Re: Pronken met je Platinums

4126
Leuke Marty!! FFX-2 vond ik achteraf nog aangenamer dan X zelfs. Ik heb zelf alle FF's die ik zou willen al op platinum (waaronder degenen die je noemt). :P Zelf nu onbedoeld nog een FF platinum er bij: FF VII Remake PS5. Ik keek er naar uit deze nog een keer op PS5 te spelen, maar wilde het mezelf een beetje makkelijker maken door de savegame van de PS4 versie over te zetten... blijkt dat je m dan gelijk 'gratis' krijgt... Beetje jammer, had mezelf wat beter in moeten lezen vooraf, maar goed. Nu nog bezig met de Yuffie DLC; ga de game niet alsnog op PS5 spelen zonder de trophies...

Om de update dan maar compleet te maken:
#184 Prince of Persia
Image

6 jaar na de eerste trophy dan toch maar afgerond...


#185 Prince of Persia The Forgotten Sands
Image

Leuke, korte game voor tussendoor


#186 Final Fantasy VII Remake (PS5)
Image

Ik moest wel heel erg aan de aangepaste vechtstijl van de DLC wennen, maar nu zo tegen het einde van de eerste playthrough begin ik er toch echt wel aan te wennen! Ik kijk alsnog wel een beetje op tegen de Hard playthrough en vooral Fort Condor minigame op Hard en Pride and Joy 0.5 (met vechtstijl die me alsnog wel wat minder ligt dan de main game), maar we zullen zien... ga wel voor 100% natuurlijk! ;)
Image

Re: Pronken met je Platinums

4136
zenmaster wrote: 22 Feb 2022 08:43 :O

Wow, hoelang heb je erover gedaan? Twee of drie weken? Proficiat!

Als ik jouw berichten in het topic lees, wat je er allemaal voor moet doen dan breekt het angstzweet al uit bij mij… 🤣
Bedankt :)

3 weken en 5 dagen maar ik heb tussendoor nog Gravel gedaan.
Op mijn save staat 231u maar ik denk dat minstens 75-100u daarvan gewoon idle zitten in de helicopter was. Zeker in het begin liet ik de game vaak gewoon aanstaan zodat alle timers zouden blijven doorlopen. Al moest je voor de resources timers wel af en toe op start duwen om de timeslots te laten afronden en nieuwe te laten beginnen.

Uiteindelijk was er niks echt moeilijk als. Voor S-ranks waren de video's van powerpyx goed (op 1 na die aangepast is door een update maar daar zegt hij wel een alternatief dat wel werkt). De rest is makkelijk eens je die stealth camo hebt waarmee je onzichtbaar bent en een specifiek armor ding dat je onkwetsbaar maakt.
Image

Re: Pronken met je Platinums

4137
Nice, congrats kolm! Erg mooie voor de 300e!

#187 Alex Kidd in Miracle World DX

Image

Ik had even niet bedacht dat deze game zo moeilijk was, haha! Maar goed: binnen 24 uur platinum, dus viel alsnog goed mee, denk ik. Al komt dat doordat het een relatief korte game is. Pure nostalgie. Een hoop gespeeld op de Sega Master System, later ook de PS3 versie op 100% gehaald.
Image
cron