slaap gevallen voor de tv en wil ik mijn ps4 opzetten zonder haar wakker te maken. Anders kan ik hem gelijk ook weer afzetten :)
Lol, dat denk ik niet. Eventueel op te lossen door een lading kussens erover te droppen bij aanzetten?
Dan wel opletten voor verstikking. Oh, de PS4 overdekken met kussens en niet de vriendin? Oh, zo kan het ook :p

Maar serieus: ik vind dat geluidje wel handig. En ik associeer het ook met een plezante game-ervaring, dus ik let er doorgaans niet bewust op. Zorgen dat uw vriendin niet in slaap valt voor de tv he ;)