Re: Je laatste aankoop (geen games)
451
Mijn 15de figuur uit deze reeks. Nu nog Shay, Arno (Eagle vision), Arno (Master Assassin) en Connor.
ik en lexi hebben nog iet goeikoper kunnen kopen op bolKolm wrote:Degene die Roy heeft is wel wat groter dan de andere serie (officiële) sackboys die er is. 40 euro is echt niet teveel ervoor. Volgens mij had ik er iets meer voor betaald en dan was het al in de korting wegens uitverkoop. Goedkoopste dat ik nu kon vinden was 30 pond maar daar komen nog verzendkosten bij vanuit UK. Volgende goedkoopste was 45 euro.
Maar terug on-topic:
Voor 25,99 bij Bol gekocht. Stond hele tijd aan 35 euro en plots zakte hij in prijs.
Mooie aankoopRoyVdW wrote: Op eBay voor €45 inc. verzending. Heb lang getwijfeld omdat het redelijk prijzig is maar ik vind die echt leuk. Net zoals mijn avatar. LBP was een rustgevend spel en enige vd reeks die ik (uit)gespeeld heb.
worstenbroodjes ?? njam njamColossus wrote: Absoluut het plaatsen en vermelden hier waard om erbij te zeggen dat hij ook heel lekker was
Kroket broodjes Freak...Gamefreak wrote:worstenbroodjes ?? njam njamColossus wrote: Absoluut het plaatsen en vermelden hier waard om erbij te zeggen dat hij ook heel lekker was
Colossus wrote:Kroket broodjes Freak...Gamefreak wrote:worstenbroodjes ?? njam njamColossus wrote: Absoluut het plaatsen en vermelden hier waard om erbij te zeggen dat hij ook heel lekker was
Nice! Misschien dat ik me ooit ook nog eens waag aan een Sideshow figuur, maar het zal dan eerder van Star Wars zijn!coolgamer wrote: