Re: Je nieuwste trophies

481
Denk dat ik online geen succes ga hebben zonder boostpartners. Denk niet dat na al die jaren nog voldoende activiteit gaat zijn. Die mp verpest de plat ervaring en essentie van dat spel haha.

Voor de rest into Mordor. Al dik dozijn gehaald vooral story. Die Vendetta is dus ook binnen. Dan is dat al in orde ivm die aangekondigde serversluiting.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Last edited by RoyVdW on 19 Dec 2020 15:40, edited 2 times in total.
Image

Re: Je nieuwste trophies

486
GTA V Online PS4:

Image


Dead Presidents
GTA Online: You completed The Fleeca Job and The Pacific Standard Job as Heist Leader or Crew.

En daarmee zijn alle gewone heists 1 keer doorgespeeld! :party:
Voor deze DLC enkel nog de trophy om 8 miljoen aan auto's uitgeven en nog wat platinum medals halen voor de andere trophy.

Daarna... Doomsday heists :O
Image

Re: Je nieuwste trophies

491
paveman wrote:Dus nu de Doomsday heists?
Jep... Ik kijk er nog niet echt naar uit maar ik weet dat ons team op zich gewoon slim en goed genoeg is ervoor.

Waarom ik er niet naar uit kijk: Random fuck ups door de game zelf. Bv: Auto staat stil op je scherm, je stapt uit en plots staat de auto 5 meter verder door lag maar is die ook over je heen gereden en ben je dood.
Of random explosie of random verkeer dat plotseling uit het niks verschijnt en over je heen rijdt.

Of zoals een keer tijdens de humane labs raid finale: De persoon kan door een bug zijn rebreather niet opzetten en dus niet het lange stuk onder water door een tunnel zwemmen. Zelfs met constant eten van snacks voor health haalde hij het niet want er was dan ook nog een bug dat de lightstick niet werkte en het dus pikdonker was.
Gevolg: Paar keer suicide tot het faalde en dan vanaf checkpoint opnieuw. Maar voor mastermind mag je de hele 3 heists lang niet doodgaan tijdens set ups of finales. Voor Elite mag je de finale niet herstarten.

Er zijn ook gevallen bekend waarbij zonder reden de progress van de mastermind challenge een reset krijgt en je opnieuw kan beginnen.
En mastermind moet je ook 3 keer doen: met 2, 3 en 4 personen.

Ik vrees dus dat het eerder een gevecht tegen de bugs in de game wordt dan tegen de eigenlijke difficulty van de challenge :|
Image

Re: Je nieuwste trophies

493
The Last of Us 2 opnieuw op 100% gezet! :party:

Image


Dig Two Graves - Complete the story on Grounded.

Image


You Can't Stop This - Complete the story with any Permadeath setting.

Gelukkig is er een manier om het op grounded toch een heel stuk makkelijker te maken :shh:
En dan was het op een paar plekken nog altijd erg lastig :L:
Image

Re: Je nieuwste trophies

495
Hier meld ik hem ook even. Trophy numeroooooo 20.000 :party: :party: :party:

DE Platinum van Marvel's Avengers (PS5 versie)
Image

Omega Level Accomplishment

Om de omschrijving ging het. Past wel mooi bij 20.000 trophies

Over de game zelf: Een hele voouitgang ten op zichte van de ps4 versie. Heerlijk op 60 fps ipv 24-35 fps in sommige delen. En laadtijden ook geweldig




had ik het al gemeld:

Trophy 20.000 behaald




:taart: digitale taart voor iedereen :taart:
Image
cron