Re: PlayStation 5

316
De witte kleur is idd even wennen. Vooral voor de controllers. Ben benieuwd hoe lang wit, wit zal blijven na vele uren gamen.

Verder hoop ik dat deze muisstil is. Alvast toch stiller dan de PS4.

De leds rondom vind ik echt wel cool.

En ik veronderstel dat de headset, docking station en camera optioneel te kopen zal zijn naast de PS5 met controllers.
Image

Re: PlayStation 5

318
NTGSruler wrote:Ik lees net dat de PS5 ook plat kan liggen.
Sora had nog wel zoveel moeite gedaan om die splitsecond in de stream waarin hij plat lag eruit te halen :p
Sora_Lizard wrote:Waanzinnig mooi!

Image


Image


Laten we voorop stellen dat men bij Sony iets meer fantasie heeft dan bij MS. ;)
Image

Re: PlayStation 5

319
Whoeps mijn excuses. :lol:

Ik vind de headset echt wel vet! En hij zal blijkbaar ook noise cancelling hebben met 3D audio.

De geruchten gaan dat er een prijsverschil zal zijn tussen de Disc en Digital only versie.
Ik vermoed dat de kans bestaat dat de Disc versie eruit zal gaan op termijn?
Image

Re: PlayStation 5

320
Het lijkt mij idd logisch dat de Digital Only versie goedkoper zal gaan zijn dan de Disc versie. Wat zou anders de reden zijn om voor DO te gaan? Dan zal er qua specs een compensatie moeten zijn, maar die lijkt me niet echt logisch tbh.
Ik vind het design erg mooi iig en ben blij dat 'ie ook 'gewoon' plat kan liggen. Wel erg jammer dat release datum en prijs nog niet bekend zijn gemaakt....
Image

Re: PlayStation 5

321
Ik zou sowieso niet voor DO gaan. Ik betaal met plezier 100 euro meer om dan disks te kunnen gebruiken. Op termijn bespaart dit mij ook geld, want ik verkoop games die ik niet meer speel.

En ik koop ook regelmatig used games bij gamemania en dat gaat dus ook niet meer met DO.

Ik heb ook heel veel digitale aankopen en vind het gemak daarvan natuurlijk ook fantastisch. Maar ik wil de keuze hebben.
Image

Re: PlayStation 5

323
Ik vond de stream ook wel goed meevallen! Sterk einde!
In het begin wel serieuze bamboozle toen ik het logo van Rockstar zag en uiteindelijk weer gewoon GTA 5 was.
Denk dat Spider-Man eerder een soort van Spider-Man 1.5 gaat worden...
Ratchet & Clank zag er ook wel heel vermakelijk uit.
Resident Evil love it :p
Horizon vond ik het hoogtepunt natuurlijk van de getoonde games!
Van de rest heb ik nog niet echt een goed beeld.
Image

Re: PlayStation 5

324
gamerke1992 wrote:Ik zou sowieso niet voor DO gaan. Ik betaal met plezier 100 euro meer om dan disks te kunnen gebruiken. Op termijn bespaart dit mij ook geld, want ik verkoop games die ik niet meer speel.

En ik koop ook regelmatig used games bij gamemania en dat gaat dus ook niet meer met DO.

Ik heb ook heel veel digitale aankopen en vind het gemak daarvan natuurlijk ook fantastisch. Maar ik wil de keuze hebben.
Ondanks dat ik zo goed als geen games tweedehands koop én dat ik eigenlijk geen games verkoop betaal ik het ook met plezier meer. Kwestie van dat ik zo iemand ben die het fijn vindt om een fysiek hoesje vast te houden etc. (en ook wel zo leuk om cadeau te krijgen i.p.v. een downloadcode of tegoed). Ondanks het gemak zal ik dan ook snel de voorkeur aan fysieke releases geven. Desondanks heb ik best een heel aantal digitale aankopen (naast PS+ natuurlijk) en ben ik het met je eens dat dit ergens wel stukken makkelijker werkt.
Image

Re: PlayStation 5

325
Mr.Wolf wrote:Ik vond de stream ook wel goed meevallen! Sterk einde!
In het begin wel serieuze bamboozle toen ik het logo van Rockstar zag en uiteindelijk weer gewoon GTA 5 was.
Denk dat Spider-Man eerder een soort van Spider-Man 1.5 gaat worden...
Ratchet & Clank zag er ook wel heel vermakelijk uit.
Resident Evil love it :p
Horizon vond ik het hoogtepunt natuurlijk van de getoonde games!
Van de rest heb ik nog niet echt een goed beeld.
Is ondertussen bevestigd, is een uitbreiding op het eerste deel (eerste deel komt ook uit op PS5).

Vergelijk het met inFamous First Light en Uncharted The Lost Legacy
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

326
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik vond de stream ook wel goed meevallen! Sterk einde!
In het begin wel serieuze bamboozle toen ik het logo van Rockstar zag en uiteindelijk weer gewoon GTA 5 was.
Denk dat Spider-Man eerder een soort van Spider-Man 1.5 gaat worden...
Ratchet & Clank zag er ook wel heel vermakelijk uit.
Resident Evil love it :p
Horizon vond ik het hoogtepunt natuurlijk van de getoonde games!
Van de rest heb ik nog niet echt een goed beeld.
Is ondertussen bevestigd, is een uitbreiding op het eerste deel (eerste deel komt ook uit op PS5).

Vergelijk het met inFamous First Light en Uncharted The Lost Legacy
Dus dan is het eerder een stand alone uitbreiding waarvoor je de base game niet nodig hebt?
Image

Re: PlayStation 5

327
Mr.Wolf wrote:
dividedx11 wrote:
Mr.Wolf wrote:Ik vond de stream ook wel goed meevallen! Sterk einde!
In het begin wel serieuze bamboozle toen ik het logo van Rockstar zag en uiteindelijk weer gewoon GTA 5 was.
Denk dat Spider-Man eerder een soort van Spider-Man 1.5 gaat worden...
Ratchet & Clank zag er ook wel heel vermakelijk uit.
Resident Evil love it
Image

Horizon vond ik het hoogtepunt natuurlijk van de getoonde games!
Van de rest heb ik nog niet echt een goed beeld.
Is ondertussen bevestigd, is een uitbreiding op het eerste deel (eerste deel komt ook uit op PS5).

Vergelijk het met inFamous First Light en Uncharted The Lost Legacy
Dus dan is het eerder een stand alone uitbreiding waarvoor je de base game niet nodig hebt?
Daar is geen bevestiging over maar dat lijkt me wel het meest logische.
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: PlayStation 5

328
Sora_Lizard wrote:Waanzinnig mooi!

Image


Image


Laten we voorop stellen dat men bij Sony iets meer fantasie heeft dan bij MS. ;)
Misschien dat ik een saaie grijze muis ben maar ik vind dit ding echt een jaren 2000 vibe hebben toen alle electronica erg uitgesproken en met futuristische rondingen gedesigned moest worden.

In een poll op een twitch kanaal met 2000+ mensen vond 30% het geen mooi ding.

En in een wereld waar tijdloos design bijna standaard is denk ik dat dit voornamelijk tegen kan werken. Je wilt niet dat mensen het apparaat kiezen om hoe het er uit ziet, maar om wat het doet. Met dit design spreek je eigenlijk het tegenovergestelde uit. Binnen 5 jaar is de kans aanwezig dat dit een vergeeld kitsch object is die je het liefst verstopt.

Gelukkig komen ze tegen die tijd meestal met een kleinere mat zwarte slim variant die minder stroom verbruikt en minder lawaai maakt.

Re: PlayStation 5

329
Het kan zijn omdat ik iets meer dan 2 x jullie gemiddelde leeftijd ben maar ik vind hem gewoon mooi. Gewoon mijn mening dus. :)

En ja, een rechtop staand stuk basalt is tijdlozer, al millennia lang. Uit het Sony ontwerp spreekt durf en het vergelen zal wel meevallen als ik kijk naar de zeer licht gekleurde controller die ik bezit.
Over smaak valt zoals zo vaak niet te twisten en ik ben het met iedereen eens als hij of zij meent dat het ding geen praktische vorm heeft. Dat zou het geval zijn als het zou passen in een 19 inch rack system.

Image


Maar goed, iedereen zijn of haar mening . . . ;)

Daarbij komt dat Sony ook weer niet zomaar een bedrijfje is. Ze zullen best onderzoek gedaan hebben maar wellicht alleen in Japan. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: PlayStation 5

330
Pas op met het bezoeken van de ps5 op bol.com. Daar staat in een van de reviews spoilers van The Last of Us Part 2. Geen idee of het waar is maar dan ben je in iedergeval gewaarschuwd :)

En fock... moet ik als nog een aparte pizza warmer gaan kopen :cry:
Image
cron