Re: Guess the Game

289
Coolgamer: jij had Dangerous Dave goed. Post jij een nieuwe? Gezien het aantal games dat jij verslijt (en kunt verslijten... :jealous:) moet je er toch wel een paar leuke weten te verzinnen.
Anders post ik er eentje o.b.v. dat ik ooit Micro Machines goed had... :|
Image

290
paveman wrote:Coolgamer: jij had Dangerous Dave goed. Post jij een nieuwe? Gezien het aantal games dat jij verslijt (en kunt verslijten... :jealous:) moet je er toch wel een paar leuke weten te verzinnen.
halloooooooooooooooo, coooooooooooooooooooooolgamerrrrrrrr !!!!!!!!!!!!!

291
paveman wrote:Coolgamer: jij had Dangerous Dave goed. Post jij een nieuwe? Gezien het aantal games dat jij verslijt (en kunt verslijten... :jealous:) moet je er toch wel een paar leuke weten te verzinnen.
Post jij maar een nieuwe paveman
Image

296
ShAmPi is correct!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik simpelweg de afbeelding bij de game gezocht heb en niet zozeer meer heb gekeken naar de afbeelding zelf... komt mij ook niet eens bekend voor (behalve de graphics dan) :D

Ach, het is natuurlijk sowieso erg lang geleden... voor mij dan... Dit is wel iets dat jij misschien nog regelmatig speelt ShAmPi? :D
Image

297
paveman wrote:ShAmPi is correct!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik simpelweg de afbeelding bij de game gezocht heb en niet zozeer meer heb gekeken naar de afbeelding zelf... komt mij ook niet eens bekend voor (behalve de graphics dan) :D

Ach, het is natuurlijk sowieso erg lang geleden... voor mij dan... Dit is wel iets dat jij misschien nog regelmatig speelt ShAmPi? :D
Road Rash heb ik vroeger kapotgespeeld.
Maar met betere graphics als jouw afbeelding.
Daarom dat ik niet echt zeker was of het wel Road Rash was.

Na wat opzoekwerk (nu ik toch correct geraden heb) zie ik dat afbeelding van Road Rash 64 is. En die heb ik inderdaad nog niet gespeeld.
Heb em wel liggen :D

Anyway
Next:
Image
Deze is mss ietswat moeilijker :D
Image