Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5266
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:+/- activiteit van zondag afgezegd waardoor er wss weer gezaag zal zijn maar gelijk dat'k nu ben, ga ik daar echt niet naartoe ze
-- maandag een lange dag
-- ik moet naar een superchic evenement om een gratis codex fiscaal recht te kunnen bemachtigen, anders kost diene boek mij 55 euro, hoe zot kunt ge het bedenken...
Ze moeten het maar begrijpen dat je ziek bent.
Voor die boek zou ik zeggen "k*** mijn kl****", ik doe niet meer aan die zever en ge betaalt gewoon gelijk een normale persoon.
Ja want 55 euro, daar lachen we eens mee zeker? :p Voor dat geld zal ik mijn kop wel eens tonen op dat event en dan ben ik voort.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5267
Elexus wrote:Ja want 55 euro, daar lachen we eens mee zeker? Voor dat geld zal ik mijn kop wel eens tonen op dat event en dan ben ik voort.
Heb je zo niet het gevoel dat wat je ook doet dat ze je in de zak zetten? Langs de ene kant moet je betalen, langs de andere kant moet je naar zo'n dom event gaan. Het feit alleen al dat er een manier is om niet te betalen door naar dat event te gaan is zoiets van "haha, we hebben je nu" :P Ze kunnen dat allemaal steken waar de zon niet schijnt :D
Gamefreak wrote:verdorie, nu had je BozeGozer en zijn kornuiten eindelijk kunnen vangen !!
BozeGozer is zo erg nog niet.


--- F*** die zever over online registratie ze zeg!

+++ Nog 10 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 35 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 42 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 92 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 102 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5268
Captain Witwicky wrote:Heb je zo niet het gevoel dat wat je ook doet dat ze je in de zak zetten? Langs de ene kant moet je betalen, langs de andere kant moet je naar zo'n dom event gaan. Het feit alleen al dat er een manier is om niet te betalen door naar dat event te gaan is zoiets van "haha, we hebben je nu" :P Ze kunnen dat allemaal steken waar de zon niet schijnt :D
Ik snap jouw gedachtegang echt compleet niet, maar ben wel oprecht heel erg benieuwd.

Dit is hoe ik het zie:
Het is normaal dat je voor een product (in dit geval: een boek) moet betalen. Ze bieden nu een andere mogelijkheid: je hoeft niet te betalen door op een event te verschijnen. Waarschijnlijk komt er anders simpelweg te weinig volk en hebben ze nu opvulling waar ze anders voor zouden moeten betalen of zonder zouden moeten doen. Een boek is voor hun kostprijs, dus geeft wat makkelijker weg. Student blij: gratis boek, uitgever blij: event is gevuld.

Ik begrijp dus totaal niet wat daar mis mee is en waarom je beide keren in de zak wordt gezet. Ik ben er dus echt oprecht benieuwd naar waar jouw gedachtegang afdwaalt van de mijne. Kwestie van geïnteresseerd zijn in een andere zienswijze...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5269
paveman wrote:Ik snap jouw gedachtegang echt compleet niet, maar ben wel oprecht heel erg benieuwd.

Dit is hoe ik het zie:
Het is normaal dat je voor een product (in dit geval: een boek) moet betalen. Ze bieden nu een andere mogelijkheid: je hoeft niet te betalen door op een event te verschijnen. Waarschijnlijk komt er anders simpelweg te weinig volk en hebben ze nu opvulling waar ze anders voor zouden moeten betalen of zonder zouden moeten doen. Een boek is voor hun kostprijs, dus geeft wat makkelijker weg. Student blij: gratis boek, uitgever blij: event is gevuld.

Ik begrijp dus totaal niet wat daar mis mee is en waarom je beide keren in de zak wordt gezet. Ik ben er dus echt oprecht benieuwd naar waar jouw gedachtegang afdwaalt van de mijne. Kwestie van geïnteresseerd zijn in een andere zienswijze...
Zie pm :)

+ TR probleempje opgelost
--- Voel me gehaast...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5270
Captain Witwicky wrote:
Elexus wrote:Ja want 55 euro, daar lachen we eens mee zeker? Voor dat geld zal ik mijn kop wel eens tonen op dat event en dan ben ik voort.
Heb je zo niet het gevoel dat wat je ook doet dat ze je in de zak zetten? Langs de ene kant moet je betalen, langs de andere kant moet je naar zo'n dom event gaan. Het feit alleen al dat er een manier is om niet te betalen door naar dat event te gaan is zoiets van "haha, we hebben je nu" :P Ze kunnen dat allemaal steken waar de zon niet schijnt :D
Gamefreak wrote:verdorie, nu had je BozeGozer en zijn kornuiten eindelijk kunnen vangen !!
BozeGozer is zo erg nog niet.


--- F*** die zever over online registratie ze zeg!

+++ Nog 10 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 35 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 42 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 92 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 102 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5271
+ Grapje uithalen
++ Regen

+++ Nog 9 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 34 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 41 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 91 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 101 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5272
--- Weinig tijd vandaag...

+++ Nog 8 dagen voor DBZ XV2 CE
+++ Nog 33 dagen voor Darksiders Warmastered Edition
+++ Nog 40 dagen voor FFXV CE + DE + CE guide
+++ Nog 90 dagen voor Gravity Rush 2
+++ Nog 100 dagen voor KH 2.8
+++ Nog ?? dagen voor South Park TFBH CE (uitgesteld)
--- Aan het wachten op: PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

5277
--- Al paar dagen verkouden :sick:
--- Vandaag ook al zowat de hele dag barstende hoofdpijn, waarschijnlijk van pure vermoeidheid omdat ik ook al paar nachten amper of slecht geslapen heb
+++ Verstopte neus is wel al een stuk minder, dus hopelijk is het snel voorbij
--- Gamen, wat is dat? Terwijl ik eigenlijk die trials van Dante's Inferno zo snel mogelijk achter de rug wil hebben... maar gewoon te ziek en druk geweest om echt te gamen :(
Image