Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

436
RoyVdW wrote:Weer een remaster? Ik koop geen games meer tot de PS5 uit is kan ik al de PS4 geremasterde remasters dan kopen. Begint mijn nek uit te hangen geldklopperij.
Tenzij, zoals hieronder ;)
Ik denk dat het vooral door de film is. Een tweede leven krijgt die op deze manier.
ShAmPi wrote:Of voor diegene die deadpool op ps3 niet vinden zoals ik
Ik ook niet. Aléé, eigenlijk wel maar haast aan volle pot, en daar doe ik het niet voor.
dividedx11 wrote:Voor 11,5 incl verzending:
Image
Aanvaardbare prijs voor die game :cool: Goed zo!
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

439
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Weer een remaster? Ik koop geen games meer tot de PS5 uit is kan ik al de PS4 geremasterde remasters dan kopen. Begint mijn nek uit te hangen geldklopperij.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Wat maakt het uit? Ze brengen genoeg andere games uit, die remasters zijn extras en leuk voor de mensen die geen PS3 hebben...
Weet ik wel, maar ik heb ook gelijk ;)
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

441
dividedx11 wrote:
RoyVdW wrote:Weer een remaster? Ik koop geen games meer tot de PS5 uit is kan ik al de PS4 geremasterde remasters dan kopen. Begint mijn nek uit te hangen geldklopperij.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Wat maakt het uit? Ze brengen genoeg andere games uit, die remasters zijn extras en leuk voor de mensen die geen PS3 hebben...
ik snap Royyie ergens wel, het geeft de indruk snel wat geld te willen cashen, geef toe dat er al veel remasters zijn intussen.... :idea:

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

444
Captain Witwicky wrote:
Image
Met Ripper DLC
Image
En nog een extra DLC item door de pre-order, iets dat ik aan mijn wagen kon plakken, bij wijze van spreken.
Paar dagen geleden stonden alle 4 de dlc's gratis in de store. Meteen alles maar binnengehaald. En nu kan ik ze niet meer vinden in de store. Alleen de Thirst Cutter en de thema's zijn nog te vinden
Image

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

445
Marty wrote:
Captain Witwicky wrote:
Image
Met Ripper DLC
Image
En nog een extra DLC item door de pre-order, iets dat ik aan mijn wagen kon plakken, bij wijze van spreken.
Paar dagen geleden stonden alle 4 de dlc's gratis in de store. Meteen alles maar binnengehaald. En nu kan ik ze niet meer vinden in de store. Alleen de Thirst Cutter en de thema's zijn nog te vinden
hmm, raar...
Toevallig niet gekeken bij de amerikaanse store ofzo
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

447
Marty wrote:Nee heb geen amerikaanse account op mijn ps4 staan. Heb de dlc gedownload en staat ook klaar om geinstalleerd te worden. Denk dat het beetje day one dlc is. Heb nu in principe ook een code over van de Road warrior pack over. Aangezien die ook gratis in de store stond.
Is wel raar dat ze day one dlc ook gratis geven als het in feite de bedoeling is om dat te hebben bij een disc release...
Misschien zo'n gekende bug...
anyway, ik ga er mij niet druk om maken, kheb mijn dlc, dat is het belangrijkste (en nu ook inclusief die extra wagen Thirstcutter ofzo)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

449
Gamefreak wrote:ik neem aan dat je niet voertuig zelf hebt gewonnen Cap ? jij moet het trouwens meer van boten hebben hé
Hoe bedoel je gewonnen? Was er een wedstrijd?
Ik ben niet vies van een boot, maar ik ben toch meer een V8 man ;)
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Show hier je nieuwste game-aanwinst!

450
Captain Witwicky wrote:
Gamefreak wrote:ik neem aan dat je niet voertuig zelf hebt gewonnen Cap ? jij moet het trouwens meer van boten hebben hé
Hoe bedoel je gewonnen? Was er een wedstrijd?
Ik ben niet vies van een boot, maar ik ben toch meer een V8 man ;)
ik bedoel dat je als DLC 'extraatje' die jaap op wielen naar huis mocht nemen.... ik neem aan dat je pa daar toch niet plaats voor wou maken in zijn donkere, muffe doch goed onderhouden garage ? :cool:
cron