Re: Welke game speelde je het laatste uit?

376
Unmechanical Extended 7.5/10
Gewoon een redelijk gemakkelijke puzzlegame, da's al. Je speelt als een vliegend robotje en je wordt opeens in een soort van ondergronds complex gezogen. Hier moet je dan terug weer zien uit te geraken. Zoals gezegd: de puzzels in het hoofdverhaal zijn echt gemakkelijk (ik heb alleen 1 van de laatsten opgezocht). Een pluspunt was wel dat het er goed uitzag. Er was dan ook nog een soort van extra hoofdstuk (extended). Dit was wel moeilijker. Dit kon ik niet oplossen zonder een guide te gebruiken. Ik moet wel zeggen dat ik verrast was door de deze.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

379
Gamefreak wrote:Slender op PS3. 5 op 10....
Slender the arrival?
Het is een indie game dat door liefhebbers gemaakt is na een horrorverhaal op een of ander forum. Ik vond deze zeker niet slecht, en toch bij momenten eng. Je moet ook niet teveel verwachten van een game die maar 2 uur gameplay bied.
Het is ook te zien hoeveel je ervoor betaald hebt, ik een euro en half.
Image

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

380
Toon8 wrote:
Gamefreak wrote:Slender op PS3. 5 op 10....
Slender the arrival?
Het is een indie game dat door liefhebbers gemaakt is na een horrorverhaal op een of ander forum. Ik vond deze zeker niet slecht, en toch bij momenten eng. Je moet ook niet teveel verwachten van een game die maar 2 uur gameplay bied.
Het is ook te zien hoeveel je ervoor betaald hebt, ik een euro en half.
The Arrival ja, graphics zijn slecht, besturing vaak om te janken, zeer korte speelduur..... maar ik wist nog van OPM zaliger dat het gene vette was, heb hem ook voor een schil gekocht dus ik verwachtte er ook niet veel van. De soundtrack was wel oké, toch paar goe verschoten :idea:

Re: Welke game speelde je het laatste uit?

383
Tales From The Borderlands 9.5/10
Hoe spijtig dat het gedaan is. Dees was echt een zalige telltales reeks. Voor diegene die het nog niet weten: je speelt als Rhys en Fiona. Rhys werkt bij Hyperion en kijkt enorm op naar Handsome Jack. Fiona is eigenlijk een soort van dievegge. En er is natuurlijk nog een vault die ontdekt moet worden (meer vertel ik niet over het verhaal). De meeste personages waren interessant. Zeker de hoofdpersonages. Het spel zat ook vol met memorabele momenten. Van de afgelopen jaren is dit toch 1 van de meer grappige series.
Ik hoop zeker dat ze een volgende seizoen gaan maken, want het einde was nogal open. Het was dus zeker en vast de moeite waard.
Image
cron