Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4697
Gamefreak wrote:
ShAmPi wrote:Erm..
Ik hoop en denk dat wij hier geen censuur toepassen?

Iedereen heeft vrije meningsuiting.

Niet iedereen zal altijd met iedereen overeenkomen en al zeker niet over bepaalde standpunten.

Voor mij moest je je post niet aangepast hebben gamefrak. Al weet ik niet wat er orgineel instond ;)
de harde waarheid, dat Erdogan een kl****** is, maar dat mag volgens sommigen niet gezegd worden, als ik hetzelfde zeg over Koning Filip of premier Michel, geen haan die er naar kraait.... vreemd hé ?

Maar goed, discussie gesloten voor mij.
Ik zou zelf verder gaan als simpel een klootzak...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4698
--- Ja, lap zeg, kwou gamen op The Crew, is er een server onderhoud bezig, kon de game zelfs niet starten zo...Is natuurlijk nu al voorbij, maar ik game nu niet meer vandaag :?
--- Mooi weer oké, daar kan ik mee leren leven, maar deze temperatuur is toch om zot van te worden...
+++ Eindelijk begonnen aan The Last of Us
+/- Meer games kopen dan dat je eigenlijk wou, tja, tzijn zo coole games ook...
- Liever donder buiten dan donder op het forum :(
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4703
Mr.Wolf wrote:
Gamefreak wrote:@Gamerke, wat je zegt over gezellig forum en die trollen en ander galgenaas....

en dat is straf als je weet dat met ons meest sympathieke lid (met veel voorsprong), BozeGozer dus, al een tijdje niet meer uit zijn ondergrondse bunker, gelegen in het Zwarte Woud, komt....
Ik dacht dat ik het meest sympathieke lid was ;(
Daar ben ik het wel mee eens, hoor!

................ dat ik het meest sympathieke lid ben ^^
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4704
--- Nog steeds te warm...
--- Ouders die ruzie maken voor niks en te fel reageren...die moeten dan volwassen zijn... :?
--- Tis hier weer extreem gezellig...
---wtf...mijn vader heeft nu al volledig uit zijn eigen ruzie gemaakt met 4/5 leden van dit gezin, inclusief ik... :bomb:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4706
Captain Witwicky wrote:--- Nog steeds te warm...
--- Ouders die ruzie maken voor niks en te fel reageren...die moeten dan volwassen zijn... :?
--- Tis hier weer extreem gezellig...
---wtf...mijn vader heeft nu al volledig uit zijn eigen ruzie gemaakt met 4/5 leden van dit gezin, inclusief ik... :bomb:
Klinkt niet bepaald gezellig. Wellicht het huis uit gaan om hier vanaf te zijn?!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4707
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Nog steeds te warm...
--- Ouders die ruzie maken voor niks en te fel reageren...die moeten dan volwassen zijn... :?
--- Tis hier weer extreem gezellig...
---wtf...mijn vader heeft nu al volledig uit zijn eigen ruzie gemaakt met 4/5 leden van dit gezin, inclusief ik... :bomb:
Klinkt niet bepaald gezellig. Wellicht het huis uit gaan om hier vanaf te zijn?!
dat is hem al ettelijke keren aangeraden helaas.... hij kan misschien bij jou intrekken Billie ? Ik ben er zeker van dat onze Cap genoegen neemt met een plaatsje in de kelder.... :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4708
Gamefreak wrote:
billie91 wrote:
Captain Witwicky wrote:--- Nog steeds te warm...
--- Ouders die ruzie maken voor niks en te fel reageren...die moeten dan volwassen zijn... :?
--- Tis hier weer extreem gezellig...
---wtf...mijn vader heeft nu al volledig uit zijn eigen ruzie gemaakt met 4/5 leden van dit gezin, inclusief ik... :bomb:
Klinkt niet bepaald gezellig. Wellicht het huis uit gaan om hier vanaf te zijn?!
dat is hem al ettelijke keren aangeraden helaas.... hij kan misschien bij jou intrekken Billie ? Ik ben er zeker van dat onze Cap genoegen neemt met een plaatsje in de kelder.... :idea:
Ik dacht eerder onder zijn bed :think:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4709
billie91 wrote:Klinkt niet bepaald gezellig. Wellicht het huis uit gaan om hier vanaf te zijn?!
Twas zonnig buiten, binnen was het ijzig koel ;)
Gamefreak wrote:dat is hem al ettelijke keren aangeraden helaas.... hij kan misschien bij jou intrekken Billie ? Ik ben er zeker van dat onze Cap genoegen neemt met een plaatsje in de kelder....
Ik trek niet zomaar in, in iemand's kelder hoor :P
Mr.Wolf wrote:Ik dacht eerder onder zijn bed
Location! Location! Location! :lol:

--- Vroeg opstaan en wakker worden in een hitte...
+++ Lekker ochtendje gamen
+ Kalme start van de dag
--- Hoe lang duurt dat wel om iets beschikbaar te maken op een website... ;( :angry:
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2