Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4728
+++ het weer is eindelijk doenbaar zonder u een hele dag voor de ventilator te moeten parkeren
-- gisteren wat ziekskes geweest
++ nu weer beter
++ gta v was plezant met de PressX leden :cool:
-- serieus erover na aan het denken om morgen Phantasialand af te zeggen wegens omstandigheden
-- vandaag veel werk in te halen
++ maar voorlopig vrij gemotiveerd hiervoor
++ hopelijk nog een beetje gamen vandaag
++ Safety First uitgekeken op Netflix en het is toch echt een zalige reeks xD
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4731
+ Blijkt dat ik geen oorontsteking had maar een dikke prop in mijn oor.
+ Die is er nu uit. Eindelijk kan ik terug horen langs de rechterkant.
+/- Morgen ouders terug thuis van vakantie. Wel goed dat ze terug zijn maar dan is de rust ook over.
+ Daarnet wat pokemon gevangen in Geraardsbergen.
- Net een Lapras, een Dragonite én een Pinsir gemist
+ Veel nieuwe trailers van ComiCon, o.a. Justice League, Sherlock, WonderWoman, Fantastic Beasts and where to find them, Kong: Skull Island, The Man in the High Castle Seizoen twee, Narcos Seizoen twee enz. enz. :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4733
++ na lange tijd nog eens Guild Wars 2 installeren
-- zorgen aan m'n hoofd
-- niet veel zin in veel vandaag
-- had in Phantasialand kunnen zijn :cry:
++ de rust in huis nu beide ouders gaan werken zijn
++ de kat die me vanmorgen gezelschap heeft gehouden
-- vannacht constant lawaai van dienen nieuwe boiler moeten aanhoren, lastig slapen zo..
-/+ raar maar waar, maar ik wil terug gaan werken :shhhh:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4735
Maxidomino wrote:+ Blijkt dat ik geen oorontsteking had maar een dikke prop in mijn oor.
Ik ben blij voor u dat het dat maar is, een oorontsteking is vreselijk! Ik heb ooit 7u moeten vliegen met een oorontsteking (opgelopen op vakantie).

+++ Gisteren wafeltjes gebakken, het ging euh, redelijk, had niet het juiste ijzer en heb nog geen prikding voor wafels... :p

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4736
W.O.L.F. wrote:
Maxidomino wrote:+ Blijkt dat ik geen oorontsteking had maar een dikke prop in mijn oor.
Ik ben blij voor u dat het dat maar is, een oorontsteking is vreselijk! Ik heb ooit 7u moeten vliegen met een oorontsteking (opgelopen op vakantie).

+++ Gisteren wafeltjes gebakken, het ging euh, redelijk, had niet het juiste ijzer en heb nog geen prikding voor wafels... :p
Ik heb ook ooit eens met een oorontsteking in het vliegtuig gezeten. Het vliegen zelf vond ik niet zozeer vreselijk: het opstijgen en landen daarentegen..... :dizzy:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4737
W.O.L.F. wrote:
Maxidomino wrote:+ Blijkt dat ik geen oorontsteking had maar een dikke prop in mijn oor.
Ik ben blij voor u dat het dat maar is, een oorontsteking is vreselijk! Ik heb ooit 7u moeten vliegen met een oorontsteking (opgelopen op vakantie).

+++ Gisteren wafeltjes gebakken, het ging euh, redelijk, had niet het juiste ijzer en heb nog geen prikding voor wafels... :p
Ik gebruikte daar metalen satéstokjes voor die ooit eens in brochetten zaten die we kochten. 2 van die dingen lukt ook goed :)

--- Opgestaan met hoofdpijn en buikpijn.
+++ Ondertussen gelukkig al beter
+++ Thuiswerken zorgt er wel voor dat je 's morgens iets minder stress hebt en na slecht opstaan toch nog even in je eigen rust kan wakker/beter worden ipv in de (soms) drukte op de zaak.
--- Hele week thuiswerken omdat ze ergens een brug over water een hele week afsluiten en omrijden met de auto betekent van Rotterdam eerst naar Gouda te rijden om daar de brug over te gaan en dan weer helemaal terugrijden naar Rotterdam... Ruim 30km extra op een rit van 22km en de extra tijd is hopeloos want Gouda zit altijd vast in de spits en de terugweg naar Rotterdam is via kleinere baantjes. Openbaar vervoer zou ook minstens een uur zijn als ik de perfecte aansluitingen net weet te halen.
+++ Gelukkig bestaat thuiswerken want anders had ik wss een hele week verlof genomen terwijl dat niet uitkomt met rest van planning.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4738
-- 'k moet dringend eens in gang schieten, nog niks uitgestoken vandaag :p
++ zaken die geregeld geraken
-- zin in een broodje maar dan moet ik daar nog achter ;(
+/- Guild Wars is echt overwhelming, al vanalles moeten wiki-en :p
++ rust in huis
++ draaglijk weer
-- morgen vroeg opstaan en ook een vrij gevaarlijke rit voor de boeg, not too excited :/
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4739
Elexus wrote:-- morgen vroeg opstaan en ook een vrij gevaarlijke rit voor de boeg, not too excited :/
Je klinkt nu net als die renners uit de Tour de France de dag voordat ze een bergetappe met gevaarlijke afdalingen gaan doen :lol: Sterkte ;)

--- Regen... de luchtvochtigheidsgraad was naar het schijnt al 90% maar nu is het 100%... Adem wordt wat afgesneden van zodra je actief wat gaat doen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

4740
Kolm wrote:
Elexus wrote:-- morgen vroeg opstaan en ook een vrij gevaarlijke rit voor de boeg, not too excited :/
Je klinkt nu net als die renners uit de Tour de France de dag voordat ze een bergetappe met gevaarlijke afdalingen gaan doen :lol: Sterkte ;)
Haha stel u voor. :p Met mijne fysiek zou dat zeker niet goedkomen!

Ot:

--- mijn ouders die toch dringend eens een boek over parenting moeten lezen. 3 of 4 dagen in de week moet ik gaan improviseren wat ik zou eten omdat zij gaan uit eten zijn en niks voor mij hebben of omdat het een visgerecht is en ik al sinds mijn geboorte gene vis eet en zij dat altijd 'plots' vergeten waardoor er OPNIEUW geen eten is voor mij....

EDIT:

Allez tof, ze zitten nu gezellig te tafelen beneden en ze roepen mij zelfs nimeer om te komen eten, good job!
Image