Re: Pronken met je Platinums

337
NTGSruler wrote:Nummertje 60

Prototype 2:
Image
Nice! Die staat ook nog op mijn lijst, samen met Prototype 1... Ik ben Arkham Knight (nog 1 trophy) aan het sparen voor mijn 60ste platinum. Eerst dus nog twee andere plat's ervoor halen. Ene wordt Rocket League, maar voor de andere heb ik nog geen idee!
Image

Re: Pronken met je Platinums

338
Bedankt iedereen! Volgende dat ik probeer is verder doen met Killzone Mercenary. Maar morgen en dit weekend wel praktisch geen tijd om te gamen. Geen paniek, maandag begint mijn verlof ;)

@Hybriz: Heb eens snel je PSN profiel gecheckt: Als je snel na Rocket League platinum volgende wilt halen, mss Ratchet en Clank Nexus? Ofwel Mafia II? Zijn beide volgens mij wel redelijk snelle en gemakkelijke platinums. Als je goed gevoel wilt hebben, kun je mss alledrie de games spelen tot op één trophy van platinum en ze dan ineens alledrie na elkaar laten unlocken? :smug:
Image

Re: Pronken met je Platinums

343
Hybris wrote:
Nice! Die staat ook nog op mijn lijst, samen met Prototype 1... Ik ben Arkham Knight (nog 1 trophy) aan het sparen voor mijn 60ste platinum. Eerst dus nog twee andere plat's ervoor halen. Ene wordt Rocket League, maar voor de andere heb ik nog geen idee!
De moeilijkste trophy heb je al. Er zit maar 1 moeilijk stuk in in new game plus en het is dan nog een tankgevecht. Ik vond het makkelijker dan mijn eerste playtrough behalve dat 1 stuk dan.

Ik ben mijn tanden stuk aan het bijten op die 15 verschillende moves in 1 combo trophy.
Last edited by M-power on 08 Aug 2015 14:16, edited 1 time in total.
Image

Re: Pronken met je Platinums

344
M-power wrote:
De moeilijkste trophy heb je al. Er zit maar 1 moeilijk stuk in in new game plus en het is dan nog een tankgevecht. Ik vond het makkelijker dan mijn eerste playtrough behalve dat 1 stuk dan. Ik ben mijn tanden stuk aan het bijten op die 15 verschillende moves in 1 combo trophy.
Al een gedacht wat je 100e platinum wordt?
Image

Re: Pronken met je Platinums

345
NTGSruler wrote:
M-power wrote:
De moeilijkste trophy heb je al. Er zit maar 1 moeilijk stuk in in new game plus en het is dan nog een tankgevecht. Ik vond het makkelijker dan mijn eerste playtrough behalve dat 1 stuk dan.

Ik ben mijn tanden stuk aan het bijten op die 15 verschillende moves in 1 combo trophy.
Al een gedacht wat je 100e platinum wordt?
Nee, nog niet mee bezig.
Image