Re: Het afdwaaltopic
31Ja zie wel dat dat rechts staat maar kom dan op een dashbord en ben al ingelogd. Waar staat die 'integrate account' dan ? Snap het niet goed.
Je moest enkel de eerste keer integrate account doen.RoyVdW wrote:Ja zie wel dat dat rechts staat maar kom dan op een dashbord en ben al ingelogd. Waar staat die 'integrate account' dan ? Snap het niet goed.
We hebben er allemaal wat naar moeten zoeken. Ondertussen blijven we natuurlijk verbeteren dus blijf ook je vragen stellen zodat we weten wat we moeten verbeteren.RoyVdW wrote:Ja zie wel dat dat rechts staat maar kom dan op een dashbord en ben al ingelogd. Waar staat die 'integrate account' dan ? Snap het niet goed.
Dank je wel. Ik voel me ook al thuis. Er is ook nog ergens een verdwaal topic, maar ik kan het niet meer vinden.RoyVdW wrote:Het ziet er hier goed uit. Voel me al thuis
Vanwege de relatief lange verplaatsingen die velen moeten maken om met de auto op de BBQ te geraken, is de BBQ doorgaans wel alcoholvrij, dus misschien toch niet zo'n goed idee voor daarRoyVdW wrote:Goei idee voor op den toekomstige BBQ
No alcohol?met0t0 wrote:Vanwege de relatief lange verplaatsingen die velen moeten maken om met de auto op de BBQ te geraken, is de BBQ doorgaans wel alcoholvrij, dus misschien toch niet zo'n goed idee voor daarRoyVdW wrote:Goei idee voor op den toekomstige BBQ