Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4069
-- Ons gevangeniswezen is een klucht. Ik kan begrijpen dat gevangenen ontevreden zijn in hun cel, maar om daarvoor de gevangenis te beginnen afbreken zoals in Merksplas is er over. Als ze braaf waren geweest zouden ze niet binnen die muren leven en was er niets aan de hand. En dan is er nog het verhaal van het leger dat cipiers moet gaan vervangen in Brussel en/of Wallonië. Ongelooflijk....
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4070
-- Wanna play Uncharted :cry:
++ Laatste TD van het jaar, nog is losgehen. Om 2u moet ik wel achter de toog staan dus nu niet teveel losgehen.
+ Pizza eten voor de TD
-/+ Daarnet moeten vergaderen voor een vak. Ik vergader regelmatig binnen mijn studentenvereniging maar dat is uiteraard met veel bier en niet zo formeel als hier. Niet gemakkelijk om zich aan de structuur te houden en iedereen om beurt aan het woord te laten enz.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4074
zenmaster wrote:------- Portemonnee gejat op een f'cking K3 concert. :angry:
Dat is ook de laatste plaats waar je zo iets zou verwachten :(
Mr.Wolf wrote:++++ Gent was een heel mooie stad. Mooier als Antwerpen vind ik zelf
Wij hebben dan ook een fantastische stad eh :)

--- Te veel werk, ik weet niet meer waar mijn hoofd staat
--- Heb diagnose voor mijn benen, stressfractuur, k moet gewoon zo weinig mogelijk rondlopen (stappen), zo veel mogelijk zitten, steunzolen en wachten... :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4075
---- Heel de middag geleerd (wat niet zo uitzonderlijk is), maar het ging echt langs geen kanten... Hoofdpijn en kon me echt niet concentreren, en heb morgen een belangrijke toets...
+/-- Me heel de dag opgetrokken aan U4, blijkt dat die er ook nog niet is...
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4076
--- hond van iemand in onze straat die in onze tuin putten komt graven en stoelgang maken. Die hond loopt vrij rond in alle tuinen, zonder baasje.
--- ik heb daarnet de hond en vrouw betrapt en heb haar hierover aangesproken. Zij zegt dat dit de 'natuur' is en dat de hond mag kiezen waar hij gaat
+++ mailtje met foto's is naar de wijkagent verzonden. Als de vriendelijke aanpak niet werkt, zal het spijtig genoeg maar via de politie moeten.
--- btw die hond doet dat dus dagelijks hé
Image