Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3016
Thanks @ iedereen!

-- Black out gehad op mijn examen, had er zo goed voor geleerd maar beginnen panikeren...
---- Morgen het moeilijkste examen: Fysic
----- Normaal gezien is dat niet zo moeilijk maar we hebben een leerkracht die echt bijna niets uitlegd en bijna iedereen laat buiten (serieus, we hebben er al twee toetsen van gemaakt, de eerste keer was het gemiddelde 5,1 en de tweede keer 4,6...)
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3017
dividedx11 wrote:
W.O.L.F. wrote:
dividedx11 wrote:---- vandaag op de planning leren - eten - leren
Dat lijkt sterk op mijn planning de komende maand en een half... : (
Ik heb idd niet te klagen op dat vlak ik ben er bijna van af en jullie moeten er nog aan beginnen... Maar toch had ik liever gehad dat ik iets anders kon doen op mijn verjaardag, elke keer valt hij in de examens (logisch) en dat is best jammer : p
Oeps, vergeten; gelukkige verjaardag! :party:
Niemand zegt dat je moet vieren op de dag zelf eh, stel het gewoon een beetje uit en vier uw verjaareneenpaardagen dag later :)
dividedx11 wrote:-- Black out gehad op mijn examen, had er zo goed voor geleerd maar beginnen panikeren...
---- Morgen het moeilijkste examen: Fysic
----- Normaal gezien is dat niet zo moeilijk maar we hebben een leerkracht die echt bijna niets uitlegd en bijna iedereen laat buiten (serieus, we hebben er al twee toetsen van gemaakt, de eerste keer was het gemiddelde 5,1 en de tweede keer 4,6...)
Black-outs zijn heel vervelend. Enkele tips om ze te voorkomen; zorg dat je genoeg slaap hebt, 8 uur per dag is zeker op uw leeftijd een minimum (pubers hebben meer slaap nodig omdat al die veranderingen in je lichaam en brein veel energie nodig hebben), blijf weg bij cafeine (dus koffie, cola, groene, zwarte en witte thee, energie-drinks), als je cafeine drinkt, die dat dan 3 uur nadat je bent wakker geworden. Tips om dingen te herinneren: ga in uw hoofd terug naar de plaats waar je het geleerd hebt, je brein maakt linken tussen gekke dingen, dus denk terug aan waar je zat, hoe het licht was, wat je hoorde en dan komt de herinnering misschien terug : )
Veel succes alleszinds :)

+++ Productieve ochtend, taak gaan ingeven, laatste kerstcadeautjes en nog wat dingen die ik moest hebben gaan halen :)
- Daardoor wel minder tijd voor de laatste taken :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3024
fsterchele23 wrote:
dividedx11 wrote:+++++ examens zijn gedaan
nice, wat doe je eigenlijk van richting divided? :)

++ whop 2de dag van laatste werkweek dit jaar zit erop
++ gta sa OP PS3
++ rocket league updates
-- updates lukken enkel in 3 vs 3
Wetenschappen :)

++ GTA SA op PS3 :D
+/- Examens gedaan maar doodmoe
- Morgen drukke dag
++ Maar daarna rust tot vrijdag
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3027
gamerke1992 wrote:+++ Mijn masterthesis is volledig af, goedgekeurd en ingediend :party:
+++ 1,5 jaar aan moeten werken
+++ veel meer vrije tijd vanaf nu
+++ 1500 posts
--- mijn 4 wijsheidstanden moeten eruit...


even op je tanden bijten euh, je weet wat ik bedoel. Vorig jaar rond deze tijd ook moeten doen en ik garandeer je, pijn zal je hebben.... ik ben liever eerlijk :idea: