Re: Pronken met je Platinums

4486
NTGSruler wrote: 20 Jan 2023 13:15 Heb die ook, en ooit begonnen aan de DLC maar toen merkte ik dat ik het laatste stuk van mijn savegame kwijt ben of niet op de cloud heb gezet. Moest dus de main game opnieuw gaan uitspelen omdat mijn abilities te zwak zijn voor de challenges in de DLC. Ik praat hier over Gravity Rush :)
Sowieso kan je niet alle DLC vanaf het begin van het verhaal starten. Ik geloof dat je voor de laatste DLC minstens de helft tot 2/3de van het verhaal gespeeld moet hebben.

Mijn vollediger verhaal over wat ik van Gravity Rush vond:
viewtopic.php?f=11&p=97149#p97149
Image

4488
NTGSruler wrote: 20 Jan 2023 15:35 Klopt. Dat was net mijn punt. Dacht efkes de DLC te doen, maar niet dus :)
Ik wilde alleen maar aangeven dat enkel het upgraden van de abilities niet voldoende was om de DLC te kunnen starten :P
Bepaalde missies unlocken pas als je dat stuk van de stad hebt vrijgespeeld in het verhaal.

Ik moet mij er nu vooral mentaal toe zetten om die ene DLC challenge opnieuw te doen. De verhaal missies zal waarschijnlijk wel lukken zonder al teveel problemen. De andere DLC challenges heb ik nog niet geprobeerd.
Image

4490
NTGSruler wrote: 20 Jan 2023 16:49 Haha ja ik wou niet arrogant overkomen ofzo :P

Ik had ergens wel gelezen dat sommige DLC challenges moeilijker zijn dan de main game? Of toch 1 bepaalde challenge? Tis al even geleden natuurlijk.
Ik heb er tot nu toe nog maar 1 geprobeerd van de DLC's en blijkbaar was mijn tijd 53 seconden erboven ipv 22 terwijl ik dus een goeie run had... :q:

Image

Platinum #351: Little Nightmares II PS4
Image

4491
Platinum 435: Call of Duty: Modern Warfare II
Image

Platinum 436 & 437: Bunny Raiders
Image

Platinum 438 & 439: Pinball Heroes
Image

Platinum 440 & 441: The Gardens Between
Image

Platinum 442: Haven
Image

Platinum 443: Chasm
Image

Platinum 444: Darksiders Genesis
Image

Platinum 445: Syphon Filter
Image

Platinum 446: Syphon Filter 2
Image

Platinum 447: Biomutant
Image

Platinum 448: Last Stop
Image

Platinum 449: God of War Ragnarok
Image

:party: Platinum 450: Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion (trophy 25000) :party:
Image

Platinum 451 & 452: Syphon Filter 3
Image
Image

4498
Nummertje 60: God of War Ragnarok
Image

Zeer sterke game. Ik vond deze nog beter dan de eerste. Leuk verhaal en het voelde nooit aan als een grind. Zelfs niet voor alle collectibles. Ik vond het zelfs zo leuk dat ik alle realms op 100% heb gezet, ondanks dat dit niet nodig was voor de platinum.

De eerste heb ik 85% van de trophies, dus ik ben van plan daar nu ook de platinum voor te gaan halen. Enkel wat collectibles te halen, waar ik toen geen zin meer in had.
Image