Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3366
+ Eindelijk terug wat rust na een überdrukke start van het tweede semester
+ werk voor school valt nog mee, voor de moment nog niet teveel taakjes
- cantus gisteren was maar meh
+ dag voordien wel naar een awesome feestje geweest, georganiseerd door onze schachten
++ terug steeds meer actief worden voor de blog en op het forum
+++ review van Firewatch is af en verschijnt binnenkort op het forum, wat een awesome game! :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3369
daviduvel wrote:
gamerke1992 wrote:+++ gisteren weer een leven gered :)
+- wel 14 uur moeten werken daardoor en een afspraak moeten missen
+++ mijzelf en plezier gegund en vrijaf genomen vandaag
Goed gedaan! :) Ik vraag me toch af hoe je zolang (of langer) kan werken zonder je aandacht te verliezen
Adrenaline helpt wel :) Na zo een shift zou ik ook niet direct kunnen slapen als ik thuis kom.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

3371
Mr.Wolf wrote:----------- De laatste dagen weer vreemd aan het dromen. Gisteren droomde ik dat er een gigantische spin naast mijn zus en papa zat en deze nacht droom ik dat ik van mijn mama de opdracht krijg om oma met een pijl en boog dood te gaan schieten. Brrrrrr, ik ben nog altijd niet goed van
Dromen hebben altijd een link met de realiteit, je bent 's nachts namelijk bezig met het verwerken van je dag. Het kan helpen om uit te zoeken waar je de dag(en) ervoor iets met een pijl en boog of een spin hebt gehad. Dat kan zijn dat je het op tv zag, of er over sprak. De 'oorzaak' kennen van een droom maakt hem een stuk minder beangstigend :)
RoyVdW wrote:++101 dagen water gaat goed, maar wordt ééntonig na dag 40
-Met alcohol kon ik me precies beter amuseren
Waarom ga je niet eens op zoek naar speciale waters? Hier in de lage landen is daar niet zo veel aan, maar in Frankrijk of zeker Tsjechië is er een heuse watercultuur. Water kan heel divers zijn door verschillende mineralen enzo :)
Verder is er ook nog thee, daarin is zeer veel diversiteit. Wissel zogenaamde 'infusies' af met zwarte/groene/witte thee. Denk er om dat zwarte, groene en witte thee theïne bevatten, wat vergelijkbaar is met caffeïne.

+++ Enkele heerlijke dagen bij met0t0 kunnen zijn <3
--- Internetproblemen, en daardoor heel wat achterstand met vanalles
--- Weer een hele reeks taken voor zo goed als elk vak :(